Holstebro 45 1 Skrevet 22. September Nogle der har besøgt denne? https://annoncelight.dk/showad/435411 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Titommeren 403 Skrevet 23. September Jeg ville ikke troppe op uden en aftale. Det er lidt vildt, at man opgiver sin adresse, hvor der er naboer og til og med skriver “aften aftale”, så fulderikker bare kan møde op og stå og ringe på midt om natten. Jeg håber på at høre fra andre, om annoncen er ægte for det er altid spændende med disse “amatørannoncer”. Der kan gemme sig guld bag… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sunes 28 Skrevet 23. September @TitommerenPudsigt du nævner det med de fulde, der er et værtshus i stuen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kirneh86 41 Skrevet onsdag klokken 09:03 Stadig ingen der har været på besøg og kan berette noget herfra? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
maxmuld 269 Skrevet onsdag klokken 10:48 Har været der, den er ægte nok Alt andet ved hende er elendigt Dårlig massage, Dårlig blowjob og sex og vil ikke rigtig tage imod pikken, samler benene og skubber væk og da hun sad ovenpå mig og skulle ride mig, bøvlede hun hele tiden og stank af øl.....føj der kunne jeg ikke mere og gik Hun er ikke appetitlig 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pj73 42 Skrevet onsdag klokken 21:57 Har været forbi. Gik igen med det samme. Jeg havde luret ovenstående bare ved at se hende og tale med hende. Hun er over 60 år gammel vil jeg tro. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg