Stjernedreng 8 Skrevet 22. September Halløj Nogen der kan genkende dem her og har noget at sige om dem? https://annoncelight.dk/showad/437138 Kunne være det havde været aktive et andet sted før 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2702 Skrevet 22. September Kender dem ikke. Men billeder er taget i Danmark, så der er i hvert fald en god chance for at det er de piger på billederne som du møder. God fornøjelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Biolet 52 Skrevet 22. September Stjernedreng skrev, for 3 timer siden: Halløj Nogen der kan genkende dem her og har noget at sige om dem? https://annoncelight.dk/showad/437138 Kunne være det havde været aktive et andet sted før De skal da hvis have et besøg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Biolet 52 Skrevet 23. September lille_peter skrev, den 22.9.2025 at 10:46: Kender dem ikke. Men billeder er taget i Danmark, så der er i hvert fald en god chance for at det er de piger på billederne som du møder. God fornøjelse Det er dem måttet lige aflægge et super sød og service til ug for en gangs skyld i Svendborg. Bestilte 1/2 time med kæreste sex og det fik jeg med kys og kram skal helt klart ha en tur til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1385 Skrevet 25. September Biolet skrev, den 23.9.2025 at 18:26: Det er dem måttet lige aflægge et super sød og service til ug for en gangs skyld i Svendborg. Bestilte 1/2 time med kæreste sex og det fik jeg med kys og kram skal helt klart ha en tur til Hem af dem eller begge? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Biolet 52 Skrevet 26. September Slowman skrev, for 15 timer siden: Hem af dem eller begge? Havde bestilt begge men tænkte jeg ikke kunne klare to så måtte nøjes med en glemte at spørge men tror det var zouy efter billedet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Biolet 52 Skrevet 30. September Stjernedreng skrev, den 22.9.2025 at 09:59: Halløj Nogen der kan genkende dem her og har noget at sige om dem? https://annoncelight.dk/showad/437138 Kunne være det havde været aktive et andet sted før Så er de afprøvet begge 2 dejlige pige totalt stang liderlig begge dejlige oplevelse ved ikke hvordan massagen er blev det tilbudt selv om tiden var gået men dejlig sex oplevelse fik hvad jeg kom efter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jlasian 101 Skrevet 30. September Biolet skrev, for 2 timer siden: Så er de afprøvet begge 2 dejlige pige totalt stang liderlig begge dejlige oplevelse ved ikke hvordan massagen er blev det tilbudt selv om tiden var gået men dejlig sex oplevelse fik hvad jeg kom efter Er det standard pris for fp (1500) og tilbyder de cim? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1465 Skrevet 1. Oktober Biolet skrev, for 17 timer siden: Så er de afprøvet begge 2 dejlige pige totalt stang liderlig begge dejlige oplevelse ved ikke hvordan massagen er blev det tilbudt selv om tiden var gået men dejlig sex oplevelse fik hvad jeg kom efter Var det begge to samtidig?.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Biolet 52 Skrevet 1. Oktober Big3lover skrev, for 6 timer siden: Var det begge to samtidig?.... Nej hver for sig det var så godt så jeg ville komme igen men kunne ikke huske hvem jej var ved første gang bestilt den samme med da jeg kom var hun optaget men søsteren sagde hun var lige så god tog chancen og det må siges at være top og ingen hast værk de ved hvad de har med at gøre 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Biolet 52 Skrevet 4. Oktober Jlasian skrev, den 30.9.2025 at 23:46: Er det standard pris for fp (1500) og tilbyder de cim? 1000 for en 1/2 time og 1600 for begge piger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
taxatom 2 Skrevet 7. Oktober Biolet skrev, den 1.10.2025 at 21:04: Nej hver for sig det var så godt så jeg ville komme igen men kunne ikke huske hvem jej var ved første gang bestilt den samme med da jeg kom var hun optaget men søsteren sagde hun var lige så god tog chancen og det må siges at være top og ingen hast værk de ved hvad de har med at gøre Hvor diskret er beliggenheden ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Biolet 52 Skrevet 7. Oktober taxatom skrev, for 4 timer siden: Hvor diskret er beliggenheden ? Det er som man tager det huset lidt til bage med en stor hæk men ud til ret trafikanter vej Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg