Hop til indhold
KøbEnKrammer

Fræk oplevelse med Alexa

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/394002

Tidligere idag besøgte jeg Alexa og det fortryder jeg bestemt ikke. Hun er en topklasse babe. Alt på hende sidder bare perfekt.

Kommunikationen er faktisk ret fræk. Hun laver nogle subtile små udtryk, som en liderlig kæreste, man ikke har set længe. 

Stedet er perfekt, nemt at komme til og diskret. 

Jeg havde egentlig bestilt 30 minutter, men, opgraderet hurtigt til 1 time med cum on boobs. Jeg var virkelig vild med hendes store falske patter, som fik massere af opmærksomhed. Pikken fik en tur mellem og det var et frækt syn. Herefter gav hun et dejligt dybt blowjob med massere øjenkontakt. Nu var det min tur til at smage hendes dejlige fisse, som hurtigt blev våd, efter jeg har slikket hende godt og grundigt. Hun tænder virkelig på at blive slikket.

På med kondomet, og jeg ville gerne have hende i doggystyle og det var hun med på. Hun støder dejligt imod mig, og hun sætter tempoet op og ned, og imens jeg knepper hende hårdt, begynder hun at stønne højere og højere - og kan mærke at hun ryster lidt i benene og at hun kommer.

Lidt efter i missionær, hende i sengen og imens jeg står på gulvet. En intens øjenkontakt og maks liderlig Alexa, fik hvad hun bad om og sagde, at jeg skulle kneppe hende hårdere igen. Vi begge to er ret svedige, og så tager vi en lille pause.

Hun sætter sig i reverse cowgirl, så hun kan hoppe op og ned med hendes fantastiske røv. Det kan hun fandme finde ud af. Langsomt og pirrende, og skifte til hurtigt, og det gør hun nogle gange og det kan jeg simpelthen ikke holde til.

Jeg siger, at jeg er ved at komme og hun sætter sig på knæ foran sengen og jeg hiver kondomet af og så begynder at rykke den af, imens hun holder tungen ude og snakker frækt. Jeg sprøjter de patter godt og grundigt til. Hun vil have alt ud af mig og bliver ved med at rykke den af på mig, efter jeg er kommet. Hun er så lækker at se på med alt mit sperm på hendes bryster og krop, og hun bevæger min pik rundt på hendes bryster… 

Hun er virkelig fræk og vi en kæreste lignende  kemi mellem os. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...