Smeg 6 Skrevet 25. September Hej Alle, Når i er på klinik eller andre steder og får tilbudt bad før i går i gang bliver de ofte talt med i den tid man har bestilt? Så tager man 30min og bruger 8 min på at tage tøj af og bad og tørre sig så er der ca 20 min tilbage? Hvad er jeres erfaringer for jeg har altid sagt nej for ikke spilde tiden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1742 Skrevet 25. September (edited) Jeg har aldrig oplevet at det talte med i tiden, med mindre pigen skulle med i bad. Stort set al min aktivitet er på de danske klinikker og jeg bestiller altid tid. Så ankommer jeg 15 min. før min tid og beder telen om at låne badet. De få gange jeg har været privat diskret og har badet, har det heller ikke talt med i tiden. Min erfaring er at tiden starter, når hun kommer ind igen efter at have været ude med pengene. Redigeret 25. September af Refresh 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smeg 6 Skrevet 25. September Refresh skrev, for 52 minutter siden: Jeg har aldrig oplevet at det talte med i tiden, med mindre pigen skulle med i bad. Stort set al min aktivitet er på de danske klinikker og jeg bestiller altid tid. Så ankommer jeg 15 min. før min tid og beder telen om at låne badet. De få gange jeg har været privat diskret og har badet, har det heller ikke talt med i tiden. Min erfaring er at tiden starter, når hun kommer ind igen efter at have været ude med pengene. Tak det var lige det jeg havde brug for at vide. :) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5216 Skrevet 25. September Smeg skrev, for 3 timer siden: Når i er på klinik eller andre steder og får tilbudt bad før i går i gang bliver de ofte talt med i den tid man har bestilt? @Refresh har svaret i forhold til de danske klinikker. Når jeg har booket en time privat/diskret eller på en thaiklinik, er tiden normalt startet, når man træder inden for døren til den tid, man har aftalt. Helt fair, egentlig. Det er også nemmere for pigen at undgå at presse sin tidsplan ved, at en gæst pludselig mod forventning tager et meget langt bad efter tiden er gået. Jeg oplever, at man oftere tilbydes et bad, når man bestiller 60 minutter, end når man nøjes med en halv time. Nok netop fordi, at der dårligt er tid til badet, når man kun er sammen i kortere tid. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1634 Skrevet 25. September Som jeg har oplevet det, så kommer man ti minutter før på de danske klinikker, og det tælles ikke med, hos private GP'er tror jeg de fleste tæller med, men det er ikke noget jeg har oplevet at blive påtalt. Tror forskellen er at på klinik kan mutter/tele søge for kunden får bad og følger dem ind osv. så der er GP'en ikke inde over, men hos private GP'er står GP'en for det hele selv. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1742 Skrevet 26. September Jeg er nærmest målløs over at i oplever at badet tæller med i tid og at i finder det rimeligt. Jeg kan godt forstå at det kan være en praktisk udfordring for en pige der skal håndtere tingene selv, men omvendt sparer hun jo pengene til telen. Jeg er nemt 10 min. om at bade, så jeg ville give over 300 kr. for selv at tage et bad! Jeg føler mig på ingen måde nærig, men det ville jeg føle var aldeles urimeligt og det bestyrker mit valg af de danske klinikker, som løsningen for mig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Noob2025 306 Skrevet 26. September Tit står der da i annoncer at et evt. bad ikke tæller med i tiden 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gammel krage 4 Skrevet 28. September Jeg tæller ikke tiden med, hvis nogen vil i bad først. Det er jo dejligt for mig. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang-milf 701 Skrevet 28. September Jeg tæller ikke bad med i min tid, for vil da helst i er dejlig rene. Ligesom I ønsker jeg er. Tæller heller ikke hyggesnak efter med. Kun selve hyggen og den frække leg der tæller med. Resten er bare normal god service for mig. 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AmmaRose 150 Skrevet 29. September Ved mig tæller badet før og efter hellere ikke med. Føre gøre i mere eller mindre for min skyld og efter er det en service som jeg gerne tilbyde de kunder som efterfølgende skal tilbage til konen. Hvis en kunde booker et behandling ved mig som inkluderer at vi tag et frække bad sammen så er det inkludereret i tiden naturligvis. Ved en længere møde kan jeg også i starten tilbyde noget at drikke og holder lidt smalltalk hvor jeg ikke starter tiden. Efterfølgende hygge snakke er også plads for alt efter hvad min egen tid tillader. Jeg vil jo har det selv hyggeligt og føler mig tilpasse i situationen og da tilhører også renhed og en smule sociale interaktion for mig, ikke mindst for at kan vudere hvordan jeg kan opfylde jeres behov og ønsker bedst muligt. 8 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Statler 304 Skrevet 7. Oktober Hvad med at lave bade seancen til en del af oplevelsen? Badeværelse sex kan vel et eller andet sku da lige være brugen af kondom... Bliver vel til vand balloner! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg