Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg skulle igennem Roskilde l aftes, og havde luret lidt på hvad der lå på min vej hjem. 
Linda virkede til at være et godt bud, ud fra en positiv anmeldelse. 
Lad det være sagt med det samme. Det var det bestemt ikke! 
Efter lidt skriveri omkring hvor hun var henne, og om hun havde tid senere, røg jeg i fælden. 
Hun skriver Roskilde i annoncen, men der står også Kbh. 
Vi aftalte en tid, ikke alt for sent. Den ville hun gerne flytte til lidt før, hvilket jeg accepterede, men skrev også at jeg hellere ville komme torsdag, hvis hun ikke havde tid nok til besøg. 
Jeg skulle bare komme, ingen problemer. 
Jeg burde nok have vendt om i døren, for det osede langt væk af et decideret bollerum. Fuldstændig ucharmerende. 
Det gik præcis som frygtet. 
Hun spurgte konstant om jeg var okay, og om jeg var kommet. Jeg svarede bare at vi jo havde rigtig god tid, som hun havde lovet. Det passede hende ikke helt. 
Det var ganske enkelt så ringe, at jeg ikke gider at skrive om det, men karakterer kan hun godt få. 
Lokation og diskretion: 4 
Bollerum og hygge: 1
Pigens udseende: 4
Bryster: 9 (ægte) 
Indlevelse: 0
Gensynsfare: 0
Spild af penge: 10
Advarsel til jer andre: 10. 

Jeg gik simpelthen efter ca. 15 minutter, uden forløsning. Hun kunne ikke tænde mig mindre. Hvilket hun også fik at vide. 

Spar jeres skillinger. 

https://annoncelight.dk/showad/348509

Del dette indlæg

Link til indlæg
Newbie_25 skrev, for 10 timer siden:
Jeg burde nok have vendt om i døren, for det osede langt væk af et decideret bollerum. Fuldstændig ucharmerende. 

Var det i en privat lejlighed med tæpper og lagner hængt op og en gammel dame i Rullestol bag forhænget? 

Hvis ja, så vendte jeg om og gik, det kunne jeg ikke :o

Del dette indlæg

Link til indlæg
Exile-63 skrev, for 2 timer siden:

Var det i en privat lejlighed med tæpper og lagner hængt op og en gammel dame i Rullestol bag forhænget? 

Hvis ja, så vendte jeg om og gik, det kunne jeg ikke :o

Korrekt, men dog ingen gammel dame i rullestol. 
Men et forfærdeligt sted, og slag over nallerne til mig for ikke at vende om igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det eneste jeg kan genkende af hvad du skriver er lidt om stedet.

det er et lille men syntes jeg hyggeligt sted, der er rent og rydeligt, hvor der bliver trukket et gardin for til diskretionen

er man ikke til det er man ikke til det, sådan er det. Jeg har dog oplevet langt værre steder der var både meget rodede, beskidte, svampe inficerede osv. men det er der ikke her.

en gammel dame i rullestol kan jeg slet ikke genkende, det er på en 1. Sal med små trapper og stedet er ikke så stort så en rulle stol vil på ingen måde kunne komme rundt eller fungere på stedet.

hvad angår Linda er hun en meget nærværende og empatisk kvinde, hun er en pleaser der gerne vil at man har det godt hos hende og sammen med hende.

så når hun spørger ind til om man er ok, så er det empatien der er i spil, hun ønsker en det bedste når man er der. Hvis hun spørger om man er kommet, så er det hendes pleaser gen der er i spil for hun ønsker at man får hvad man kommer efter.

hun er altid pæn, ren og gør noget ud af sig selv, er altid venlig og imødekommende og vil gøre hvad hun kan så man har en god tid sammen med hende og har man ønsker vil hun også gøre hvad hun kan for at opfylde ens ønsker.

alt i alt efter jeg har mødt hende flere gange og har både skrevet og talt med hende og hygget med hende, kan jeg kune sige hun er en rigtig skøn kvinde og jeg har kun hafte rigtig gode oplevelser sammen med hende og kan kun anbefale at besøge hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
HyggeKrig skrev, for 17 timer siden:

en gammel dame i rullestol kan jeg slet ikke genkende, det er på en 1. Sal med små trapper og stedet er ikke så stort så en rulle stol vil på ingen måde kunne komme rundt eller fungere på stedet

Kan kun sige at jeg var et sted i det vestlige Roskilde og det var i Stueetagen. Der var lavet "en gang" af tæpper og lagner fra hoveddør til soveværelset, og der sad en gammel dame bag forhænget. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vi har tilsyneladende meget forskellig smag og kriterier, og rammer sikkert også gode og dårlige dage/ tidspunkter hos hende. 
Men godt for hende at hun kunder. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
HyggeKrig skrev, den 27.9.2025 at 16:43:

Det eneste jeg kan genkende af hvad du skriver er lidt om stedet.

det er et lille men syntes jeg hyggeligt sted, der er rent og rydeligt, hvor der bliver trukket et gardin for til diskretionen

er man ikke til det er man ikke til det, sådan er det. Jeg har dog oplevet langt værre steder der var både meget rodede, beskidte, svampe inficerede osv. men det er der ikke her.

en gammel dame i rullestol kan jeg slet ikke genkende, det er på en 1. Sal med små trapper og stedet er ikke så stort så en rulle stol vil på ingen måde kunne komme rundt eller fungere på stedet.

hvad angår Linda er hun en meget nærværende og empatisk kvinde, hun er en pleaser der gerne vil at man har det godt hos hende og sammen med hende.

så når hun spørger ind til om man er ok, så er det empatien der er i spil, hun ønsker en det bedste når man er der. Hvis hun spørger om man er kommet, så er det hendes pleaser gen der er i spil for hun ønsker at man får hvad man kommer efter.

hun er altid pæn, ren og gør noget ud af sig selv, er altid venlig og imødekommende og vil gøre hvad hun kan så man har en god tid sammen med hende og har man ønsker vil hun også gøre hvad hun kan for at opfylde ens ønsker.

alt i alt efter jeg har mødt hende flere gange og har både skrevet og talt med hende og hygget med hende, kan jeg kune sige hun er en rigtig skøn kvinde og jeg har kun hafte rigtig gode oplevelser sammen med hende og kan kun anbefale at besøge hende.

Jeg kan kun være enig ! Pigen er ok, lokalerne kunne godt være lidt bedre, men hun er typisk i dk 3 mdr. ad gangen, resten af tiden er hun i England.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...