Hop til indhold
chrisser

Miss Alina og Slavetøsen Sasha

Recommended Posts

Hejsa Alle

Ja så sidder jeg her, dagen efter mødet med Miss Alina: https://annoncelight.dk/showad/269429 og hendes slavetøs Sasha: https://annoncelight.dk/showad/361758 jeg havde set de var i Vejle, der er et stykke vej fra Aalborg, men det var det hele værd.

Jeg har leget med dem begge tidligere, både sammen og hver for sig, har også anmeldt dem begge tidligere Domina Alina og Sasha , sådan som jeg forstår det er Sasha, kun slavetøs sammen med Alina.

Jeg har en ting med rollespil og det ved de smukke kvinder også, så vi havde aftalt at jeg dukker op iført dametøj fra inderst til yderst og Misstress Alina ved lige hvordan hun skal behandle en "kvinde" man kan mærke det på hende, hun nyder at bruge en til alle hendes frække tanker, den her gang havde vi aftalt at Sasha skulle både være dominerende og slavetøs med Alina som den styrende, jeg kommer ind i lokalet og ser Sasha siddende i en stol iført et lækkert læderoutfit med hendes dejlige stor bryster, lårlange læderstøvler, smukt syn :P bliver beordret ned på knæ og kravle hen imellem hendes ben, hun åbner dem og jeg kan se den skønneste glatbarberet smukke mis komme til syne og kan ikke forstå at jeg er så heldig at komme så tæt på, Sasha ville tilfredsstilles og hun fører mit hoved hen og bliver beordret til at slikke, jeg kan mærke hun nyder det og bliver fyldt med skønne safter, mens jeg slikker det bedste jeg har lært går døren op og det er misstres Alina der kommer ind, jeg kan hører hendes stilletter, trods mit hoved var begravet. Hun beordre os over på sengen, hvor jeg bliver spændt fast og ligger på ryggen, mens Sasha er i fodenden af sengen på alle 4, og sasha ligger hen over mig med sine dejlige store bryster og Alina finder en strapon som hun bruger på Sasha, også op til mit hoved for at få hendes safter, men mega lækkert at se Sasha i øjene mens hun bliver taget bagfra. Efterfølgende ville Alina have os begge i doggystyle, det var noget virkelig fedt over at ligge der ved siden af en anden kvinde og vi begge blev brugt på skift, en dildo blev placeret imellem os som vi slikkede, senere hen brugte Sasha den på mig.

Jeg ville stoppe her, ellers kunne det udvilke sig til et skriv til de grå sider ;), men tro mig det blev kun frækker og frækkere efter dette. Det er min oplevelse med de 2 kvinder som jeg har en fantastisk kemi med, og vi kender hinnanden efter vi har været sammen nogle gange, og jeg bliver ved med at besøge dem i fremtiden, hvis i besøger dem, så husk at behandle dem med respekt.

Jeg sidder her Lørdag og skriver den her anmeldelse, da jeg kom hjem i går aftes, var jeg ikke til megen brug, så slappede bare på sofaen, sov rigtigt godt i nat efter nogle km på den jyske motorvej og en fyrstelig behandling af disse 2 skønheder, da jeg vågnede kunne jeg mærke at jeg var brugt, men på den gode måde, og tankerne om hvad der skete i går florere stadig i mine tanker, ville snart afsted igen til hygge, uha hvad skal jeg så finde på? kun fantasien sætter grænsen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...