Hop til indhold

Recommended Posts

Indere i Pattaya
Mange herinde som rejser til Thailand har helt sikkert lagt mærke til at der er pænt mange indere. Særlig i Pattaya er deres tilstedeværelse ret intens.
At de vader op of ned af beachroad i store grupper er en ting. Men at man ikke kan gå 2 meter i fred uden at en inder prøver at sælge dig et jakkesæt eller særlig olie der gror dit ungdomshår tilbage er simpelhen belastende. At høre "massage kaaaaa, Taxi eller handsome man" hele dagen er ligesom charmen ved pattaya, men det med at blive forfulgt 100 meter af en Inder som vil sælge dig et jakkesæt, ødelægger ligesom charmen.
Må indrømme at det bliver mere og mere sjældent at jeg besøger walkingstreet, udover at priserne er højere der, er der heller ikke rigtig noget tilbage som tiltaler mig. De Indiske natklubber er proppet med indiske mænd og kun meget få kvinder, som af en eller anden grund hører den tykke og ældre slags. Og hvis jeg var til overvægtige damer i 40erne kan jeg sagtens få det helt gratis i Danmark. Nej det er jo selvfølgelig de små vævre nipsting man tager afsted for. Gider ikke kort lyserødt/blåt hår, siddende på en overvægtig trunte, som tror at hendes sexuelle værdi måles i hvor mange free palestine demoer hun har deltaget i.

Nå nu blev det lige Politisk og det var ikke meningen.

Nå men som jeg har nævnt nogle gange er vi vestlinge blevet rykket længere og længere væk fra kysten, fortsætter dette ender vi vestlige med at bedrive vores hor i og omkring 3rd road. Er det skidt, næææ. Faktisk er jeg ligeglad med hvor, men mere om det er sjovt og underholdende. En af de gader som er blomstret op og leverer god underholdning er Soi Pothole, som ligger mellem 3rd road og Soi Buakhao, der ligger også nogle steder med god underholdning på selve 3rd road.

Er Pattaya total overtaget? lige nu nej, men må indrømme at jeg overvejer at give Cambodia chancen snart, eller filippinerne.
Hvad tænker i er Pattaya færdig og hvor tænker i at man tager hen om nogle år?

Del dette indlæg

Link til indlæg

ja jeg kan sgu godt følge dig skunken det er lidt ligesom at spille fangeleg med et helt cricketlandshold på beach road man kan knap nå at nyde en øl før der står tre mand i skinnende skjorter og vil sælge dig jakkesæt massage olie og taxi på samme tid jeg plejer bare at smide et smil og gå videre men indrømmer da at det kan tage lidt af charmen af pattaya måske sku vi bare indføre en køregel så inderne får fast bane ligesom på motorvejen så kunne vi andre gå i fred uden at blive overhalet indenom hele tiden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg må indrømme at jeg anser en del af dem i Pattaya som et irritationsmoment.

Sælgerne har minus situationsfornemmelse. En del af turisternes adfærd er heller ikke noget at råbe hurra for. De fylder meget i grupper, er højtrøstende og er ikke gode til at rykke sig. Når det er sagt, finder jeg dem ikke decideret ubehagelige eller aggresive. Jeg synes dog, at deres tendens med at gå en gruppe op til en gadepige er klam.

Hvis jeg kan se flere anmeldelser fra hotellet om indiske gæster, så fravælger jeg hotellet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
ErnstOle skrev, 1 time siden:

Jeg må indrømme at jeg anser en del af dem i Pattaya som et irritationsmoment.

Sælgerne har minus situationsfornemmelse. En del af turisternes adfærd er heller ikke noget at råbe hurra for. De fylder meget i grupper, er højtrøstende og er ikke gode til at rykke sig. Når det er sagt, finder jeg dem ikke decideret ubehagelige eller aggresive. Jeg synes dog, at deres tendens med at gå en gruppe op til en gadepige er klam.

Hvis jeg kan se flere anmeldelser fra hotellet om indiske gæster, så fravælger jeg hotellet.

Hæ hæ :D det er vist normalt 3 - 4 mand prøver at forhandle en deal med en freelancer på Beach Road og evt discount :P

De indiske skræddere har været i pattaya i omkring +20 år, føler mig ikke generet af dem, tror heller min dresscode indikerer at jeg vil handle med dem :D  de indiske turister er kommet hertil  efter COVID-19 :wacko: og især de sidste par år præger de gadebilledet :D og det er ikke Inderne der lægger pengene i Pattaya og i barerne osv

Der findes  utallige indiske restauranter i South Pattaya/Walking Street området, måske derfor de er at finde der om  aftenen :D og fred være med det :)

Os andre vestlige opholder os i Tree Town, LK, Pothole, Soi Honey/Diana/Buakhao området 

Er lige kommet tilbage til Esaan :) igen igen :rolleyes: efter 2 x 5 dage  i Pattaya 

Butterfly 

Del dette indlæg

Link til indlæg
skunken skrev, den 18.9.2025 at 10:07:

Nå men som jeg har nævnt nogle gange er vi vestlinge blevet rykket længere og længere væk fra kysten, fortsætter dette ender vi vestlige med at bedrive vores hor i og omkring 3rd road.

Øh - har du ikke prøvet "the Dark Side" eller Jomtien - der er du dejlig fri for de fleste indere - ellers kommer jeg ofte på Bamboo Bar lige før Walking Street med mange interessante freelancere - også dejlig fri for indere - en aften, var der dog en yngre inder, der havde forvildet sig derind, men da han ikke ville købe en drink, blev tjenerne ved med at prikke til ham - og jeg måtte forklare ham at det ligesom var en del af konceptet at man skulle købe noget for at få lov at opholde sig der - ja, men - han ville bare lige kigge sig omkring, inden han ville købe noget - kort efter forsvandt han dog.

Er forøvrigt snart igen på vej til Phillipinerne ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Problemet med darkside Dark side og Jomtien er afstanden, samt at når man først er der, sidder man ligesom fast (uden scooter). Derudover appellere de 2 områder til et lidt mere modent klientel end mig.

Så hvis man stadig er til Soi6, og natklubber, så trækker, Darkside og Jomtien ikke så meget. Men jo har da været der, hyggeligt nok, bare for langt mellem de gode steder og lige lidt for få yngre damer, og alt for mange damer jeg helt sikkert syntes er fantastiske om 10 år.

Ja Bamboo Bavar der i August, Low season, Bamboo Bar var hårdt ramt :-( Giver den et skud mere i januar.

Giv lige lidt Phillipiner news når du kommer hjem tak :-)  

Del dette indlæg

Link til indlæg
skunken skrev, for 51 minutter siden:

Problemet med darkside Dark side og Jomtien er afstanden, samt at når man først er der, sidder man ligesom fast (uden scooter). 

Bolt er vel en mulighed? Pris 60-100 baht.

Desuden så går Bahtbussen til Jomtien. Den afgår fra krydset ved Pattaya Tai og 2nd Road, ovre ved skolen - dog forventer de "blodsugere" af bahtbuschauffører hele 20 baht for turen. Den kører ud af Thappraya Road og drejer ned mod stranden hvor Jomtien Second Road begynder, der er en gylden statue på venstre hånd. Machchanu Junction hedder krydset. Bussen fortsætter ud af Jomtien Beach Road. Hvor langt ud af strandvejen de kører afhænger vist af hvor længe der er passagerer. Springer du af bussen ved Statuen så er Passion Club inden for gå afstand, Rompho Night Market, der har et relativt stort beer bar kompleks på bagsiden er også inden for gå afstand, (og Jomtien Walking Street - for dem som svinger den vej og er til regnbuer). Bliver du på bussen så er der flere barer op af de forskellige sois mellem Beach Road og 2nd Road.

Redigeret af LarsTysker

Del dette indlæg

Link til indlæg
LarsTysker skrev, for 43 minutter siden:

Bolt er vel en mulighed? Pris 60-100 baht.

Desuden så går Bahtbussen til Jomtien. Den afgår fra krydset ved Pattaya Tai og 2nd Road, ovre ved skolen - dog forventer de "blodsugere" af bahtbuschauffører hele 20 baht for turen. Den kører ud af Thappraya Road og drejer ned mod stranden hvor Jomtien Second Road begynder, der er en gylden statue på venstre hånd. Machchanu Junction hedder krydset. Bussen fortsætter ud af Jomtien Beach Road. Hvor langt ud af strandvejen de kører afhænger vist af hvor længe der er passagerer. Springer du af bussen ved Statuen så er Passion Club inden for gå afstand, Rompho Night Market, der har et relativt stort beer bar kompleks på bagsiden er også inden for gå afstand, (og Jomtien Walking Street - for dem som svinger den vej og er til regnbuer). Bliver du på bussen så er der flere barer op af de forskellige sois mellem Beach Road og 2nd Road.

Du har fuldstændig ret, men man kan ikke gå rundt og skifte "partymiljø" på samme måde som i og omkring Soi Buakhao. Fx. man kan uden at skulle tænke på transport, bare gå fra LK metro til Pothole eller boomerang. Eller gå over til Honey,  treetown, mythnight, soi plaza... kan blive ved. Eneste sted hvor man skal overveje transport er hvis man vil en tur i walking street eller soi 6. Siger ikke at Jomtien ikke er godt, siger bare at hvis man er til den vildskab og aktion man finder i Pattaya, så er Pattaya der hvor man bør være mest. Er man til lidt mere afslappet vibe og billigere hygge er Jomtien fantastisk.  Handler ikke om hvad er bedst men om hvad man er til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
LarsTysker skrev, den 19.9.2025 at 22:50:

dog forventer de "blodsugere" af bahtbuschauffører hele 20 baht for turen. 

Wow, er de oppe i en 20'er:o

Så vidt jeg husker har det været 10 baht i de sart 25 år jeg er kommet der...

Jeg giver gladeligt 20 baht for turen;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

10 baht for Bahtbussen.

Men kører du rundt om stoppe stedet når de vender skal du betale 10 baht mere = 20 baht

Del dette indlæg

Link til indlæg
FKK4Ever skrev, for 4 timer siden:

Wow, er de oppe i en 20'er:o

Så vidt jeg husker har det været 10 baht i de sart 25 år jeg er kommet der...

Jeg giver gladeligt 20 baht for turen;)

newbee skrev, for 13 minutter siden:

10 baht for Bahtbussen.

Men kører du rundt om stoppe stedet når de vender skal du betale 10 baht mere = 20 baht

I februar var det 20 baht mellem Patts og Jomtien. Men I Patts er det rigtig nok 10 baht.

Del dette indlæg

Link til indlæg
LarsTysker skrev, for 3 timer siden:

I februar var det 20 baht mellem Patts og Jomtien. Men I Patts er det rigtig nok 10 baht.

Jep de er begyndt at opkræve 20 bath mellem jomtien og pattaya, det er jo hele 4 kroner... de blodsugere

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det har altid kostet 20 thb fra Jomtien til Pattaya :)

I PTT betaler du 10 + 10 ved "busholdepladsen" ( Pattaya Tai/ 2.rd  ned mod Jomtien :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
butterfly skrev, for 6 timer siden:

Det har altid kostet 20 thb fra Jomtien til Pattaya :)

I PTT betaler du 10 + 10 ved "busholdepladsen" ( Pattaya Tai/ 2.rd  ned mod Jomtien :)

Jeg må indrømme at jeg ikke valfarter frem og tilbage mellem jomtien og pattaya, og måske tidligere har været heldig med bare at stikke ham/hende ham en 10er

Eller jeg har taget den fra efter hvor det koster 10 ekstra. tænker jeg ikke det vilde over. det drejer sig om 2 kr ekstra

Redigeret af skunken

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ikke fordi det betyder noget men det er og bliver 10 baht per tur og har været det I lang tid. Har kørt 100 vis af gange med de busser og er aldrig blevet opkrævet mere. Man giver dem 10 baht og de siger ikke noget. En tur fra f. Eks. Tree Town til Jomtien Soi 7 er to ture. 10 + 10 = 20 baht. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

I de 24 år hvor jeg har kommet til Pattaya er det eneste der ikke er steget i pris :D er bath busserne "Songthaew" 

Stadigvæk 10 thb pr tur indenfor Pattaya området :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Meow1990 skrev, den 5.10.2025 at 14:12:

Hmm hm, måske man skulle give Laos en chance i fremtiden?

Njah... Du skal vide at prostitution er ulovligt i Laos.. det er det sådan set også i Thailand, men det bliver ikke håndhævet, som de fleste ved... Men det gør det altså i Laos.. heldigvis er der smutveje.. den sikreste er nok at finde en ferie kæreste.. ellers er Vang Vieng nok det letteste sted at finde kvindeligt selskab..

Del dette indlæg

Link til indlæg

808 club, i bar/insomnia, myst club, republic .. gode steder at undgå indere.. og nemt at finde freelancere, det kræver dog du går forbi alle inder klubberne.. eller bare beder bolt om at smide dig af ved bagvejen ved myst/republic

Men jeg bruger det meste af min tid i soy Buakhao

Redigeret af viking69

Del dette indlæg

Link til indlæg
otto06 skrev, den 8.10.2025 at 10:46:

Njah... Du skal vide at prostitution er ulovligt i Laos.. det er det sådan set også i Thailand, men det bliver ikke håndhævet, som de fleste ved... Men det gør det altså i Laos.. heldigvis er der smutveje.. den sikreste er nok at finde en ferie kæreste.. ellers er Vang Vieng nok det letteste sted at finde kvindeligt selskab..

Det er noteret, har aldrig prøvet en laotisk tøs før. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Meow1990 skrev, den 13.10.2025 at 01:17:

Det kan jeg kun anbefale, det bedste sex jeg har fået i Thailand er netop en lao pige somjeg har kendt et par år nu.

Hun er ikke aktiv mere, men hun har mange veninder der huserer primært på club Level i Sukhumvit Soi 11 i Bangkok, men de koster, 5-10.000 LT

Der er mange lao og cambodia piger i både Bangkok og Pattaya, men de fleste er freelance da de ikke må arbejde på barer og lignende...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Meow1990 skrev, den 12.10.2025 at 20:17:

Du kan sagtens finde laoter i Pattaya, f.eks. er alle pigerne på Hero Bar i Soi 6 laoter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
LarsTysker skrev, for 9 timer siden:

Du kan sagtens finde laoter i Pattaya, f.eks. er alle pigerne på Hero Bar i Soi 6 laoter.

ohh der må jeg hen. Har været sammen med mange Cambodi piger men aldrig laos piger

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...