ahn123123 18 Skrevet 17. April, 2014 Hej alle Jeg skriver mit emne her, for det har jo egentlig ikke noget med prostitution at gøre, men er i samme boldgade:) Hvis nu man har snakket med en dejlig kvinde på nettet og man gerne vil lære hende meget bedre at kende (hint: nøgenhed indgår), men det kan ikke være hos hverken ham eller hende. Nogen der har idéer? Det skal helst være så billigt som muligt:) På forhånd tak:) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 17. April, 2014 Altså uden at skulle dømme din kommentar om at det helst skal være så billigt som muligt, så er der jo masser af muligheder Hos en ven I bilen Der er mange offentlige steder der også byder på lidt privatliv (toiletter) I skoven (totalt fedt, når myggene ikke angriber) Stranden (ser pisse godt ud på film, men er i virkeligheden noget lort pga sand) Egen bolig, hvis ikke kæresten er tilstede Hendes bolig, hvis ikke kæresten er tilstede og er større end dig osv osv og så kan vi jo derefter diskutere lidt om den med samme boldgade bagefter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest stump Skrevet 17. April, 2014 Hej alle Jeg skriver mit emne her, for det har jo egentlig ikke noget med prostitution at gøre, men er i samme boldgade:) Hvis nu man har snakket med en dejlig kvinde på nettet og man gerne vil lære hende meget bedre at kende (hint: nøgenhed indgår), men det kan ikke være hos hverken ham eller hende. Nogen der har idéer? Det skal helst være så billigt som muligt:) På forhånd tak:) Du nævner ikke hvilken del af landet du er I på det aktuelle tidspunkt. Der var her på EG en tråd om emnet, husker at der var et link til en LEGElighed i KBH, som kunne lejes til at lege for nogle timer ad gangen. Måske andre kan huske den tråd? Og hive den her ind. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tiger 1809 Skrevet 17. April, 2014 På nogen bordeller kan du leje et værelse på time basis. Det kræver naturligvis at det ikke er for grænseoverskridende for pigen at tage på bordel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 17. April, 2014 Du nævner ikke hvilken del af landet du er I på det aktuelle tidspunkt. Der var her på EG en tråd om emnet, husker at der var et link til en LEGElighed i KBH, som kunne lejes til at lege for nogle timer ad gangen. Måske andre kan huske den tråd? Og hive den her ind. Der har faktisk været flere strenge/forespørgsler om netop dette. Primært i København Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. 8" 39 Skrevet 17. April, 2014 Der er vel også den mulighed at bruge en swingerklub hvis der er en i nærheden - det er jo tilladt at lukke døren i de fleste klubber. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 17. April, 2014 (edited) Hej alle Jeg skriver mit emne her, for det har jo egentlig ikke noget med prostitution at gøre, men er i samme boldgade:) Hvis nu man har snakket med en dejlig kvinde på nettet og man gerne vil lære hende meget bedre at kende (hint: nøgenhed indgår), men det kan ikke være hos hverken ham eller hende. Nogen der har idéer? Det skal helst være så billigt som muligt:) På forhånd tak:) Jeg synes at hvis hun gerne vil tilbringe en formiddag, eftermiddag, aften eller en hel nat sammen med dig - så må du altså gøre lidt ud af det og ikke være for nærig med muldvarpeskindet - book dog et pænt evt. romantisk hotelværelse med eget bad - altså hvor svært kan det være? - det koster jo ikke mere end en ½ time hos en glædepige, hvor det er hurtigt ind og ud af døren. Foreslå hende evt. at I går ud at spiser først - og at hun betaler maden, mod at du betaler for hotelværelset Evt. kan I også leje en hytte på en campingplads - eller se f.eks. her: http://www.cafeteria-kroen.dk/vi-tilbyder/overnatning.html Der kan I også få noget godt at spise og værten plejer at komme rundt med gratis kaffe Skulle hun smutte og du står tilbage uforløst er der mulighed for afhjælpning lige i nærheden: http://side6.dk/resultatside/?q=5637 '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>> Redigeret 17. April, 2014 af Jernsvinet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ahn123123 18 Skrevet 17. April, 2014 Hejsa, og tak for de mange gode råd:) Vi er begge fra Kbh området, så det er det bedste sted:) Jeg er på SU, så de 600 kroner for et værelse er ret meget - og det er jo ikke som med en af de dejlige piger (som jeg også prøver at spare op til) hvor de er klar når man er (more or less), og derudover skulle det jo gerne være lidt fast Er der ikke en der stiller en lejlighed til rådighed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 18. April, 2014 Er der ikke en der stiller en lejlighed til rådighed Evt. mod gulv og trappevask mmm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ahn123123 18 Skrevet 19. April, 2014 Hehe:P Der er nok lidt langt til Jylland Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 19. April, 2014 (edited) Hehe:P Der er nok lidt langt til Jylland Ikke når man bor herovre Men vent da til det bliver varmere i vejret, pak en madkurv med lidt god mad og en flaske rød Chateau du Fickensteins den bedste fra Netto, et tæppe under armen og så ud på Amager Fælled eller Harreskoven - billigere og mere romantisk kan det vist ikke gøres Redigeret 19. April, 2014 af Jernsvinet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 19. April, 2014 Ikke når man bor herovre Men vent da til det bliver varmere i vejret, pak en madkurv med lidt god mad og en flaske rød Chateau du Fickensteins den bedste fra Netto, et tæppe under armen og så ud på Amager Fælled eller Harreskoven - billigere og mere romantisk kan det vist ikke gøres Udmærket råd, Jernsvin. Bortset fra at Chateau du Fickenstein plejer at være udrikkelig :P Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ahn123123 18 Skrevet 19. April, 2014 Tror jeg også det ender med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 19. April, 2014 Husk myggespray Der er seriøst intet mere generende en at have 30 myg der sværmer rundt om nummeren, når du først er igang. Tro mig jeg ved det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 19. April, 2014 Hvis det er for hele natten, så kan det også være totalt romantisk at finde et af de mange gratis shelters og så et par flasker god vin og et dejligt bål Frem med et par soveposer, der kan lynes sammen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 536 Skrevet 19. April, 2014 Soveposer der kan lynes sammen ...... jeg er sikker på at sergeanten sagde at det var for at holde varmen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 19. April, 2014 Udmærket råd, Jernsvin. Bortset fra at Chateau du Fickenstein plejer at være udrikkelig :P Det er ligemeget - bare kvinderne bliver li´e´li ved synet af en flaske rødvin 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Livsnyderen 126 Skrevet 19. April, 2014 (edited) Jeg har selv en fast elskerinde som jeg mødes med ca 1-2 gange om ugen, og vi går på swingerklub for at hygge os. Nogen steder er det gratis eller halv pris at komme ind som par. I København er der fx xxdark, hvor man kan komme ind for 100 kr. Pr næse. Der er naturligvis private kabiner, hvor man kan hygge sig alene, samt muligheden for at gå i bad bagefter - og fri kaffe :) Redigeret 19. April, 2014 af Livsnyderen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4117 Skrevet 19. April, 2014 Sidst jeg var i Cityswingers med en partner var der gratis entre for par. Og gratis kaffe, sodavand, bad og jacuzzi Venligst French 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Livsnyderen 126 Skrevet 19. April, 2014 Ja, det kommer vis nok lidt an på dagen, om det er gratis eller halv pris for par. Men det er i hvert fald et billigt og efter min mening fortrinligt sted at have rendez vous'er med sin elskerinde. Om det så lige er stedet hvor man tager hende med på den 1. Date ved jeg ikke - men hvis daten i forvejen er baseret på gensidig forventning om sex, fx hvis den er aftalt gennem scor.dk eller lignende, så er det jo en anden sag :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 19. April, 2014 Ja, det kommer vis nok lidt an på dagen, om det er gratis eller halv pris for par. Men det er i hvert fald et billigt og efter min mening fortrinligt sted at have rendez vous'er med sin elskerinde. Om det så lige er stedet hvor man tager hende med på den 1. Date ved jeg ikke - men hvis daten i forvejen er baseret på gensidig forventning om sex, fx hvis den er aftalt gennem scor.dk eller lignende, så er det jo en anden sag Det kan bare være farligt at slippe en veninde løs sådant et sted - det er jo ikke sikkert man kan få hende derfra igen - men på den anden side - man er jo selv kommet lidt billigere ind 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Livsnyderen 126 Skrevet 19. April, 2014 Hehe god pointe jernsvin, min elskerinde ser temmelig godt ud, og da der i forvejen som regel altid er et stort overtal af single mænd i swingerklubberne, bliver hun naturligvis overbegloet af "hanhundekoblet", og ganske ofte er der en håbefuld person, der spørger om han må være med i legen - det ligger jo ligesom i konceptet for swingerklubber. Så hvis man skal benytte swingerklubber som legestedet, skal man inden man besøger det første gang have en simpel grundregel på plads: leger vi kun alene, eller er det ok at tage en mand, kvinde eller par med i legen. For vores vedkommende leger vi KUN alene, så vi tager altid en kabine hvor døren kan låses 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 19. April, 2014 For vores vedkommende leger vi KUN alene, så vi tager altid en kabine hvor døren kan låses Sådan vil jeg også helst have det, men det er endnu ikke lykkedes mig at træffe nogen kvinder de få gange jeg har været på swingerclub, der har villet gå alene i en kabine med mig - det der med at ligge og hugge i en kvinde på skift i et dunkelt lokale, hvor man næsten ikke kan se, hvem man er sammen med, tiltaler mig ikke synderligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4117 Skrevet 20. April, 2014 Jeg vil ikke selv bruge en swingerklub til den første date. Ventet gerne til 3. gang cirka. Du sparer både entre, ja, og 600-1000 kr for hotel. Smart. Men dhamen skal self være rimeligt frisk på at blive kikket på. Plejer at tage det første lokale på højre hånd når man kommer op på første sal ad trappen fra baren - det er forhæng for døren. Nysgerrige afviser jeg med ordene 'nej tak' og hvis de insisterer siger jeg 'vi vil gerne være alene. Går de ikke efter det er det min veninde der siger det, og det virker 100 procent Mht risikoen for at pigen skulle få smag for swingerlivet, ja, den mulighed er helt reel. Anden gang vi var der suttede hun ni (9!) mænd af gennem gloryhole (gummi på) og det syntes jeg faktisk var rigtig frækt at se på og ikke mindst at kneppe hende imens Venligst French Ps: man kan også gratis låne massageolie i baren. PPS: vi er registreret som par - måske derfor vi kommer gratis ind 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tiger 1809 Skrevet 20. April, 2014 ...så kan det også være totalt romantisk at finde et af de mange gratis shelters... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg