Brystomann 44 Skrevet 29. September Tænker Thai ferie, 2 til 3 uger, inden jul. Er ikke til fest og farver, ej heller til pur unge piger. Hvor i landet tager man hen, hvis man gerne vil møde danskere der heller ikke enten er i hegnet, eller i en Thai.. Vil osse gerne møde en moden elegant kvinde, ikke bare til sex, men også andet selskab. Sex hver dag magter jeg sgu ikke mere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frisk fyr nsj 372 Skrevet 29. September Følger lige med her 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 1050 Skrevet 29. September Jomtien ved Pattaya, er der ihvert fald mange danskere i. Den mere stille del af Pattaya Ellers er der os Phuket. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Allerhelst Thai 404 Skrevet 29. September Der er også Hua Hin. Der bliver du ikke løbet over ende af unge piger. Der er rimelig mange danskere i Hua Hin og der er også noget natteliv, men absolut ikke så voldsomt som i Pattaya og Patong. Du får lov til at gå i fred og bliver hverken hevet eller trukket i. Er du i Soi Bintabaht (som er en bargade i centrum) kan du nok opleve at der er kvinde som stiller sig lidt i vejen for dig, men de er ikke vedholdende så du kommer sagtens udenom. Stranden i Hua Hin er en del bedre end Pattaya/Jomtien, men ikke så god som Phuket. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Strandløven 209 Skrevet 29. September (edited) Den Anonyme skrev, for 4 timer siden: Jomtien ved Pattaya, er der ihvert fald mange danskere i. Den mere stille del af Pattaya Ellers er der os Phuket. Skrev en lille rejseberetning om min tur alene til Pattaya i december 2024. Anbefaler helt klart også Jomtien, hvor jeg var i en uge. Mere rolig end Pattaya. Der gode muligheder for at møde andre danskere på bl.a. Soi 7 og Soi Whitehouse, hvor du finder danskerbarer. Kvinderne er i en god moden alder og alle meget søde og åbne. Man kan hurtig blive afhængig Nu er jeg på vej igen til ja, Jomtien, i slut november Redigeret 29. September af Strandløven Sidste sætning tilføjet. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2413 Skrevet 30. September Det er ikke interessant for andre. Brug knappen i højre hjørne "følg dette" frisk fyr nsj skrev, for 14 timer siden: Følger lige med her 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brystomann 44 Skrevet 30. September Strandløven skrev, for 14 timer siden: Nu er jeg på vej igen til ja, Jomtien, i slut november Når nu du efterhånden har en del erfaringer, hvad så med at lave en guidet tur, her er vist flere der er lidt utrygge ved at skulle afsted alene, første gang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Strandløven 209 Skrevet 30. September Brystomann skrev, for 51 minutter siden: Når nu du efterhånden har en del erfaringer, hvad så med at lave en guidet tur, her er vist flere der er lidt utrygge ved at skulle afsted alene, første gang Det kunne man jo overveje. Gad vide hvor mange der ville være interesseret i det ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skunken 808 Skrevet 1. Oktober Jomtien ved Pattaya, eller Hua Hin er mine bedste bud. Jomtien hvis du også lige vil tage en tur in til Pattaya centrum lige for at se det. Hua Hin hvis du bare ønsker en total chilled ferie, med lidt dame muligheder i ny og næ. Begge steder finder du kvinder der er modne. Det gode ved Jomtien er at der er relativt mange skandinaver, og man kan rent faktisk snakke med nogen. Hua Hin er lidt mere hip som hap om man møder nogle at snakke med. altså andre end bardamer via google oversæt. Hua Hin har nogle andre ting som er godt. En fin lille strand med heste og alt mulig strand gøgl. nogle fede mad markeder, og alt i alt et bedre sted at være normal turist. inde i selve byen ligger soi bintabaht som er et lille område med lidt lir lidt alla Pattaya, men damerne er vel modne og underholdingen tvivlsom kvalitet, men stadig sjovt nok, hvis man ikke er til det vilde. Derudover kan man tage til soi 80 eller Soi 94 som ligger 20 min på gåben fra centrum. Der er der lidt mere sexpat stemning, hvis man øsnker det. Men hvis det er det man ønsker kan man ligeså godt tage til Pattaya, og få den fulde pakke. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 1050 Skrevet 2. Oktober Brystomann skrev, den 30.9.2025 at 10:55: Når nu du efterhånden har en del erfaringer, hvad så med at lave en guidet tur, her er vist flere der er lidt utrygge ved at skulle afsted alene, første gang Jeg rejste alene afsted i november sidste år til Pattaya, første rejse i 20 år. Og jeg var nok mere nervøs og spændt, end utryg. Jeg synes man skal springe ud i det, se en masse videoer, læs op her på forummet. Jeg havde nok set flere hundrede youtube videoer, og læst om plusser / minusser. Dog vigtigst af alt, lær det basale, som Hej og mange tak, det kom jeg langt med, og det skaber smil på deres læber, når de kan se du har gjort dig umage. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg