Thaitslover 19 Skrevet 21. September Jeg har besøgt denne ladyboy i slutningen af August, må nok sige det var en af mine top 3 bedste oplevelser med en ladyboy det er præcis hende på billederne, og så får hun en til at føle sig dejligt tilpas hun gav mig massage som faktisk var rigtig god, og efter dette en helt normalt gode oplevelse hvor vi begge fik lov at være aktive. Det hele følbare så naturligt hun skal prøves!! pigen 10/10 sted 8/10 lille men nybygget et værelses lejlighed i København sex 9/10 https://annoncelight.dk/showad/356052 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Htiger 23 Skrevet 21. September Jeg har selv besøgt hende 2 gange og overvejer hvornår det 3. skal være og kan 100p genkalde de samme ting hun er for mig den bedste ladyboy jeg har været sammen med. Er lidt nysgerrig i forhold til hvem elelrs der er i din top 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nybifyr 0 Skrevet 22. September Er hun stadig på Amager og er stedet diskret? Enig hun ser dejlig ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Htiger 23 Skrevet 22. September Nybifyr skrev, for 6 timer siden: Er hun stadig på Amager og er stedet diskret? Enig hun ser dejlig ud Kunne huske sidst jeg var der og det var for ca. en måned siden, at hun flytter sted, men hun bliver på Amager. Hvis det er lidt det samme så er det ret diskret synes jeg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smeg 6 Skrevet 23. September Kan man sige noget om priser? og hun skriver hun har XLpik men hvor stor er det? Jeg kan se andre skriver at hun kommer hurtigt men var det også det du oplevede for det skal man jo lige have med i timing og rækkefælgen hvis det er.? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DaJe8000 103 Skrevet 1. Oktober Smeg skrev, den 23.9.2025 at 14:11: Kan man sige noget om priser? og hun skriver hun har XLpik men hvor stor er det? Jeg kan se andre skriver at hun kommer hurtigt men var det også det du oplevede for det skal man jo lige have med i timing og rækkefælgen hvis det er.? Hendes pik er ikke XL. Den var nok en 12-13 cm, da den var lidt mindre end min. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nybifyr 0 Skrevet 3. Oktober Har prøvet at skrive sms til hende et par gange for at bestille tid uden held. Nogen som har været forbi inden for den sidste uges tid? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Andhol 16 Skrevet 4. Oktober Kunne være fedt hvis hun kommer til Kolding igen - vil gerne møde hende! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HG Wells 403 Skrevet 12. Oktober Hende har jeg også besøgt et par gange, hun er så dejlig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg