Hop til indhold
19517

Jo tættere du er på toilettet jo mere skal du tisse

Recommended Posts

Der er sket noget underligt

Jeg har fået nyt arbejde og er begyndt at tjene MEGET mere end jeg har været vandt til i nogle år. 

Når alle regningerne er betalt og madbudgettet er lagt har jeg til min disposition så mange penge at jeg lige pludselig , og næsten hele tiden, er begyndt at tænke på alle de dejlige glædes piger. 

Og selvfølgelig især hvilken glæde de kan give mig. 

Og ja helt sikkert!! man kan godt købe Lykke for penge!! Her må du gerne komme med en voldsom, og modsigende, debat indlæg tak. 

Det er ligesom om at jeg hele tiden render rundt med en fed på ved tanken om hvad jeg nu har mulighed for. Ligesom når du skynder dig hjem og du skal tisse og jo tættere på at du kommer jo mere skal du tisse. Eller du er sulten, Nej globende sulten, og jo tættere på du kommer til at bide i den kæmpe store bacon cheeseburger jo mere løber din mund i vand. 

Jeg tror det er psykologi her. Kraftig trolddomspsykologi . 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kom selv i samme situation for lidt tid siden, og kan sagtens følge din tankegang.

"Heldigvis" havde jeg det kun sådan et kort stykke tid, og bruger nu meget færre penge på piger end tidligere, hvor jeg havde færre penge til rådighed. Der er selvfølgelig flere ting, der spiller ind, og det jeg bruger nu er primært på piger som jeg har en god historik og relation med.

Det står dig jo frit hvad du vil bruge dine penge på, men mit råd er at tænke lidt over de mulige skadevirkninger en afhængighed kan have.

Del dette indlæg

Link til indlæg
ErnstOle skrev, for 2 timer siden:

Jeg kom selv i samme situation for lidt tid siden, og kan sagtens følge din tankegang.

"Heldigvis" havde jeg det kun sådan et kort stykke tid, og bruger nu meget færre penge på piger end tidligere, hvor jeg havde færre penge til rådighed.

Ditto her. Kombineret med, at det for mit vedkommende også føles som en slags mætningspunkt, som er nået. I hvert fald delvist. Men det spiller også ind, at det fra nytår ikke har været muligt for mig at hæve ekstra kontanter, når man handler i det lokale supermarked, eftersom Dankortet er erstattet af et Visakort. Og dermed synliggøres det lidt for meget, når der skal skaffes kontanter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
19517 skrev, for 2 timer siden:

Og ja helt sikkert!! man kan godt købe Lykke for penge!! Her må du gerne komme med en voldsom, og modsigende, debat indlæg tak. 

Købe Lykke til egen ejendom, kan ddu nok ikke. Du kan derimod leje Lykke i en hvis tid. Derefter skal du aflevere hende tilbage, så den næste kan få en tur. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tjooh - mit økonomiske råderum er sådan set OK, men begrænses af andre prioriteringer ... 

Jeg går ikke amok i køb af hverken det ene eller det andet, selv om jeg kunne.
Nok til at leve et bekvemt liv, lidt oplevelser og god mad, det er sådan set nok.
Og oplevelser behøver man ikke bruge så mange penge på, hvis de mennesker man omgiver sig med er skøre nok.

Jeg har besøgt piger nogle gange det sidste par år, men uret er jo osse ved at tikke ud, så det der skal ske, skal ske nu.
Men overhovedet ikke i et omfang så det vælter min økonomi.
Det gider jeg slet ikke.

@19517
Cheeseburgere?
No thank you.
Så hellere en go' potion chunky tomatsuppe med nudler.
Men jeg er ikke hellig.
En go' gullachsuppe ka' osse bruges.
Men helst når jeg selv laver den ...

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg

Link til indlæg
19517 skrev, for 4 timer siden:

næsten hele tiden, er begyndt at tænke på alle de dejlige glædes piger. 

Det gjorde jeg også da jeg var yngre , kunne godt starte bilen en hverdags aften, køre et par timer for at få lidt massage

På mine ældre dage start 60 erne , er jeg blevet mere magelig/doven , og kører kun langt for exslusive oplevelser , der normalt ikke er at finde nær mig. Med alderen og mange år i gamet , bliver man mættet og overvejer nøje hvem man besøger.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...