Hop til indhold

Recommended Posts

Kender dem ikke. Men billeder er taget i Danmark,  så der er i hvert fald en god chance for at det er de piger på billederne som du møder. 

God fornøjelse 

Del dette indlæg

Link til indlæg
lille_peter skrev, den 22.9.2025 at 10:46:

Kender dem ikke. Men billeder er taget i Danmark,  så der er i hvert fald en god chance for at det er de piger på billederne som du møder. 

God fornøjelse 

Det er dem måttet lige aflægge et super sød og service til ug for en gangs skyld i Svendborg. Bestilte 1/2 time med kæreste sex og det fik jeg med kys og kram skal helt klart ha en tur til 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Biolet skrev, den 23.9.2025 at 18:26:

Det er dem måttet lige aflægge et super sød og service til ug for en gangs skyld i Svendborg. Bestilte 1/2 time med kæreste sex og det fik jeg med kys og kram skal helt klart ha en tur til 

Hem af dem eller begge?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Slowman skrev, for 15 timer siden:

Hem af dem eller begge?

Havde bestilt begge men tænkte jeg ikke kunne klare to så måtte nøjes med en glemte at spørge men tror det var zouy efter billedet 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Stjernedreng skrev, den 22.9.2025 at 09:59:

Halløj

Nogen der kan genkende dem her og har noget at sige om dem?

https://annoncelight.dk/showad/437138

Kunne være det havde været aktive et andet sted før

Så er de afprøvet begge 2 dejlige pige totalt stang liderlig begge dejlige oplevelse ved ikke hvordan massagen er blev det tilbudt selv om tiden var gået men dejlig sex oplevelse fik hvad jeg kom efter 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Biolet skrev, for 2 timer siden:

Så er de afprøvet begge 2 dejlige pige totalt stang liderlig begge dejlige oplevelse ved ikke hvordan massagen er blev det tilbudt selv om tiden var gået men dejlig sex oplevelse fik hvad jeg kom efter 

Er det standard pris for fp (1500) og tilbyder de cim?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Biolet skrev, for 17 timer siden:

Var det begge to samtidig?....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Big3lover skrev, for 6 timer siden:

Var det begge to samtidig?....

Nej hver for sig det var så godt så jeg ville komme igen men kunne ikke huske hvem jej var ved første gang bestilt den samme med da jeg kom var hun optaget men søsteren sagde hun var lige så god tog chancen og det må siges at være top og ingen hast værk de ved hvad de har med at gøre 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jlasian skrev, den 30.9.2025 at 23:46:

Er det standard pris for fp (1500) og tilbyder de cim?

1000 for en 1/2 time og 1600 for begge piger

Del dette indlæg

Link til indlæg
Biolet skrev, den 1.10.2025 at 21:04:

Nej hver for sig det var så godt så jeg ville komme igen men kunne ikke huske hvem jej var ved første gang bestilt den samme med da jeg kom var hun optaget men søsteren sagde hun var lige så god tog chancen og det må siges at være top og ingen hast værk de ved hvad de har med at gøre 

Hvor diskret er  beliggenheden ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
taxatom skrev, for 4 timer siden:

Hvor diskret er  beliggenheden ?

Det er som man tager det huset lidt til bage med en stor hæk men ud til ret trafikanter vej

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...