Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/340972

3 gang på 3 mdr. jeg er på besøg hos Bow og syntes sku mærkeligt nok at hun bliver ældre hver gang.

Så hende første gang som en på 28 år og og nok også forblendet i hendes skønhed, nu ser jeg hende som nærmere 38 år som jeg tænker nok er mere retvisende. Ikke at det gør noget for hun er sku stadig en dejlig og køn kvinde.

Denne gang var oplevelse også mere distanceret og ikke så nærværende, som den første gang hvor hun var over alt på en.  Det blev kun til et par Trunte kys og missen måtte helst ikke berøres denne gang. Hvilket er lidt øv, for havde håbet på en wow oplevelse igen, med masser af dybe kys og nærvær.

Til gengæld giver hun et fantastisk blow. Hun tager den til roden med hænderne omkring en og har ikke mod at blive facefucket. En nydelse som jeg er blevet bedre til at være til stede i uden at tankemylder siger, nu skal jeg huske at jeg skal nå at bolle hende i den og den stilling. Men være i nuet og nyde hendes skønne arbejde. Men altså også bare fedt igen at se min pik forsvinde ud og ind af munden på hende.                            3 gang er åbenbart bart er også lykkens gang., for efter 20 min sut og knæp, med full gas, fik jeg kanonen skud af.  

Plejer ellers aldrig af kunne få udløsning, selv om jeg giver den gas. Så det var en af de sjældne og kunne nyde en godkendt efterfølgende massage. 

Jeg booker som regel altid 45 min så det var ikke tiden det kunne afgører forskellen på oplevelsen. Og hun er jo også et menneske og respekt for hende at tage sig af mig. 

(Første gang som var en wow oplevelse Bad sammen med blow I badet.              Masser af kys og kram.                                Blow som i dag. Fantastisk. Ha ha hun kalder sig også Bow. Så det navn lever hun op til. Bollede vildt i alle mærkelige stillinger dig uden at kunne få udløsning. Afsluttende med fælles bad.)

Samlet set i dag, igen en god oplevelse uden at være en helt 10,er , men tilfreds og glad mand. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

På min vej til Tyskland holdt jeg en lille pause i Vejle.
Det var Daisy der havde vagten. Der blev svaret på sms straks et par timer før jeg ankom og igen 10min inden ankomst.
Stedet er stort og ret diskret, pæne rene lokaler og bad.
Alt i alt en dejlig oplevelse hvor der ikke var hastværk med at få kondom på før den endelige agt.
Tager nok en pause der igen næste gang vejen går der forbi, nem parkering lige i nærheden ved Bones.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bow er rejst hjem, har stået på hendes annonce den sidste 1,5 uges tid.

Ammy er tilbage på stedet, nu sammen med Daisy 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...