Hop til indhold
kanonkongen

kunne, godt tænke mig, at hører fra jer singler. Trives i ved, at være singler. Eller hvad.

Recommended Posts

Ja først vil, jeg godt ønske jer og jeres familie en rigtig god påske. 

kunne, godt tænke mig, at hører fra jer singler. Trives i ved, at være singler. Eller hvad

Ja sidder lige og reflektere over det, at være single. hvad er fordelene og ulemperne for mig. Hvad gør jeg er single og ikke i parforhold. Jeg erkender, at der er ting og aspekter, der kan mangle ved ikke at være i et fast forhold, men som alligevel sætter stor pris på at være sig selv. Som nyder tiden og egentligt ikke ønsker den anderledes lige nu.

Men ja, utroligt som det lyder er jeg jo også et menneske med behov  :eek:  Og hvad kan så være træls for mig som single.

• Jeg blandes ofte med stor misundelse, beundring og ærgrelse, når jeg ser forelskede par holde i hånd, kysse og fnise sammen, eller man er alene til famile fester, osv.  fordi det ikke ALTID lykkedes mig at fastholde troen på, at min tid nok skal komme.

• Jeg indrømmer blankt og gerne, at jeg IKKE tror på flosklen, som ofte smides efter mig, (tit fra min mor, venner og familie :oops: ) om, at; "Der findes een til os alle sammen. Jamen amen, hvad hvis nu der ikke gør? Eller den om kærligheden ved første blik. Nej den er jeg altså heller ikke med på. (kan jo så være fordi jeg bare er en dum jyde :-P )

Fordelene. er jo, at jeg kan, være mig selv gør de ting der passer mig i min lille firkantede verden. Skal ikke stå til ansvar om opvasken er taget, der er gjort rent, eller vente 2 timer på at toilettet er klar om morgenen. (Sorry kunne ikke lade være piger  :-P )

Ja det er meget forenklet. Men til tider, er super skønt, at være single. 

Hvad med jer. Her på Erogiude hvordan ser i det. Og ja jer der er i parforhold svar da endeligt også så får vi jo begge versioner af det, at være single eller i parforhold. 

Der er jo altid to versioner den ene er jo ikke mere rigtigt end den anden. Det jo altid en god ting, at have med herinde når man skriver.  :oops: 

ha en dejlig død og pine dag (langfredag :-P  :-P )

Mvh

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er single lige nu, og er ovenud tilfreds med det.
Jeg har været i mere eller mindre langvarige forhold hele mit voksen liv (jeg er 40). Men de sidste 2-3 år har jeg været single, og jeg NYDER det. Jeg lever mit liv som JEG finder bedst. Godt nok har jeg min teenage datter boende hos mig, men det ændrer ikke på at jeg nyder single livet. Er ganske enkelt blevet træt af kvinder der går mere op i at have den perfekte facade. I ved den med villa, vovhund og Volvo. De rigtige knive og gafler i skufferne, den rigtige mobil telefon osv osv. Ja listen er lang. Min erfaring har lært mig at disse ting kun bliver værre med alderen, og jeg nægter at lade min liv rotere om sådanne egentlig ligegyldige ting. Jeg har lært at sætte pris på andre ting i livet, og jeg gør som jeg har lyst til, og ikke hvad naboen synes er korrekt.
Selvfølgelig kan jeg savne tosomheden nogen gange. Men det er faktisk ikke særlig tit. Jeg har det perfekt med løse uforpligtigende forhold, one night stands og så en glædespige her og der. Misforstå mig ikke. Jeg elsker kvinder på alle leder og kanter. Bare de ikke prøver at overtage mit liv i hverdagen. Min holdning er sikkert præget meget af at jeg som sagt har levet i faste forhold det meste af mit liv, så forstår godt hvis andre som har været single det meste af deres liv sukker og tørster efter en fast partner.
Skulle den rigtige pludselig træde ud af tågen og feje benene væk under mig, så springer jeg sikkert også til og prøver endnu en gang. Men der skal DÆLME noget af en kvinde til at få det til at ske :P

Ha en go og liderlig dag ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis alternativet til at være single, er at få en af mine ex´er eller tilsvarende tilbage, så dør jeg sgu alene!!!!!!!

Har det fint med at være alene, men skulle den rigtige en dag banke på døren og sige "tag mig som jeg er", så kan det da godt være at jeg efterlever hendes ønske.

Jeg tror så bare ikke at det sker lige foreløbig, for er sgu også lidt træt af den type tøser, jeg har været vant til.

Måske der findes andre typer???

Del dette indlæg

Link til indlæg

hmm - linket virker vist kun hvis man er logget på FB... men fællesskabet hedder Sweet Single - og der er faktsik en masse gode tanker om det positive ved singletilværelsen (selv om Mette er i et parforhold - sådan bare at I ikke falder i svime)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været single et års tid efter 20 års ægteskab. Jeg nyder hvert et øjeblik, men det skyldes mest den frihed, jeg pludselig har fået, til at gøre lige hvad jeg vil, indrette mig som jeg vil, gå i byen når jeg vil, se hvem jeg har lyst til osv. Jeg har et fint forhold til min ex, så det skyldes ikke at jeg er bitter på kvinder, men når man har været sammen med en så længe og så pludselig - i enighed - ikke er det længere, så opdager man, hvor mange kompromis'er man egentlig har indgået.

Så jeg planlægger i hvert fald at nyde min alene tilværelse et par år endnu, før jeg indlader mig på noget fast. Der er jo også skrækkeligt mange smukke kvinder, og når man nu har været monogam så længe, så er det svært at begrænse sig tl en enkelt lige med det første :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sunny the best

Jeg har været single de sidste 6 år og trives fint med det. Og længes ikke efter en at gå og holde i hånd med eller lign.

Jeg er vel det man kalder max single. Smiler.

Det giver mig den frihed jeg har brug for. Skulle det med at finde en partner komme over mig, ja så tager jeg ud til eks. min søster og hendes fyr, når jeg går derfra så er anfaldet forbi. Griner.

Meeen skal da ikke sige at jeg vil forblive single forever. Mon ikke der kommer en og slår benene væk under mig en dag.

God påske :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg kunne være tilbøjelig til at mene, at samfundets og individet udvikling er løbet fra de klassiske diskussioner, hvor man skelner imellem single og parhold.  Som jeg ser det findes der rigtige mange måder at indrette sin tilværelse på, hvor grænserne imellem single og parforholdstilværelsen ikke længere er så knivskarpe som for bare et par årtier siden.

Man kan jo sagtens være "single" og have en kæreste. Dyrker man singlelivet har jeg i hvert fald konstateret, at ganske mange af de vist 800.000 singler vi har i dette land, hvilken lever et sexløst liv ej heller et liv uden kærlighed til en anden. Det er faktisk ligeledes mit indtryk, at ganske mange efter "til livet os skiller" forholdet, hvor man har fået de børn man ønskede, har prøvet at dele alt, økonomi, bolig, interessere m.v. går efter andre former for forhold.

Kønnede i dag er jo både stærke, selvstændige og ikke uvæsentligt de kan hver i sær forsørge sig selv, så forholdet som "institution" i mangel af bedre udtryk, er reduceret til udelukkende at skulle stimulere vores behov for kærlighed og sex, sådant lidt forsimplet sagt. I udgangspunktet lyder det måske lidt trist, men ved nærmere eftertanke synes jeg faktisk det klinger særdeles godt, for så må det jo medføre at omdrejningspunktet, må være kærlighed, samt at manglende eller lunken kærlighed ikke kan opvejes at alt muligt andet.

Det er vel også derfor, at så mange parforhold, hvor man har valgt at bo sammen og man stort set være fælles om alt, måske lige med udtagelse af den ugentlige fodbolddag med kammeraterne, har det med at blive opløst, vel sagtens fordi kærligheden kan, bemærk kan, kan have svært ved at trives under disse levevilkår.

Jeg har nydt de klassiske forhold jeg har haft i livet. Jeg har ligesom ganske mange andre tænk mange tanker omkring, hvordan fanden skal man indrette sig, således at kærligheden bevares. For mit vedkommende er jeg nok kommet frem til, at den slemme "dræber" har været udfordringerne omkring af få to mennesker hverdag til at fungere ud fra en fælles løsningsmodel.  

For mit vedkommende betyder det således at jeg har en slags prioriteringsliste. Jeg ønsker ikke at fravælge det skønne at elske et andet menneske hvor kærligheden bliver gengældt. Det betyder således også at jeg i  de vel sidste 15 år, har været meget åben for alternative forhold, hvor ikke nødvendigvis sidder lårene af hinanden, skal bo sammen, se hinanden hver dag osv.

Jeg ved godt at nogen måske opfatter disse alternativer som at man "nøjedes" underforstået at det optimale kun kan være et "til livet os skiller" forhold. For mit vedkommende betragter jeg det helt anderledes. Det kræver modenhed og stor selvstændig at vælge eksempelvis et forhold hvor man ikke bor sammen hverdag, at man har dage hvor hvert part levet sig eget liv, uden at parterne tvivler på deres kærlighed.

Tror jeg vil stoppe her, selvom jeg kunne skrive en bog omkring et af mine farvorit emner "Hvad gør vi forkert i vores kærlighedsliv"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Efter 15 års parforhold blev jeg for ca. 6 år siden single og takker gud for, at det skete! Jeg opdagede mig selv og min seksualitet og har nydt hvert øjeblik på den færd, som jeg stadig er midt i. Jeg ville ikke have været det foruden og ønsker i høj grad det samme for de mange kvinder, som jeg mistænker for at gå rundt i en "døs" som den, jeg selv befandt mig i, en ørken. Det er helt utænkeligt i mine øjne, at "I mænd" skulle være de eneste, der savner sex i parforholdet - som man så ofte hører. Kvinderne har bare ikke opdaget det endnu :-) De skal vækkes først!

Men for et halvt års tid siden fik jeg en kæreste, og han ER prikken over i'et. Min nysgerrighed og appetit er ikke blevet mindre, tværtimod. Samtidig er min glæde ved at leve tingene ud blevet større, da det føjer en vis dybde til lagenudfoldelserne, at det også rummer et følelsesmæssigt plan. Skulle forholdet få ende, vil jeg da genoptage den gamle tråd og søge mine grænser på alle de måder, jeg før har gjort og stadig finder spændende og kredser om, men nu ved jeg, at det også bliver med et vist mål af tomhed, da det lidt får karakter af "egoisme", når man søger udvikling for egen skyld og ikke lige så meget for sin partners. 

Var det mon noget værre volapyk? :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej allesammen. Hvor er det dejligt, at se hvor mange der, har skrevet på mit indlæg. Så tak for jeres ærlighed i denne tråd.

Ja der er vist, ingen tvivl om, at dem som har skrevet er enige om, at i er glade for, at være singler. Og kæmpe respekt for det. 

Bluejacket skriver.

Kønnede i dag er jo både stærke, selvstændige og ikke uvæsentligt de kan hver i sær forsørge sig selv, så forholdet som "institution" i mangel af bedre udtryk, er reduceret til udelukkende at skulle stimulere vores behov for kærlighed og sex, sådant lidt forsimplet sagt. I udgangspunktet lyder det måske lidt trist, men ved nærmere eftertanke synes jeg faktisk det klinger særdeles godt, for så må det jo medføre at omdrejningspunktet, må være kærlighed, samt at manglende eller lunken kærlighed ikke kan opvejes at alt muligt andet.

kan ikke finde ud, af det pjat med, at citere  :-P  :-P  :-P

Men ja, Bluejacket er enig i, at den paradigmeskift, der er sket indenfor de sidste 40 år. Har gjort meget til, som samfundet ser ud idag.  Kvinderne kom på arbejdsmarkedet de blev mere selvstændige. var ikke afhængige af mænd mere. (nogle ville sige det var uheldigt) men mener nu dette er dejligt. 

Og i et lunken kærlighedslivs er det jo nok også bedst, man går fra hinanden. Det tjener jo ikke til nogens bedste efter min mening.

Sunny the best

Jeg håber da i den grad der kommer en tyr forbi og slår benene væk under dig. Så pøj pøj med det når den rette kommer  :-P 

Missetand.

Mon ikke der kommer en forbi en dag. Og fejer benene totalt væk under dig også  :-P  :-P  :-P  :-P 

Heine.

Takker for linket.

hp24

Nyd dit singleliv i fulde drag  :-P  :-P 

Kan jo læse mig til det går udemærket med det  :-P 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Efter 15 års parforhold blev jeg for ca. 6 år siden single og takker gud for, at det skete! Jeg opdagede mig selv og min seksualitet og har nydt hvert øjeblik på den færd, som jeg stadig er midt i. Jeg ville ikke have været det foruden og ønsker i høj grad det samme for de mange kvinder, som jeg mistænker for at gå rundt i en "døs" som den, jeg selv befandt mig i, en ørken. Det er helt utænkeligt i mine øjne, at "I mænd" skulle være de eneste, der savner sex i parforholdet - som man så ofte hører. Kvinderne har bare ikke opdaget det endnu :smile: De skal vækkes først!

Men for et halvt års tid siden fik jeg en kæreste, og han ER prikken over i'et. Min nysgerrighed og appetit er ikke blevet mindre, tværtimod. Samtidig er min glæde ved at leve tingene ud blevet større, da det føjer en vis dybde til lagenudfoldelserne, at det også rummer et følelsesmæssigt plan. Skulle forholdet få ende, vil jeg da genoptage den gamle tråd og søge mine grænser på alle de måder, jeg før har gjort og stadig finder spændende og kredser om, men nu ved jeg, at det også bliver med et vist mål af tomhed, da det lidt får karakter af "egoisme", når man søger udvikling for egen skyld og ikke lige så meget for sin partners. 

Var det mon noget værre volapyk? :smile:

Nej bestemt ikke noget volapyk Anja blonde. 

Og tak for dit indlæg.

Der er intet der i denne tråd er forkert. Skam bare min egen nysgerrighed over. Det, at være single eller være i parforhold. Har selv i et stykke tid nu været single.

Og savner da også to somheden nogen gange, men som det er nu lever, jeg bare livet. Uden, at skal stå til ansvag overfor nogen. Og det hører jeg egentligt er det samme som de fleste der skriver i dette indlæg.

Så Anja Blonde. tak for dit besyv. og god påske

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Jeg må hellere komme med et indlæg som modspil :-)

Jeg har det man kalder for en familie i klassisk forstand.

Det er jeg dæleme glad for! der er nogle mangler på nogle punkter, men samhørigheden er altså skøn :-) Samarbejdet og man ikke er selv om alle beslutninger kan jeg også lide. Synes faktisk tit det bliver nogle bedre beslutninger af man skal tage dem i fællesskab

man får ikke så let en masse sære "småfejl" da der også skal være plads til de andre.

ferier og familiesammenkomster er klart en fordel som par/ familie

Man får mere ro derhjemme i basen, hvor man enten hygger sig sammen eller nyder de stunder man får for sig selv. Det giver en anden form for harmoni end hvis man konstant er udfarende for ikke at komme til at kede sig/ føle sig selv.

Kærlighed og føle sig elsket og manglet er altså heller ikke en skidt ting :-) heller ikke selvom der skal kæmpes lidt for den

Men det kræver man får lavet setuppet rigtig! Man skal sørge for ikke at blive låst fast.... altså kæmpe for man har sin frihed til at lave mandeting. man skal kæmpe for ikke være en tøffelhelt men være sig selv også selvom man bliver udsat for det stormvejr en kvinde nu engang er :-)

man skal også have modet til ikke begrænse hende. Give frihed og mulighed for hun kan udvikle sig og gøre de ting der gør hende glad.

De sidste 2 afsnit er de svære, det kræver sin mand :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Single, glad, tilfreds, ikke ulykkelig.

Jeg har efterhånden været single et stykke, jeg er som udgangspunkt godt tilfreds med det, det giver mig en masse frihed, råderum og jeg kan i grove træk gøre som det passer mig, samtidig kan jeg godt se en farer i, at jeg bliver mere og mere mig selv, og stille og rolig lidt mere firkantet, for jeg gør jo hvad der passer mig bedst, når det passer mig, jeg lever ikke med daglige kompromisser.

Det jeg egentlig savner mest, er engang imellem at have en fortrolig, en at dele hverdags ting med, jeg har en god vennekreds, gode og nære venner, som jeg også kan snakke om de kedelige ting med, men det er bare ikke det samme.

Sex kan fåes på dating sider, og hos de fantastiske glædes piger, men kan mærke at det er nærheden, og det at kunne forkæle en udkårent jeg mangler, de stirrende blikke, spørgen "om lov" og pligt selskaber, det savner jeg ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Liderligfyr

Flot indlæg, synes du meget godt, specielt i de sidste afsnit beskriver at det er vigtig at man også "kæmper" lidt for at der også skal være plads til momenter hvor man kan pleje sig selv eller egoistisk interesser.

Ja, selvfølgelig er det skøn at tage på ferie med hele familien. Omvendt vil jeg så sige, at andre tager måske bare en "sex-lege-kamerat" eller nogle gode venner, alt afhængig af hvad der ønskes stimuleret på sådan en ferie.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Single, glad, tilfreds, ikke ulykkelig.

Hej vil lige slå fast med 7 tommer søm er bestemt ikke ulykkelig over, at være single  :-P  :-P

Og inden vi misforstår hinanden hører, jeg dig heller ikke skrive det til mig. :oops:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg må hellere komme med et indlæg som modspil :smile:

Jeg har det man kalder for en familie i klassisk forstand.

Det er jeg dæleme glad for! der er nogle mangler på nogle punkter, men samhørigheden er altså skøn :smile: Samarbejdet og man ikke er selv om alle beslutninger kan jeg også lide. Synes faktisk tit det bliver nogle bedre beslutninger af man skal tage dem i fællesskab

man får ikke så let en masse sære "småfejl" da der også skal være plads til de andre.

ferier og familiesammenkomster er klart en fordel som par/ familie

Man får mere ro derhjemme i basen, hvor man enten hygger sig sammen eller nyder de stunder man får for sig selv. Det giver en anden form for harmoni end hvis man konstant er udfarende for ikke at komme til at kede sig/ føle sig selv.

Kærlighed og føle sig elsket og manglet er altså heller ikke en skidt ting :smile: heller ikke selvom der skal kæmpes lidt for den

Men det kræver man får lavet setuppet rigtig! Man skal sørge for ikke at blive låst fast.... altså kæmpe for man har sin frihed til at lave mandeting. man skal kæmpe for ikke være en tøffelhelt men være sig selv også selvom man bliver udsat for det stormvejr en kvinde nu engang er :smile:

man skal også have modet til ikke begrænse hende. Give frihed og mulighed for hun kan udvikle sig og gøre de ting der gør hende glad.

De sidste 2 afsnit er de svære, det kræver sin mand :smile:

Hej LF

Dejligt livsbekræftende indlæg, du kommer med. Tak for dit indspark i debatten.

kan sagtens nikke genkendene til, de ting du skriver. 

Tror ærlighed og kommunikation, og det at føle sig elsket. er tre meget vigtige ting i et parforhold. Uden disse tre ting ser jeg det som en rutschetur. til ingen gavn for begge parter.

Og ja enig igen i, at begrænser mand hinanden, eller tror man ejer hinanden i et parforhold forsvinder respekten stille og roligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

For mig er det en god blanding af alt hvad der er blevet skrevet.

I hverdagen mangler jeg ikke en kæreste.

Jeg kan gøre som jeg vil, hvornår jeg vil osv.

Men i nogle af weekenderne og fx. en dag som i dag med godt vejr, helligdag og hvor man bare helst vil slappe af, så ville det sgu være fedt med en kæreste...det er lidt tamt at sidde alene på altanen :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men i nogle af weekenderne og fx. en dag som i dag med godt vejr, helligdag og hvor man bare helst vil slappe af, så ville det sgu være fedt med en kæreste...det er lidt tamt at sidde alene på altanen :D

Hej Holstebronx.

Ja lige i de her, fantastiske påskedage, ville det være dejligt med, en sød påskepige  :-P

Hvis nogen piger melder sig frivilligt. Gir jeg da, gerne en is.  :-P  :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Holstebronx.

Ja lige i de her, fantastiske påskedage, ville det være dejligt med, en sød påskepige  :-P

:D

Du må skrive en efterlysning hehe

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hej Holstebronx.

Du kan give BigDick og mig en is, Bagefter kan vi tæske dig i Pool.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du kan give BigDick og mig en is, Bagefter kan vi tæske dig i Pool.

Kommer i så i lyserøde kjoler og stillet hæle  :-P  :-P  :-P  :-P

Men er klar på fadbamser og pool. hehehe

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hahahaha Holstebronx. Tror ikke det kommer til, at ske  :-P . Tror sku ikke der er nogen der falder for den  :-P

Hvis de må vælge byens største is, såå.... :D

ingen smalle steder :D

Nå, jeg må hellere få noget mad som ikke kategoriseres som usundt :D

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis de må vælge byens største is, såå.... :D

ingen smalle steder :D

Nå, jeg må hellere få noget mad som ikke kategoriseres som usundt :D

Jeg venter så i spænding fra alle de søde piger der vil have en is. :-P  :-P  :-P  :-P

Bon appetit til dig Holstebronx

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er single, og har været det det meste af mit liv - har kun haft 2 seriøse forhold, på henholdsvis 1,5 og ca. 3 år. Jeg trives bedst som single, men det er jo ikke ensbetydende med at jeg ikke fra tid til anden kan savne nogle aspekter af det at være i et parforhold. Men jeg elsker min frihed og uafhængighed, og jeg er rigtig dårlig til at skulle indrette mit liv efter andre, og derudover har jeg et stort behov for alenetid - og det har i mine forhold været utroligt svært at få pigen til at acceptere.

Så jeg leder ikke efter en kæreste, men på den anden side udelukker jeg heller ikke noget, hvis der skulle dukke en fantastisk pige op.... men så skal hun sgu også være noget helt særligt, og kunne acceptere at jeg har nogle lidt andre krav og ønsker til et forhold end de fleste mennesker.

Jeg mødte en gang en klog pige, som faktisk formulerede meget præcist hvordan jeg har det med forhold:

Jeg vil ikke være i et forhold fordi jeg kan - men fordi jeg ikke kan lade være

Nogle mennesker kan slet ikke trives uden at være i et forhold, og hopper direkte fra det ene forhold over i det andet, og det er bare ikke noget for mig. Jeg møder da vildt mange rigtig dejlige piger... piger jeg tænder på seksuelt, piger jeg har det sjovt med, piger som jeg kan føre nogle dybe samtaler med osv osv... men piger som jeg har lyst til at være i et fast forhold med, dem er der utroligt langt imellem - har faktisk ikke mødt én siden jeg mødte min X, for 6,5 år siden.

Derudover er jeg i en fase af mit liv, hvor jeg har utroligt svært ved at se mig selv i et monogamt forhold, og har en masse seksuelle oplevelser jeg gerne vil have udlevet, så det er også noget der spiller ind, ift at skulle være monogam og forholde sig til en andens følelser vedr. at jeg dyrker sex med andre. Men kan jo aldrig vide hvornår der dukker én op og slår benene væk under mig, men indtil videre trives jeg som tingene er, og vil aldrig gå ud og "jagte" en kæreste - det skal helst komme helt naturligt ved at hun bare lige pludseligt er der... ønsker ikke at forcere det.

Det blev vist lidt rodet - beklager

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...