Hop til indhold
Dangansenhorny

Hjælp og inspiration

Recommended Posts

"Har brug for hjælp og inspiration til, hvordan jeg kommer videre – men jeg skriver ikke dette for at få medlidenhed. Jeg ved, at jeg har fejlet og været dum, og jeg håber, at jeg på sigt får lov til at tale med dem igen.”

Jeg vil gerne tage et øjeblik til at anerkende og undskylde for de ting, jeg har gjort, skrevet og sagt, som har såret to kvinder. Jeg håber, de ser dette. De har virkelig betydet meget for mig i mit lille, sølle liv.

De er begge fantastiske kvinder – søde, omsorgsfulde, forstående og tålmodige – og jeg har stor respekt for dem. Det gør mig ondt at have forårsaget smerte, stress og at have overtrådt deres grænser og principper. Det var uretfærdigt, og jeg forstår nu, hvor dybt det må have påvirket dem. Jeg er oprigtigt ked af, at jeg svigtede deres tillid.

De har meget klart sagt, at de ikke ønsker kontakt, og det skal respekteres. Jeg har undskyldt flere gange – både skriftligt og mundtligt. Måske hjælper tiden?

Jeg er i gang med flere “pro bono”-aktiviteter, hvor jeg prøver at sprede glæde, støtte og hjælpe andre. I går og i forgårs var jeg i Øksnehallen, hvor jeg hjalp unge, udlændinge og studerende med jobsøgning. Jeg talte med omkring 50, og det gav mig virkelig meget positiv energi. Det er den slags, jeg gerne vil fokusere mere på fremover. Jeg har også allerede planlagt at hjælpe hos Reden og med de hjemløse.

Men jeg ved godt, at gode gerninger ikke bare visker tavlen ren. Jeg vil gerne høre jeres forslag til, hvordan jeg – med tiden og gennem handling – kan gøre noget godt igen. Og måske, en dag, komme i dialog med dem igen?"

Redigeret af Dangansenhorny

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dangansenhorny skrev, for 53 minutter siden:

Jeg vil gerne tage et øjeblik til at anerkende og undskylde for de ting, jeg har gjort, skrevet og sagt, som har såret to kvinder.

Vi kan godt fornemme, at du fortryde en eller anden handling, som har pisset nogen af, for du skriver godt nok tit om det. Du har også haft den direkte dialog med den ene i en anden tråd.

Det er rigtig fint af dig, at du gerne vil hjælpe andre. Uanset om det så er for at kompensere for din tidligere handling eller bare for at hjælpe. Men jeg tror, du må indstille dig på, at de pågældende kvinder ikke gider dig længere, heller ikke selvom du gang på gang undskylder her på EG i forskellige tråde. Det løb er vist kørt, og det må du lære at leve med. Beklager at lyde kynisk, men sådan er det jo.

Fortiden kan du ikke ændre på, men du kan se dig selv i spejlet og indse, hvad du IKKE skal gøre mod en kvinde en anden gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan godt se, hvad du siger, men jeg vil gerne understrege, at jeg rækker ud til andre for at finde løsninger og ikke for at blive bebrejdet endnu mere. Lige nu føles mit spejl i stykker, eller det ligner mere Dorian Grays billede end noget andet. Er ikke ude på at få mere skyld…

Jeg prøver at hjælpe andre, som jeg skrev, for at sprede positiv energi og give noget tilbage til samfundet. Der er ingen bagtanker, og jeg håber, at jeg kan blive en bedre person fremadrettet.

Når jeg rækker ud til andre, er det oprigtigt for at finde løsninger til at blive det. 

Men kom endelig med konstruktive forslag, hvis du har nogen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

dangansehorny jeg synes det er stærkt du tør sige undskyld og indrømme dine fejl mange gemmer sig bare og lader som ingenting du har gjort dit og mere kan man ikke trykke på lige nu det vigtigste er at respektere at de ikke vil have kontakt og så bruge tiden på at bygge dig selv op igen

fortsæt med at hjælpe andre og lave de gode ting for det giver dig ro og styrke og hvis de en dag ser at du har rykket dig så kan det åbne en dør men det er ikke noget du kan styre lige nu så hav tålmodighed og fokuser på dig selv det er vejen frem

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dangansenhorny skrev, for 34 minutter siden:

Men kom endelig med konstruktive forslag, hvis du har nogen.

@CarstenKusseKusk skriver det meget fint.

Jeg er ikke ude på at give dig skyldfølelse, @Dangansenhorny, men det hjælper hverken dig eller din situation at blive ved med at skrive den ene undskyldning efter den anden. Du kører dig selv ned mentalt og selvværdsmæssigt på den måde. Derfor min opfordring til at droppe den linje og i stedet forsætte med at gøre noget godt for andre, når det giver dig positiv energi at gøre det.

Husk, at det er ok at ting tager tid. Det er også ok at være ked af det. Så tag et skridt ad gangen, og accepter, at der vil gå noget tid, inden du er tilbage på 100%. Og fokuser i mellemtiden på noget andet, fx det at hjælpe andre.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du har erkendt og undskyldt. Mere kan du ikke gøre. Hvad du har sagt og gjort, kan du ikke gøre usagt og ugjort, og det er op til kvinderne, om de vil mere.

Se fremad og lær af dine fejl - og få noget mere sex :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
køb dansk skrev, for 4 timer siden:

Se fremad og lær af dine fejl - og få noget mere sex :rolleyes:

Tak for støtten og de pæne ord. Lige nu har jeg ikke lyst til mere sex, fordi det var alt, man kunne ønske sig: en ægte kvinde med masser af nærvær og varme.Skal lige tage tid til at bearbejde både min dumhed og tabet af to utrolige kvinder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 5 timer siden:

@CarstenKusseKusk skriver det meget fint.

Jeg er ikke ude på at give dig skyldfølelse, @Dangansenhorny, men det hjælper hverken dig eller din situation at blive ved med at skrive den ene undskyldning efter den anden. Du kører dig selv ned mentalt og selvværdsmæssigt på den måde. Derfor min opfordring til at droppe den linje og i stedet forsætte med at gøre noget godt for andre, når det giver dig positiv energi at gøre det.

Husk, at det er ok at ting tager tid. Det er også ok at være ked af det. Så tag et skridt ad gangen, og accepter, at der vil gå noget tid, inden du er tilbage på 100%. Og fokuser i mellemtiden på noget andet, fx det at hjælpe andre.

Helt okay, mange tak for hjælpen. Nu er det tid til at sprede glæde, række ud til andre og yde en håndsrækning, hvor der er behov. Hjælp behøver ikke være stor for at gøre en forskel – det vigtigste er, at den gives med hjertet.Der skylder jeg universet og de to kvinder en del nu!

Var det ikke Albert Schweitzer sagde: 'Det vigtigste i livet er ikke, hvad vi opnår for os selv, men hvad vi gør for andre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
CarstenKusseKusk skrev, for 5 timer siden:

dangansehorny jeg synes det er stærkt du tør sige undskyld og indrømme dine fejl mange gemmer sig bare og lader som ingenting du har gjort dit og mere kan man ikke trykke på lige nu det vigtigste er at respektere at de ikke vil have kontakt og så bruge tiden på at bygge dig selv op igen

fortsæt med at hjælpe andre og lave de gode ting for det giver dig ro og styrke og hvis de en dag ser at du har rykket dig så kan det åbne en dør men det er ikke noget du kan styre lige nu så hav tålmodighed og fokuser på dig selv det er vejen frem

Tusind tak for dine pæne ord! Det vigtigste nu er at fokusere på dét – og samtidig give plads og vise respekt over for dem, jeg har såret.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...