Hop til indhold

Recommended Posts

Igen havde chefen sendt mig på tur, og denne gang havde jeg fået en enkelt overnatning i Aarhus. Den skulle selvfølgelig udnyttes.

Jeg havde skrevet til et par kvinder i går og i dag og fået fin respons på nogen af mine henvendelser, andre hørte jeg intet på.

Jeg forsøgte derfor at lave en aftale med en ung kvinde. Kommunikationen havde gået godt, og priser og ydelser var fastlagt, men da vi nåede til den sidste besked, hvor jeg skrev, at jeg gerne ville have outcall til en given adresse og tidspunkt, så hørte jeg ikke noget. Gav hende lidt tid til at svare, men efter halvanden time havde jeg intet hørt. Så fandt jeg en anden.

Valget faldt på Bya, som jeg allerede have skrevet med i går, og jeg fik hurtig en aftale om outcall i stand. Med kys - lidt halvdyrt, men sådan er det. Et kvarter efter at have fået denne aftale i stand, hørte jeg fra nr. 1, som også var klar, men hende aflyste jeg.

Jeg var udmærket klar over, at billederne på annoncelight næppe var af Bya, men jeg tog jo chancen alligevel. Jeg bekræftede aftalen en time før mødet og et par beskeder blev sendt frem og tilbage. Hun kom til hotellet stort set præcis til tiden, jeg sendte instruktioner om at komme ind og finde op til værelset. Der bankes på døren kort efter.

Jeg åbner døren op til en ung, åleslank kvinde. Nok mindre end 160 cm og 50 kg eller så. De 23 år, der står på annoncen er nok heller ikke helt galt.

Vi får hurtigt afregnet, og jeg går på opdagelse i hendes lækre krop. Hun er åleslank med en del tatoveringer. Forholdsvis store faste bryster, som helt sikkert ikke er naturlige så faste, som de er. Sød og venlig pige. Alt i alt umiddelbart en perfekt pige, hvis det ikke lige var for de oppumpede læber. Fatter ikke, at de kan synes, det er pænt. Bag læberne gemte sig også bøjler på tænderne.

Hun kyssede, men det var ikke de dybe sensuelle kys, men nok lige en tand bedre end et tantekys. Men her fik jeg bestemt ikke value for money.

Jeg fik jo tøjet af hende, kyssede og nussede hendes bryster og smagte på hendes dejlige mis.

Så fik  jeg også tøjet af, og hun trak et rødt kondom på pikken. Så fik jeg et udmærket blowjob - kort, da jeg egentlig ikke er så meget til blowjobs. Så var det tid til et ridetur. Der blev smurt lidt glidecreme på pikken og missen, og så pressede hun ellers langsomt pikken op i sig. Lækker stram mis. Jeg kunne godt hurtigt mærke, at jeg nok burde have lettet trykket i går, for der gik ikke længe inden jeg kom. Lidt ærgerligt, at man ikke lige kunne holde lidt længere i dag, når pigen var lækker.

Så fik jeg en kort massage, som ikke var noget særligt! Og så ellers farvel og tak.

Sød og lækker kvinde. Kom fra Rumænien fortalte hun. Ikke hende på billederne, men lige bortset fra læberne kunne hun i det store og hele leve op til billederne.

Pigen: 9/10
Kommunikation: 10/10
Sex: 9/10 (selvom der var alt for lidt at vurdere det på)
Massage: 3/10
Billeder: 0/10.

Var jeg i Aarhus i morgen, så ville det være udmærket at gentage succesen.

https://annoncelight.dk/showad/437754

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...