Hop til indhold
ladiesman2020

J E N A - Aarhus - gammel ræv i faget med outdated billeder

Recommended Posts

Idag har jeg besøgt Jena i Aarhus. Ved min booking får jeg en adresse med husnummer, dum som jeg er går jeg over og banker på.

Der bliver ikke åbnet, så jeg melder min ankomst på sms og efterfølgende får den sidste vejledning til adressen. Stakkels adresse, hvis de dagen lang skal stå model til idioter som mig der banker og vil besøge en pige. Altså "Jena" burde at skrive "skriv ved ankomst" for at skåne den arme mand for en masse liderlige hankøn.. Nok om det. jeg kommer frem og bliver mødt at en modtagelig kvinde.

Jeg blev modtaget med stort smil og positiv velkmst. Jena er pigen på billederne, men de er nok 10-15 år gamle, hun er ikke så fast i huden. Jena er en gammel ræv i faget og kender alle branchens tricks. Jeg elsker at besæge thai piger for der plejer jeg at få lov til banke igennem og de tager gerne imod, men lige idag var jeg ikke heldig. Servicen er ikke meget at skrive hjem om. massagen var faktisk rigtig god. Intet erotisk eller b2b,men det står der hellere ikke i annoncen til gengæld.

Blow er øko som i annoncen, men ikke med sug og spyt. Det er en mund over bettemand, frem og tilbage, og så er den skid slået. Når bettemand er stiv, er det videre til næste trin. Sexen er mekanisk og Jena brugte undvigelse metoder så jeg ikke kunne få gode stød. En af de famøse metoder er en bøjet ryg ved doggy og hun efterlader ikke en jordisk chance for et lille svej i ryggen til trods for mange forespørgsler. En anden kendt undvigelses metode: ligge skævt i missionær med samlet ben. Jeg formåede dog at få en udløsning. 

Direktion til stedet -3 (mangler bedre guide for ikke at genere en uskyldig mand i eget hjem)
Kommunikation 8, hun snakker fint engelsk
Stedet 5, nogle steder smider ingen penge i udsmykning og ofte er det en seng og 4 hvide vægge.
Genbesøg, nej tak.  

https://annoncelight.dk/showad/433173

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...