Vnx 95 Skrevet 22. September Hej Eroguide, Er der nogen som har erfaring denne unge pige på 22 i Middelfart? Det er privat-diskret man kan møde hende, og priserne virker rimelige. Link: https://annoncelight.dk/showad/437292 Brugeren hedder “parsøgerhygge24”, så man kunne tro at der også er en mand i forholdet. - Vnx Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Badboyfyn 256 Skrevet 22. September Prøv at tag en for holdet hun ser da dejlig nok ud hvis det er hendes billeder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buller49 12 Skrevet 22. September 2000 kr for en halv times sex...så er det squ osse betalt!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1296 Skrevet 22. September Buller49 skrev, for 10 minutter siden: 2000 kr for en halv times sex...så er det squ osse betalt!! Man kan til gengæld få 35 minutter (20+15) for 1900 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2662 Skrevet 22. September Vnx skrev, for 2 timer siden: Er der nogen som har erfaring denne unge pige Ja, du skal bere søge på Profil navn et, som du selv skriver her Vnx skrev, for 2 timer siden: “parsøgerhygge24”, https://www.eroguide.dk/forum/search/?&q= “parsøgerhygge24”&search_and_or=or Her er en guide til hvordan du søger på EG. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ingenved 38 Skrevet 22. September Hende har jeg besøgt. Sød og rolig pige, også kan hun tåle at man går til den under blowjob. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
getgetdown 22 Skrevet 23. September Julius skrev, for 10 timer siden: Man kan til gengæld få 35 minutter (20+15) for 1900 Tag 3x 10 min til 1500 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klunkebob 6 Skrevet for 14 timer siden Vnx skrev, den 22.9.2025 at 20:32: Hej Eroguide, Er der nogen som har erfaring denne unge pige på 22 i Middelfart? Det er privat-diskret man kan møde hende, og priserne virker rimelige. Link: https://annoncelight.dk/showad/437292 Brugeren hedder “parsøgerhygge24”, så man kunne tro at der også er en mand i forholdet. - Vnx jeg besøgte hende d. 2 okt. hun er ægte! jeg købte 10 sex hos hende, hun er nem at tale med og gør et godt stykke arbejde hun var alene i lejligheden som var rimelig diskret. hun er større på maven end på billederne men patter var gode store og faste og faktisk bedre end på billederne. min vurdering vil være 4/5 stjerner, ville have været 5 hvis billederne havde passet. jeg tager gerne et besøg hos hende igen. rigtig god fornøjelse med hende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vnx 95 Skrevet for 13 timer siden Klunkebob skrev, 1 time siden: jeg besøgte hende d. 2 okt. hun er ægte! jeg købte 10 sex hos hende, hun er nem at tale med og gør et godt stykke arbejde hun var alene i lejligheden som var rimelig diskret. hun er større på maven end på billederne men patter var gode store og faste og faktisk bedre end på billederne. min vurdering vil være 4/5 stjerner, ville have været 5 hvis billederne havde passet. jeg tager gerne et besøg hos hende igen. rigtig god fornøjelse med hende. Dejligt det lykkes dig og høre at hun er ægte. Jeg har prøvet at spørge 5-6 gange nu uden det er lykkes. Hun er enormt lang tid om at svare, så selv hvis man spørger i god tid (2-5 dage før), så ender hun med at svare efterfølgende, hvor det er for sent. Og når hun så endelig svarer, så er det ofte kun med et “Ja”, og intet andet. Så kommunikation med hende er meget besværligt. Så har lidt givet op efterhånden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg