Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har været der. Det er ikke pigen på billederne men hun ser godt ud alligevel.
Det er en sød pige med lækker krop men hun kysser ikke som der står i annoncen.

Hun er utroligt stram, så stram at jeg fik penge tilbage for vi ikke fik den ind. 

Jeg er helt alm bygget så jer andre med tre ben skal ikke besøge hende  

Hun ligger usikker i sengen og ønsker nok hun var tilbage i Thailand. Jeg stoppede legen efter de første par minuter og hun tilbød 1/3 tilbage. 

Hun var frisk på uden kondom men jeg lad være.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er uinteressant for emnet.

Hvis du har viden del det, hvis du ikke har så lad være.

NielsKim skrev, den 23.9.2025 at 01:54:

jeg har liiige været på sjaw andetsteds, ellers havde jeg gerne taget en for holdet der hehe

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte hende idag.

Meget sød og imødekommende, synes jeg hun var. Hun er relativ høj og rigtig flot bygget. Flot ægte barm. Yderst dejligt at kæle med. Missen er også en fornøjelse at interessere sig for. Den er velskabt og hun tog godt imod. 

Vi var sammen én dejlig time, hvor vi hyggede rigtig godt. Hun fortalte at hun ville rejse tilbage 10. okt.

Hun taler engelsk på begynderniveau. Men kærlighedssproget forstår hun 100%

Besøge igen? Selvfølgelig. Har allerede booket. Jeg har store forventninger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Probator skrev, den 2.10.2025 at 00:52:

Jeg besøgte hende idag.

Meget sød og imødekommende, synes jeg hun var. Hun er relativ høj og rigtig flot bygget. Flot ægte barm. Yderst dejligt at kæle med. Missen er også en fornøjelse at interessere sig for. Den er velskabt og hun tog godt imod. 

Vi var sammen én dejlig time, hvor vi hyggede rigtig godt. Hun fortalte at hun ville rejse tilbage 10. okt.

Hvordan med kys? Nu beretter en anden bruger, at hun ikke var til det, men måske et spørgsmål om kemi?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hughie skrev, for 2 timer siden:

Hvordan med kys? Nu beretter en anden bruger, at hun ikke var til det, men måske et spørgsmål om kemi?

Det er kemi osv. som er afgørende. Også selvom det er i annoncen. Men det synes jeg gælder alle steder.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte hende idag.

Hej der en der skriver hun er utroligt stram men du kunne sagtens komme op uden problemer ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det hjælper jo altid at varme godt op først, så hun ikke behøver kunstige smøremidler. Langsomt ind, så det ikke kommer til, at gøre ondt. Stille og roligt, så hun også føler det godt, så skal det nok gå. Ro på, ro på indtil hun selv åbner, så kan hun give dig en tur i himlen. God fornøjelse. Smiler.

Det synes jeg iøvrigt gælder alle kvinder.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Flot ægte barm. Yderst dejligt at kæle med.

Rettelse:

Meget flot, men de er hjulpne med noget indlæg. Stadig dejlige og følsomme.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du skal bare rapportere... ingen grund til at deltage i afsporinger. Brugeren er sendt på ferie, da andre har rapporteret alle hans støjende indlæg.

hingsten 39 skrev, den 12.10.2025 at 13:58:

Hvorfor kommeterer du så en masse opslag og siger du skal derud osv spild af tid 

Redigeret af Stapler

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...