Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har besøgt denne ladyboy i slutningen af August, må nok sige det var en af mine top 3 bedste oplevelser med en ladyboy

det er præcis hende på billederne, og så får hun en til at føle sig dejligt tilpas 

hun gav mig massage som faktisk var rigtig god, og efter dette en helt normalt gode oplevelse hvor vi begge fik lov at være aktive. Det hele følbare så naturligt

hun skal prøves!!

pigen 10/10

sted 8/10

lille men nybygget et værelses lejlighed i København 

sex 9/10

https://annoncelight.dk/showad/356052

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har selv besøgt hende 2 gange og overvejer hvornår det 3. skal være og kan 100p genkalde de samme ting hun er for mig den bedste ladyboy jeg har været sammen med. 

Er lidt nysgerrig i forhold til hvem elelrs der er i din top 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nybifyr skrev, for 6 timer siden:

Er hun stadig på Amager og er stedet diskret? Enig hun ser dejlig ud :-)

Kunne huske sidst jeg var der og det var for ca. en måned siden, at hun flytter sted, men hun bliver på Amager.

Hvis det er lidt det samme så er det ret diskret synes jeg 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan man sige noget om priser? og hun skriver hun har XLpik men hvor stor er det?

Jeg kan se andre skriver at hun kommer hurtigt men var det også det du oplevede for det skal man jo lige have med i timing og rækkefælgen hvis det er.? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Smeg skrev, den 23.9.2025 at 14:11:

Kan man sige noget om priser? og hun skriver hun har XLpik men hvor stor er det?

Jeg kan se andre skriver at hun kommer hurtigt men var det også det du oplevede for det skal man jo lige have med i timing og rækkefælgen hvis det er.? 

Hendes pik er ikke XL. Den var nok en 12-13 cm, da den var lidt mindre end min.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har prøvet at skrive sms til hende et par gange for at bestille tid uden held. Nogen som har været forbi inden for den sidste uges tid?  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...