Hop til indhold
kanonkongen

kunne, godt tænke mig, at hører fra jer singler. Trives i ved, at være singler. Eller hvad.

Recommended Posts

Jeg er single, og har været det det meste af mit liv - har kun haft 2 seriøse forhold, på henholdsvis 1,5 og ca. 3 år. Jeg trives bedst som single, men det er jo ikke ensbetydende med at jeg ikke fra tid til anden kan savne nogle aspekter af det at være i et parforhold. Men jeg elsker min frihed og uafhængighed, og jeg er rigtig dårlig til at skulle indrette mit liv efter andre, og derudover har jeg et stort behov for alenetid - og det har i mine forhold været utroligt svært at få pigen til at acceptere.

Så jeg leder ikke efter en kæreste, men på den anden side udelukker jeg heller ikke noget, hvis der skulle dukke en fantastisk pige op.... men så skal hun sgu også være noget helt særligt, og kunne acceptere at jeg har nogle lidt andre krav og ønsker til et forhold end de fleste mennesker.

Jeg mødte en gang en klog pige, som faktisk formulerede meget præcist hvordan jeg har det med forhold:

Jeg vil ikke være i et forhold fordi jeg kan - men fordi jeg ikke kan lade være

Nogle mennesker kan slet ikke trives uden at være i et forhold, og hopper direkte fra det ene forhold over i det andet, og det er bare ikke noget for mig. Jeg møder da vildt mange rigtig dejlige piger... piger jeg tænder på seksuelt, piger jeg har det sjovt med, piger som jeg kan føre nogle dybe samtaler med osv osv... men piger som jeg har lyst til at være i et fast forhold med, dem er der utroligt langt imellem - har faktisk ikke mødt én siden jeg mødte min X, for 6,5 år siden.

Derudover er jeg i en fase af mit liv, hvor jeg har utroligt svært ved at se mig selv i et monogamt forhold, og har en masse seksuelle oplevelser jeg gerne vil have udlevet, så det er også noget der spiller ind, ift at skulle være monogam og forholde sig til en andens følelser vedr. at jeg dyrker sex med andre. Men kan jo aldrig vide hvornår der dukker én op og slår benene væk under mig, men indtil videre trives jeg som tingene er, og vil aldrig gå ud og "jagte" en kæreste - det skal helst komme helt naturligt ved at hun bare lige pludseligt er der... ønsker ikke at forcere det.

Det blev vist lidt rodet - beklager

Hej Monte med den blegfede røv (sorry) :-P

Takker for dit indlæg Monte.

Du lever da dit liv og stor respekt for det. Som H.C Andersen skrev "At leve er, at kneppe"  :-P  :-P  Arghh ok, at rejse. men same same.  :oops:

Man, skal bestemt heller ikke forcere, at komme ind i et forhold. Kommer det kommer det. tror jeg ihvertfald på. Så enig der.

Og citatet rammer vist plet.

God lørdag monte.

Del dette indlæg

Link til indlæg

ÅE < jo, det er jeg klar over - har også selv haft et semi-åbent forhold, men de færreste kvinder er i stand til at håndtere det efter min erfaring, og min X kunne i hvert fald ikke, selvom det var en klar aftale og et krav fra min side. Men det er noget man er nød til at være helt enige om, og alligevel tror jeg at det er svært for de fleste at leve med i de lange løb... så JA, et åbent forhold ville være en mulig løsning, men jeg er også realist.

Jeg er som nævnt langt fra den mest erfarne når det gælder faste forhold.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Tror det vil være uhyggeligt svært at finde en fast kvinde som man både elsker/er forelsket i og som vil acceptere at man har mange sexuelle oplevelser med andre kvinder løbende, mens man er i forhold med hende. Der findes sådanne piger, der vil acceptere dette, men det er nu langt de færreste.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Aros < ja, tvivler på at ret mange kvinder ville have syntes at det var helt okay at deres kæreste tog i swingerklub om mandagen, tog til Berlin tirs-tors, i swingerklub om lørdagen og havde sex med knap 20 forskellige piger på én uge, og samtidig brugte 6000kr på det, istedet for at bruge dem på at få nogle oplevelser sammen med hende... hvis der skulle sidde sådan én og læse med, må hun da godt sende mig en PM ;)

Jeg holder vejret :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Aros < ja, tvivler på at ret mange kvinder ville have syntes at det var helt okay at deres kæreste tog i swingerklub om mandagen, tog til Berlin tirs-tors, i swingerklub om lørdagen og havde sex med knap 20 forskellige piger på én uge, og samtidig brugte 6000kr på det, istedet for at bruge dem på at få nogle oplevelser sammen med hende... hvis der skulle sidde sådan én og læse med, må hun da godt sende mig en PM ;)

Jeg holder vejret :D

Det er god humor :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Redigeret af Aros

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tywin Lannister

Af mange forskellige årsager - hvoraf det faktum, at jeg ikke rigtig gider at gå udenfor for tiden er klart den vigtigste - er det ret udelukket for mig at indgå i et parforhold lige nu. Derfor er jeg helt frivilligt single, og savner ikke noget som helst.

Hvis jeg gjorde ville jeg da heller ikke spilde tiden på at gå at fundere over det. Det er da bare at komme i sving. Verden er fuld af dahrmer :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvorfor jeg er single... Hmm... Fordi jeg gør absolut intet ved det! Jeg får ikke besøg ofte af glædespiger - faktisk ikke en siden i efteråret. Jeg har mødtes med nogle fra datingsider, og jeg har været sammen med nogle af dem. Nogle af dem har været med lidenskab i den form, at jeg har været superliderlig og efter endt samleje har tænkt, at egentlig gad jeg det ikke.

Jeg trives ved at vær single, selvom mennesket skulle være et flokdyr. Jeg ved for tiden ikke noget bedre end at komme hjem og koble af med at glo TV, deltage i debatter her og andre steder på nettet, bruge tid i foreningslivet, nørde lidt og så alt det praktiske. Kald mig asocial, men jeg orker bare ikke for tiden at give mig i kast med at komme i forhold, selvom det er 1 1/2 år siden jeg blev single efter et ganske langt forhold.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været single de sidste 6 år og trives fint med det. Og længes ikke efter en at gå og holde i hånd med eller lign.

Jeg er vel det man kalder max single. Smiler.

Det giver mig den frihed jeg har brug for. Skulle det med at finde en partner komme over mig, ja så tager jeg ud til eks. min søster og hendes fyr, når jeg går derfra så er anfaldet forbi. Griner.

Meeen skal da ikke sige at jeg vil forblive single forever. Mon ikke der kommer en og slår benene væk under mig en dag.

God påske :)

Kære Sunny

- - Skulle det med at finde en partner komme over mig, ja så tager jeg ud til eks. min søster og hendes fyr, når jeg går derfra så er anfaldet forbi. Griner.

Du har sgu humor :-P  - rigtig "værkstedshumor"

Og god "medicin så længe du har brug for det :wink:

Mange hilsner

Nyder livet

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg er single... og jeg ELSKER det...

jeg elsker mænd - men ikke hjemme hos mig... jeg vil kunne gå når jeg vil...

jeg savner aldrig to-somheden... jeg har været gift og det er bare ikke for mig.. jeg er skabt til at være bare mig selv med mine venner, mine dyr og om et par år - mine børn

hvis der kommer en mand der sparker døren ind for at komme ind i mit liv vil jeg gerne overveje det igen.. men jeg kunne ikke drømme om at løfte en finger for det når jeg nu er så glad for singlelivet :)

men kommer den rette - så kommer han... og så bliver jeg double fordi jeg ikke kan lade være... ikke bare fordi jeg kan *gg*

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tror det vil være uhyggeligt svært at finde en fast kvinde som man både elsker/er forelsket i og som vil acceptere at man har mange sexuelle oplevelser med andre kvinder løbende, mens man er i forhold med hende. Der findes sådanne piger, der vil acceptere dette, men det er nu langt de færreste.

mig... jeg ville synes det var helt ok ... og selv gøre det samme :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak til emanden tywin lannister og søde jasmin for jeres input i denne tråd. :-P

Altid rart at hører andres meninger oom single livet. :-P

Redigeret af kanonkongen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

Emne: kunne, godt tænke mig, at hører fra jer singler. Trives i ved, at være singler. Eller hvad.

Om jeg trives ved at være single : nej absolut ikke :???: og et lille ja = :?:  sådan ca. 90% - 10%

Emnet kom på listen for en uges tid siden - og har givet anledning til refleksion over mit liv pt. samt et review i fortiden.

Jeg trives bedst i tosomhed under samme tag, - ikke 2 tage.

Jeg blev skilt i 2005 ifb med min alvorlige sygdom, og syg de næste 4 år. Det var den dag, hvor jeg mistede min kone , - - gik det også op for mig hvor meget jeg egentligt mistede, det indses sådan hen ad vejen - hvad mangler.

Single perioden har selvfølgelig også budt på megen personlig frihed til at indhente nogle forsømte ting, eks. de sidste 3 uger har jeg køre rundt i DK og besøge div. Museer, nye ting, en ny uddannelse. Og da det her er Eroguide, ind imellem mine 2 kæreste forhold også afprøve on/off på Dating/Scor, - kan jeg stadig via alfabetets bogstaver formulere mig frem til noget fremmed fisse - ja så sandelig, jeg blev sgu overrasket, hvor meget. :) :)   

Jeg er et absolut familie menneske: -  - og jeg tror det meget skyldes ”den sociale arv”, når jeg ser tilbage, har min samlede familie i 4 generationer levet i livslange ægteskaber, - jeg har også set hvordan familie traditioner videre føres i næste generation, for så slet ikke at tale om de mange familie sammenkomster: fester/jul/påske/osv.- skrive julekort/fødselsdagskort/osv - sammen hørigheden i familien - det er guld værd og en oplevelse for livet.

Som jeg synes alle fortjener.

Det er også: - - helhedsøkonomien 2 x 50%/ 2 om dele sorger/glæder/beslutninger/”hvem skal sove på sofaen i nat” som følge af den alvorlige samtale/og 2 til forsoning/osv - og da det er Eroguide: undgå utroskab ved at være ”utro sammen”= swingerliv,(selv prøvet denne del af samlivet med x kone) hvis der er stemning for denne løsning

For mig er det også: - -  hende med 115% østrogen/ultra feminin/35 par sko/4m tøj i skabet og alligevel intet når hun klæder sig til fest/en liflig duft af Matas i al for stor del af huset/osv - og meget meget meget andet af det som er kvinders forcer

Ovenstående er de 90% - og de 10% er min egen mentale ”Mens club” hvor jeg mødes med andre mænd/beskæftige med mine hobbies og når jeg vil have fred for ”hyænen”.

Jeg prøvede det i 20 år, mistede det, men jeg ved også hvad jeg vil igen, og jeg ved hun er derude et eller andet sted IRL

-jeg kan så absolut anbefale tosomheden, der er så  meget godt :)  :)   - - og hvad er det modsatte af tosomheden - det er ensomhed, - det er som "transfer" under en mellem landing i en lufthavn, hvad fanden skal man gøre af sig selv indtil næste "take off"

Et par Bossword: - Fri fugl vil gerne tilbage i buret - til trygheden

- Man skal behandle sin kæreste ligesom sine kollegaer på arbejde!!!!!!!          - lidt til eftertanke - kære venner derude  

Mange hilsner

Nyder livet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Nyder livet

Tak for at du ville dele dine tanker med os. Der er jo tale om  et fint indlæg hvor der gives "hjerteblod" - respekt for det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tror det er et af de smukkeste indlæg jeg har læst herinde endnu .... Nyder livet rammer hovedet på sømmet af hvad tosomhed bør og kan være... 

hvis der er en der sparker min dør ind og tilbyder mig noget der er så fint... så siger jeg ikke nej tak selv om jeg er så lykkelig som jeg er bare helt for mig selv :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tror det er et af de smukkeste indlæg jeg har læst herinde endnu .... Nyder livet rammer hovedet på sømmet af hvad tosomhed bør og kan være... 

hvis der er en der sparker min dør ind og tilbyder mig noget der er så fint... så siger jeg ikke nej tak selv om jeg er så lykkelig som jeg er bare helt for mig selv :)

Kære Jasmin

- smukke tanker og ord fra din side, - tusind tak :)

Så er det jo, at selv jeg næsten bliver lidt rørt

Kærlig hilsen

Nyder livet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nyder livet

Tak for at du ville dele dine tanker med os. Der er jo tale om  et fint indlæg hvor der gives "hjerteblod" - respekt for det.

Kære Bluejacket

Tak for dine ord - pænt sagt.

- jeg håber også der rundt omkring på "pigekamrene" og "karlekamrene" kan sættes nogle tanker til spirring - derfor lidt langt og udpenslet.

Mange hilsner

Nyder livet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg trives fint med at være single, jeg kan gøre hvad jeg vil når jeg vil uden at komme hjem til en hidsig kæreste, fordi jeg lige kom til at glemme at hendes forældre kom til middag og vise billeder af deres tur til Prag, og i stedet gik i Nyhavn og fik en øl med en ven. Passer mig helt fint alt ikke skal planlægges i mindste detalje og ens kalendee automatisk skal synkroniseres hver søndag. Har jeg lyst til at tage en tur til London og se bold med drengene så slipper jeg for at sku se på sure miner i månedsvis over at turens pris kunne ha været anvendt til nips og gøgl til hjemmet eller en ny taske for den sags skyld. På minus siden ved at være single kan det så siges opvask, vasketøj og forbrug af take out er alarmerende højt i gennem de sidste 3 års tid, men i bund og grund trives jeg bedst med min frihed og ville ikke bytte det for en kæreste bare for kunne state på facebook jeg er i forhold, men er så heller ikke medlem af facebook :P.

Om jeg så nyder det ligeså meget i fremtiden vil tiden vise, jeg har ikke selv gjort en indsats for at finde hende at dele livet med og tvivler på hun pludseligt kommer dumpende ned fra himlen. Men efter et mildest talt gudsjammerligt forhold der varede små 6 år tvivler jeg så osse på at en kvinde kunne få mig til at se fornuften i at være 2 igen, men man skal aldrig sige aldrig, men lige pt er jeg godt tilfreds med livet og nyder at bruge tid på ting der gør mig glad :)

God sommer til alle, singler, gifte og hvem der ellers kigger med fra sidelinjen

Del dette indlæg

Link til indlæg

haha - når jeg læser den her tråd så tænker jeg på en del af et powerpoint min veninde sendte mig en gang *gg*

den så sådan her ud..   kort sagt - måske vi bare skal sætte pris på hinanden på godt og ondt :) 

10253770_585720268202193_244589122625409

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

Emne: kunne, godt tænke mig, at hører fra jer singler. Trives i ved, at være singler. Eller hvad.

Om jeg trives ved at være single : nej absolut ikke :???: og et lille ja = :???::  sådan ca. 90% - 10%

Emnet kom på listen for en uges tid siden - og har givet anledning til refleksion over mit liv pt. samt et review i fortiden.

Jeg trives bedst i tosomhed under samme tag, - ikke 2 tage.

Jeg blev skilt i 2005 ifb med min alvorlige sygdom, og syg de næste 4 år. Det var den dag, hvor jeg mistede min kone , - - gik det også op for mig hvor meget jeg egentligt mistede, det indses sådan hen ad vejen - hvad mangler.

Single perioden har selvfølgelig også budt på megen personlig frihed til at indhente nogle forsømte ting, eks. de sidste 3 uger har jeg køre rundt i DK og besøge div. Museer, nye ting, en ny uddannelse. Og da det her er Eroguide, ind imellem mine 2 kæreste forhold også afprøve on/off på Dating/Scor, - kan jeg stadig via alfabetets bogstaver formulere mig frem til noget fremmed fisse - ja så sandelig, jeg blev sgu overrasket, hvor meget. :) :)   

Jeg er et absolut familie menneske: -  - og jeg tror det meget skyldes ”den sociale arv”, når jeg ser tilbage, har min samlede familie i 4 generationer levet i livslange ægteskaber, - jeg har også set hvordan familie traditioner videre føres i næste generation, for så slet ikke at tale om de mange familie sammenkomster: fester/jul/påske/osv.- skrive julekort/fødselsdagskort/osv - sammen hørigheden i familien - det er guld værd og en oplevelse for livet.

Som jeg synes alle fortjener.

Det er også: - - helhedsøkonomien 2 x 50%/ 2 om dele sorger/glæder/beslutninger/”hvem skal sove på sofaen i nat” som følge af den alvorlige samtale/og 2 til forsoning/osv - og da det er Eroguide: undgå utroskab ved at være ”utro sammen”= swingerliv,(selv prøvet denne del af samlivet med x kone) hvis der er stemning for denne løsning

For mig er det også: - -  hende med 115% østrogen/ultra feminin/35 par sko/4m tøj i skabet og alligevel intet når hun klæder sig til fest/en liflig duft af Matas i al for stor del af huset/osv - og meget meget meget andet af det som er kvinders forcer

Ovenstående er de 90% - og de 10% er min egen mentale ”Mens club” hvor jeg mødes med andre mænd/beskæftige med mine hobbies og når jeg vil have fred for ”hyænen”.

Jeg prøvede det i 20 år, mistede det, men jeg ved også hvad jeg vil igen, og jeg ved hun er derude et eller andet sted IRL

-jeg kan så absolut anbefale tosomheden, der er så  meget godt :)  :)   - - og hvad er det modsatte af tosomheden - det er ensomhed, - det er som "transfer" under en mellem landing i en lufthavn, hvad fanden skal man gøre af sig selv indtil næste "take off"

Et par Bossword: - Fri fugl vil gerne tilbage i buret - til trygheden

- Man skal behandle sin kæreste ligesom sine kollegaer på arbejde!!!!!!!          - lidt til eftertanke - kære venner derude  

Mange hilsner

Nyder livet

Hej Nyder livet.

Mange tak, for din helt igennem rørende og dejlige reflekterende indlæg.

Det er et meget, tankevækkende læsning. Jeg takker for du gav dig tid til, at dele dine tanker med os.

Håber da bestemt, alt held og lykke med kærligheden.

Mvg

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg

haha - når jeg læser den her tråd så tænker jeg på en del af et powerpoint min veninde sendte mig en gang *gg*

den så sådan her ud..   kort sagt - måske vi bare skal sætte pris på hinanden på godt og ondt :)

10253770_585720268202193_244589122625409

Hej Jasmin 

Mange - især voksne - slæber stadig rundt på nogle gamle forestillinger om, hvordan "en rigtig mand" og "en rigtig kvinde" skal opføre sig. :eek:  Det er kønsrollerne, der spøger, og de er seje at lave om på - derfor kan det stadig se ud som om det altid er mændene, der har lyst til sex og kvinderne, der skal "erobrers". Det er lidt mere intelligent, hvis alle er ærlige og siger til, når de har lyst. :-P  :-P 

Men det, er da ikke løgn det der står  :-P 

Learn to appreciate

What you have

Before time 

Makes you appreciate

What u had

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg trives fint med at være single, jeg kan gøre hvad jeg vil når jeg vil uden at komme hjem til en hidsig kæreste, fordi jeg lige kom til at glemme at hendes forældre kom til middag og vise billeder af deres tur til Prag, og i stedet gik i Nyhavn og fik en øl med en ven. Passer mig helt fint alt ikke skal planlægges i mindste detalje og ens kalendee automatisk skal synkroniseres hver søndag. Har jeg lyst til at tage en tur til London og se bold med drengene så slipper jeg for at sku se på sure miner i månedsvis over at turens pris kunne ha været anvendt til nips og gøgl til hjemmet eller en ny taske for den sags skyld. På minus siden ved at være single kan det så siges opvask, vasketøj og forbrug af take out er alarmerende højt i gennem de sidste 3 års tid, men i bund og grund trives jeg bedst med min frihed og ville ikke bytte det for en kæreste bare for kunne state på facebook jeg er i forhold, men er så heller ikke medlem af facebook :P.

Om jeg så nyder det ligeså meget i fremtiden vil tiden vise, jeg har ikke selv gjort en indsats for at finde hende at dele livet med og tvivler på hun pludseligt kommer dumpende ned fra himlen. Men efter et mildest talt gudsjammerligt forhold der varede små 6 år tvivler jeg så osse på at en kvinde kunne få mig til at se fornuften i at være 2 igen, men man skal aldrig sige aldrig, men lige pt er jeg godt tilfreds med livet og nyder at bruge tid på ting der gør mig glad :)

God sommer til alle, singler, gifte og hvem der ellers kigger med fra sidelinjen

Mange tak for indlægget Thefan 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Nyder livet.

Mange tak, for din helt igennem rørende og dejlige reflekterende indlæg.

Det er et meget, tankevækkende læsning. Jeg takker for du gav dig tid til, at dele dine tanker med os.

Håber da bestemt, alt held og lykke med kærligheden.

Mvg

KK

Kære kanonkonge

Tak for dine pæne ord.

Og rørende, det er jeg glad for at du siger, for det tolker jeg som, du måske har lidt at tænke over - og forhåbentlig også andre.

Og rørende, - så var det altså heller ikke være for mig, set i et review: - det skulle ske!!! , for ellers ville jeg ikke have haft tid til at komme til egen begravelse - min virksomhed tog så mange kræfter + et ægteskab hvor vi levede livet til det fulde og ude i overhalings banen. Jeg synes min kone og jeg i de 20 år nåede det "dobbelte på den halve tid" samt givet hinanden så meget, at vi måske også løb tør. Vi skiltes som venner: Så tak til Satan da han sendte mig til tælling - og tak for de 4 år i helvedes forgård - og tak til Gud da holdt hånden over mig. Det hele har været guld værd!!!!

Der er også en årsag til mit nickname: Nyder livet, for jeg blev en anden da jeg kom ud på den anden side: - lev livet hver dag som var din sidste måned kommet

Som det forhåbentlig fremgår af et forgående skriv er jeg fortaler for 2 tosomhed - og samtidig fraråder jeg også det hektiske liv, lev det gode liv med en partner, og forstår man at takle tingene sammen - kan det sagtens blive "fræk - fed - sex"

Mange hilsner

Nyder livet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været single de sidste 6 år og trives fint med det. Og længes ikke efter en at gå og holde i hånd med eller lign.

Jeg er vel det man kalder max single. Smiler.

Det giver mig den frihed jeg har brug for. Skulle det med at finde en partner komme over mig, ja så tager jeg ud til eks. min søster og hendes fyr, når jeg går derfra så er anfaldet forbi. Griner.

Meeen skal da ikke sige at jeg vil forblive single forever. Mon ikke der kommer en og slår benene væk under mig en dag.

God påske :)

Hej igen Sunny :)

Skulle det med at finde en partner komme over mig, ja så tager jeg ud til eks. min søster og hendes fyr, når jeg går derfra så er anfaldet forbi. Griner.

- jeg tænkte, hvis det nu sker, at du igen synes det er tid til et stk handyr i dit liv, med et meget alvorligt anfald af "kærestesyge" :wub:  - har du så også i din familie : "Et par rede byggende turtelduer :wub:  :wub:  som kan vedligeholde eller direkte virke forstærkende på anfaldet :?:

Mange hilsner

Nyder livet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sunny the best

Hej igen Sunny :)

Skulle det med at finde en partner komme over mig, ja så tager jeg ud til eks. min søster og hendes fyr, når jeg går derfra så er anfaldet forbi. Griner.

- jeg tænkte, hvis det nu sker, at du igen synes det er tid til et stk handyr i dit liv, med et meget alvorligt anfald af "kærestesyge" :wub:  - har du så også i din familie : "Et par rede byggende turtelduer :wub:  :wub:  som kan vedligeholde eller direkte virke forstærkende på anfaldet :?:

Mange hilsner

Nyder livet

Det må jeg svare ja til. Smiler. Og heldigvis for det. :) :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...