Hop til indhold
Statler

JenniferRomantica

Recommended Posts

Jeg har stadig mit første besøg hos hende til gode, men hun er meget meget højt oppe på listen over dem jeg gerne vil have besøgt.

Jeg havde dog indtryk, ud fra hendes annoncer, at hun kun er omrejsende (og desværre for sjældent i jylland!) og ikke har en base. Men hører gerne hvis jeg tager fejl!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er omrejsende. Her er et udsnit fra hendes announce som giver et godt indblik i hvordan hun gør: 
Nu til det kedelige.. Jeg arbejder kun et sted mellem 5-7 dage om måneden og disse dage ligger altid først på måneden hvor jeg vil forsøge at tilbringe en dag i stortset alle dele af Danmark.. Min vagtplan vil blive lagt op lige så hurtigt som jeg selv finder ud af den så skynd jer at booke da tiderne har det med at ryge hurtigt..

Kan læses lidt forkert, men der menes hun er et sted 1 dag hyppigst og så ender i total at være aktiv 5-7 dage på en måned med hovedsageligt del af tiden værende i starten af hver måned, så det bedste du kan gøre er at holde øje med hendes profil og se om hun er aktiv eller om der er lagt en ny vagtplan i announcen med tid og sted :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så var der en der kom først  smiler .

Her er uddrag fra hendes annonce lige nu. Så ja hun er omrejsende og I skal kigge på  hendes annonce lidt ofte for at finde ud af hvor hun er.

FYI :P

Citat fra hendes annonce

Nu til det kedelige.. Jeg arbejder kun et sted mellem 5-7 dage om måneden og disse dage ligger altid først på måneden hvor jeg vil forsøge at tilbringe en dag i stortset alle dele af Danmark Min vagtplan vil blive lagt op lige så hurtigt som jeg selv finder ud af den så skynd jer at booke da tiderne har det med at ryge hurtigt❤️..

Vagtplan

Dato. By Fra & Til

01 Okt Holbæk 08.00-20.00
02 Okt Nørrebro 08.00-21.00

Redigeret af Moden slikken M

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun skriver at hun prøver at nå rundt i hele landet. Jeg kan ikke huske hvor på Fyn hun plejer at være.

Jeg ville selv prøve at sende hende en mail, da hun åbenbart har en ustabil (overbelastet) telefon, og spørge om Fyn.

Husk hendes gummiregler, og at hun er usædvanligt lille<3

Hun er utroligt sød og professionel på samme tid :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun har kun mine bedste anbefalinger her fra.

jeg har brugt WhatsApp uden problemer når jeg har kontaktet hende.

Hun har været i Nyborg og Odense, men også lige over på den andensidste af broen i Frederecia. 

hun har typisk en annonce for hver landsdel, som man kan følge med i her

https://annoncelight.dk/profile/JenniferRomantica

Redigeret af Noob2025

Del dette indlæg

Link til indlæg

Man skal holde øje ret konstant, hvis man gerne vil besøge Jennifer i Odense, Fredericia eller Nyborg for det er gerne der hun slutter hver måned - ca midt i måneden. Man kan godt have det indtryk at hun lige ser hvor meget der er kommet i kassen (hø hø) og så lige tager en dag mere hvis det er og så er planlægningshorisonten kort. Det er lykkedes mig at møde hende et par gange (Nyborg og Odense) og sød og lækker, det er hun:x

Redigeret af Slowman

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...