Hop til indhold

Recommended Posts

Halløj, så var det min tur til at komme på tur igen, og denne gang fandt jeg en i Rødding området.

https://annoncelight.dk/showad/429901

Jeg var lidt skepsis omkring hende, da der ingen "hele krops" billeder er, og det plejer at være et dårligt tegn på falske billeder.
Jeg fik aftalt en tid med hende, jeg vælger altid en kort tur, hvis det er første gang jeg besøger pigen.
30 minutter for 800 kr.
10 minutter inden, fik jeg en besked med at jeg skulle sende et billede af gaden inden jeg fik udleveret husnummeret, det er en første gang for mig, men bliver næppe den sidste gang, da pigerne siger at de bliver snydt med bookinger mere og mere.
Jeg bliver mødt af en endnu pænere lille petit thai i døren, med de perfekte former, ligesom på billederne.
Vi får snakket omkring hvad vi skal lave, og får betalt.
Starter med en god omgang massage, dette er hun faktisk temmelig god til, af de mange thaier jeg nu har besøgt, vil jeg nok mene hun er på top 3 i massage afdelingen.
Om på maven, lidt b2b med masser af olie som også var ok.
Så kommer vi til at gode, vi startede med en omgang titfuck, og hold da kæft hun kan bare det, det var sq snart bedre end noget sex jeg har haft.
Om i en 69'er i et stykke tid og så i missionær stillingen og til sidst reverse cowgirl, og der sluttede vi også.
Efter alt dette fik jeg lidt afsluttende massage til at falde ned på, tror faktisk vi gik lidt over tiden.

Pigen er voldsom nem at snakke med, nem at forstå på engelsk, smilte og grinede under forløbet.

Udseende 10/10
Pigens humør 10/10
Sex 8/10
Titfuck 11/10
Stedets område 3/10 - det ligger i en bygning med flere lejligheder (Med separate indgange så du møder ingen+ hun sagde en enkelt gang jeg snakkede for højt, at naboerne kunne høre mig, dette var intet problem under selve sexen, der var meget fint med støn)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er lige kørt derfra.. og kan tilslutte mig ovenstående oplevelse. Helt igennem fantastisk skabning, og så kysser hun fantastisk 

Del dette indlæg

Link til indlæg
theox skrev, for 10 timer siden:

Exostar er kys med tunge og det hele og var det ekstra, hvad er prisen?

Det var en standard time, og normal priser - ja, jeg betalte ikke ekstra for kys

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...