Hop til indhold
Jyskmand22

Sulten pige 21 år (Sydjylland)

Recommended Posts

Jyskmand22 skrev, for 51 minutter siden:

Tror det er en der vil have pengene og så forsvinder.

Ja, det er jo ikke umuligt.

Men mit allerførste møde med en glædespige var med en amatørpige i København. Hun ville også først møde mig på gaden foran en café, hvor vi så lige kunne nyde en drink, inden slaget skulle begynde. Er ret overbevist om, at hun ønskede at se mig lidt an i et offentligt område, inden hun inviterede en fremmed mand som mig indenfor i hendes lejlighed. Men ind blev jeg heldigvis inviteret.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der kan selvfølgelig være at hun er reel nok, men alt stritter. Hendes ven kunne også komme ned på gaden og hente mig. Og tror ikke helt der er styr på deres historie. I går var hun hos kæresten i Haderslev, har netop fået en besked om at hun kan træffes hos kæresten i Gram i morgen, hvis jeg har tid.

Jeg hører gerne, hvis en lykkedes med at mødes hende 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det vigtigste er at huske ikke at betale før man står ansigt til ansigt med pigen. Og det skal selvfølgelig ikke være nede på gaden så hun kan løbe sin vej med pengene.

Ikke sende penge. 

Ikke betale til en "ven" der lige skal have pengene før man får adressen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...