Hop til indhold

Recommended Posts

Har besøgt Amy til et blowjob. 

Stedet er okay diskret og setuppet er anmeldt før. 
Amy giver et ekstremt godt blowjob. Det er det bedste og mest intense blowjob jeg nogensinde har fået. Alt ved det var perfekt.
Man bliver dog lidt usikker på om der andre bag tæppet og om det måske overhovedet er Amy der giver blowet.
God oplevelse ellers og kommer sikkert tilbage.

https://annoncelight.dk/showad/436177

Del dette indlæg

Link til indlæg
Charlie2022 skrev, for 2 timer siden:

Måske var det en mand som suttede dig?B)

Ja det er den lidt skræmmende risiko ved setuppet. Men stønnene og lydene passede med tempo osv, så tænker der passer nok med at det var hende. Men det er svært ikke at være lidt paranoid med det setup

Del dette indlæg

Link til indlæg
om6991 skrev, for 4 timer siden:

Ja det er den lidt skræmmende risiko ved setuppet. Men stønnene og lydene passede med tempo osv, så tænker der passer nok med at det var hende. Men det er svært ikke at være lidt paranoid med det setup

Jeg håber selvfølgelig det var Amy der suttede dig.

måske skulle du prøve den anden ende næste gang så ved det at det er hende (måske).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Charlie2022 skrev, 1 time siden:

Jeg håber selvfølgelig det var Amy der suttede dig.

måske skulle du prøve den anden ende næste gang så ved det at det er hende (måske).

Det håber jeg også. Den anden ende frister, men det kunne være en anden/ældre pige når det kommer til stykket. Det er bare et risky setup. Tror det bare må accepteres.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har også været ved Amy blot i den omvendte version. Jeg sværger det var en kvinde :) 

lækker mås og lækker fisse men hun var helt ny og lidt nervøs. Vi kom igennem legen og jeg kunne godt finde på at besøge hende igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja. Er ikke helt nervøs for det. Og tror der går laaaang tid før jeg glemmer det blowjob. Tænker stadig på det og tror højst sandsynligt jeg kommer tilbage når jeg har mulighed igen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også besøgt Amy i glory hole. Jeg gramsede på hendes lækre bryster, så jeg var heller ikke i tvivl, om at det var en kvinde (Amy), der suttede mig. 

Desværre var selve hullet i lagenet for lille, så Amy kunne ikke kilde mine nosser samtidig. Her tænker jeg også på hygiejne, idet flere pikke før mig på dagen har kørt op og ned ad stoffet pga. det for lille hul i stoffet. 

jeg har prøvet flere glory holes i København gennem årene. De har alle været større end hullet på Islands Brygge, så det var muligt for suttepigen at massere nosserne undervejs. Håber at Amy og Co. lærer noget af det, 

Redigeret af Blow lover

Del dette indlæg

Link til indlæg
Anders2300 skrev, den 20.9.2025 at 09:55:

Har også været ved Amy blot i den omvendte version. Jeg sværger det var en kvinde :)

lækker mås og lækker fisse men hun var helt ny og lidt nervøs. Vi kom igennem legen og jeg kunne godt finde på at besøge hende igen. 

Dejligt at høre, tænker da vejen skal gå forbi den uskyldige Amy snarest.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...