Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/438719

Besøgte denne pige i fredags, vi havde skrevet sammen nogle dage, rigtig nemt og hurtigt. 

Havde bestilt 90 minutter og det var faktisk vi startede med sex, tog hende i doggy, og fuck hun er stram, kom efter kort tid, så i bad.

Herefter massage, virkelig dejlig og god massage, da der var 15 minutter tilbage spurgte hun om jeg ville have sex igen, og selvfølgelig ville jeg det, hun suttede lille fyr op, og gled ned over mig, igen fuck det var dejligt denne gang med lyd og det tænder mig voldsomt så hun fik et skud sperm igen..

Sluttede med et mere bad og turen gik hjem med en øm pik, da den virkelig var blevet kneppet godt....

Del dette indlæg

Link til indlæg
pløkker skrev, den 28.9.2025 at 11:45:

Besøgte denne pige i fredags, vi havde skrevet sammen nogle dage, rigtig nemt og hurtigt. 

Havde bestilt 90 minutter og det var faktisk vi startede med sex, tog hende i doggy, og fuck hun er stram, kom efter kort tid, så i bad.

Herefter massage, virkelig dejlig og god massage, da der var 15 minutter tilbage spurgte hun om jeg ville have sex igen, og selvfølgelig ville jeg det, hun suttede lille fyr op, og gled ned over mig, igen fuck det var dejligt denne gang med lyd og det tænder mig voldsomt så hun fik et skud sperm igen..

Sluttede med et mere bad og turen gik hjem med en øm pik, da den virkelig var blevet kneppet godt....

Var det uden gummi?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Budolfi skrev, for 9 timer siden:

Hvor meget måtte du slippe for sådan en tur - og hvordan var massagen?

3000, fantastisk massage 

Del dette indlæg

Link til indlæg
pløkker skrev, den 28.9.2025 at 11:45:

Var det hende som er på billedet 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også haft besøgt denne dame, og jeg kan genkende ivrigheden hun har. Men jeg må være uenig I billederne.
Hun er enten markant ældre en da de billeder blev taget eller så snakker vi om photoshop magi.
Løs maveskind og brysterne hænger sku lidt I forhold til billederne og en del flere rynker.
Jeg vil alligevel sige at hun er et besøg værd, da hun virkede entusiastisk på den time jeg havde med hende og det er ikke som om at hun ser dårligt ud bare fordi hun er blevet noget ældre.
Og hendes massage syntes jeg var ganske god og gennemgående.

Redigeret af GråUngFyr
stavefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
goldenshowerboy skrev, den 1.10.2025 at 20:14:

Var det hende som er på billedet 

Hmm. Men nu ser det så ud til der er andre billeder. Var hun ikke i gult tidligere?

/Silver

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil sige at de er måske er mere retvisende, men der er stadig en del photoshop magi brugt til at rette op på alderens skavanker.
Hun er nu stadig dejlig nok, nu til dags skal man kun regne med at billederne har været igennem et filter af den ene eller anden form.
Det var nu hendes entusiasme der gjorde hende besøget værd, så tag billederne med et gram salt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...