Henrik1974 2 Skrevet 27. September Jeg har været forbi Linda I Roskilde. Jeg var ikke skuffet, hun gav mig en super dejlig oplevelse. Hun hade nogen dejlig ægte bryster. Jeg kan godt lige en kvinde som ikke er for ung og med gode former, og en som ved hvad hun gør. jeg var ikke skuffet, og kommer helt sikkert igen. Vi ses Linda 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nysgerrig321 34 Skrevet 27. September Kunne være rart med et link. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Newbie_25 51 Skrevet 27. September Jeg ville ikke lægge noget som helst i denne anmeldelse. Den kommer pudsigt få dsge efter jeg havde en meget trist oplevelse hos hende. TS har 2 indlæg, begge vedr. Linda. Men vurder endelig selv hvis I synes. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
migselvXXX 149 Skrevet 28. September Hvis det er denne Linda i Roskilde har jeg kun positivt at side om hende, desværre er lokalerne lidt alternative, men absolut rene Mød smukke Linda i Roskilde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg