Østjyden29 15 Skrevet torsdag klokken 06:10 Vi er et stabilt og kærligt par på 23F og 30M, som ønsker at udforske nye grænser sammen – og vi leder efter en fyr til at slikke hende ren og evt komme ud over Q efter jeg knalder hende. Vi modtager selvfølgelig også gerne ønsker, men det er naturligvis IKKE gratis Min kæreste er en ung, smuk og flot kurved pige, med store naturlige G bryster, en velformet bagdel og et sødt smil.. - Hvem er vi? Et nysgerrigt og åbent par, hvor kemi og respekt er i højsædet. Vi gør dette sammen og med hinanden. - Hvem er du? Du er mellem 20 og 50, diskret og har styr på dine grænser. Du tænder på at være "voyeur" og kan respektere både individuelle grænser og det forhold, du træder ind i for en stund. - Praktisk: Det sker på vores præmisser – og kun hvis kemien er der for alle. Det vil foregå i vores sommerhus cirka 20 kilometer syd for Århus. Skriv lidt om dig selv og hvad du søger, samt send et billede eller to af dig selv (anonyme selvfølgelig) – og så kvitterer jeg selvfølgelig også med billeder! Vi kan kontaktes på snap: danishguy29 eller på mail: [email protected] Lad os skabe en oplevelse, vi alle husker med et smil! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg