BJL 79 Skrevet for 8 timer siden Har ubetinget pt. en favorit massør i Odense men blev alligevel i går fristet af Minnie. Det var sgu igen en fuldtræffer Super smuk pige med en lækker krop og som navnet siger, er det virkelig mini format. Brysterne er pumpet men passer lækkert til kroppen. Hun er yderst serviceminded og gør alt for at få en til at føle sig godt tilpas. Super sødt og smilende væsen. Jeg vil her også her nævne at hendes fotos ikke yder hende retfærdighed. Hun er væsentligt lækrere i virkeligheden! Massagen var rigtig dejlig og udført som middel hård oliemassage, hvor hele kroppen blev forkælet og problemområderne fik lidt ekstra opmærksomhed. Dejligt nusseri, blow og 69’er. Lækkert, lækkert og nøj et skød og bagdel Måtte stoppe hende for ikke at komme. Bad hende om at lægge sig på ryggen, så jeg kunne lege med hendes lækre krop og spalte, mens mine egne safter lige kunne falde lidt til ro. På med gummi og en god tur i missionæren med masser af nus og kys, indtil jeg ikke kunne holde til mere Tiden var gået men ingen hast. Heldigvis var badet optaget, så hun foreslog lidt mere massage, lækkert og bagefter stadig ingen hast og serviceniveauet fortsatte også efter badet. Stod et godt stykke over tid igen på gaden, afslappet, tømt og med et kæmpe smil på læben. Alt i alt igen fuld valuta for pengene på alle parametre. Kommer jeg igen, STORT JA og stor anbefaling herfra! https://annoncelight.dk/profile/Oppoa77sploy%40gmail.com 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg