Hop til indhold
kurtjo

Michella Seduction girls

Recommended Posts

Jeg besøgte Michella fra Seduction Girls om morgenen fra åbningstid, hvor jeg blev venlig, høflig prof modtaget og præsenteret for mulighederne af telefon damen. Der var en mulighed da der var reservation til Michella´s kollega. Der var en del, damen skulle gøre sig klar. Da Michella kom ind på værelset var hun lækker frisk fra bad, stadig med fugtigt hår som hun spurgte om jeg ønskede hun tørrede, hun havde valgt at gå ind til mig da jeg havde ventet længe.

Vi aftalte fransk og dansk og så var der adgang til den slanke friskbadede babe med tøsebryster, ingen silikone her tak.

http://www.seductiongirls.net/pigerne/michella/

Efter lidt nulren forneden satte Michelle gummi på og gik i gang med fransk lidt efter blev det til en doggy på sengen og senere dansk. Michella har meget opmærksomhed på gæstens nydelse og gør sig umage for at der bliver en god oplevelse. Trods den lille størrelse er der en lækker varm fisse tøse fisse med plads. Michelle er charmerende og giver lyst til at bolle igen.

Ville ønske der var mulighed for 2 udløsninger ved kø af ½ time.

Om jeg har lyst til Michella igen, ja bestemt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...