Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har anmeldt hende en gang, men hun fortjener en anmeldelse mere.

jeg bestilte 45 min hos Sindy, med kys, superfransk og strap on.

Siger det gerne igen Sindy er fantastisk, sød, naturlig, nærværende, serviceminded og sjov og jeg nyde vores stunder sammen. 
Blev taget imod i døren af en smilende og kæk Sindy og fik et dejligt kram. I værelset started vi med kys, kram og et dybt blowjob. Herefter fandt hun sin strapon frem og gik i gang med at bruge mig, hvilke hun gjorde rigtig godt, en rigtig lækker oplevelse. Herefter blev det til dejlige kys og oralsex, hvor efter vi havde sex i flere forskellige stillinger, og til sidst måtte jeg kapitulere langt oppe i hende. Sindy og jeg var virkelige svedige og efter jeg havde taget et hurtigt bad, spurgte jeg om vi kunne ligge os lidt og holde om hinanden, hvilket hun gerne ville. Helt fantastisk at slutte af med at holde om hende og nyde hendes duft og varme fugtige krop.
Jeg nyder virkelig at slikke hende i begge hendes huller og lege med hendes fantastiske bryster. Og mest af alt nyder jeg hendes nærvær, kys og kram.

Sindy jeg ved du læser med her; tak fordi du kan og vil give mig det jeg har brug for.

https://annoncelight.dk/showad/438496

Redigeret af GSlover

Del dette indlæg

Link til indlæg
GSlover skrev, den 22.9.2025 at 19:07:

Jeg har anmeldt hende en gang, men hun fortjener en anmeldelse mere.

jeg bestilte 45 min hos Sindy, med kys, superfransk og strap on.

Siger det gerne igen Sindy er fantastisk, sød, naturlig, nærværende, serviceminded og sjov og jeg nyde vores stunder sammen. 
Blev taget imod i døren af en smilende og kæk Sindy og fik et dejligt kram. I værelset started vi med kys, kram og et dybt blowjob. Herefter fandt hun sin strapon frem og gik i gang med at bruge mig, hvilke hun gjorde rigtig godt, en rigtig lækker oplevelse. Herefter blev det til dejlige kys og oralsex, hvor efter vi havde sex i flere forskellige stillinger, og til sidst måtte jeg kapitulere langt oppe i hende. Sindy og jeg var virkelige svedige og efter jeg havde taget et hurtigt bad, spurgte jeg om vi kunne ligge os lidt og holde om hinanden, hvilket hun gerne ville. Helt fantastisk at slutte af med at holde om hende og nyde hendes duft og varme fugtige krop.
Jeg nyder virkelig at slikke hende i begge hendes huller og lege med hendes fantastiske bryster. Og mest af alt nyder jeg hendes nærvær, kys og kram.

Sindy jeg ved du læser med her; tak fordi du kan og vil give mig det jeg har brug for.

https://annoncelight.dk/showad/438496

Lyder som en god oplevelse nogen der ved hvornår hun er her igen 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...