Prinz 5028 Skrevet 16. April, 2014 Hej EG venner Har lige en glad i låget oplevelse med en pige, som jeg gerne vil dele med jer. Læs venligst yderligere info i bunden af indlægget... 1 time, som fangede min interesse ved at møde dig her på EG, tidlige havde jeg uden interesse bare surfet videre fra dine annoncer. 1 time, som jeg blev draget imod, fordi du var så hovedløs ærlig. En ærlighed som er i en sjældenhed i en branche hvor det kan være svært at leve op til reklamernes rosenrøde ord, når kemien nægter at spille med. Og hvor billederne er mere manipulerende end forførende... 1 time, hvor jeg ved min ankomst kunne konstatere at du til fulde havde levet op til de få, men for mig så vigtige ønsker/krav jeg havde opstillet 1 time, som startede med snak og betaling, men som hurtigt gled over i blid fransk opvarmning. 1 time, hvor den blide franske opvarmning gled over i danske eventyr, som hurtigt blev yderst intense. 1 time, hvor vi i de få og korte pauser ivrigt sippede i os af de medbragte kølende bobler, som en utilstrækkelig køling til de overophedede kroppe og utilstrækkelig væske kompensation til den damp og de svedperler der hastigt forlod vores kroppe. 1 time, hvor vi ikke fik snakket meget, vores struber havde nok at gøre med at tilføre ilt til det ilt konsumerende blodomløb. 1 time, hvor du, mens jeg tog dig i dog, med din elegante "svane" hals vendte dig mod mig og med tiggende øjne, men uden mundens verbale hjælp, bad om mine kys. 1 time, som var så dejlig simpel netop fordi du var glædespige. Hvis du havde været alm pige, havde jeg i bagefter, med sårende ord og vendinger, skulle forklare hvad vores samvær var, eller måske nærmere hvad det ikke var... 1 time, hvor jeg alligevel måtte mobilisere alle de hjerneceller, som erotikkens beruselse ikke havde sat ud af kraft, til at fastholde underbevidstheden om at oplevelsen trods alt kun var købt.... 1 time, svævende i de højtliggende berusende luftlag, hvor op imod de piger der kun tilbyder og de drenge der kun søger et par spredte ben og et hul, til evig tid vil stå og spejde uforstående op imod! 1 time, som når man først én gang har oplevet den, aldrig kommer tilbage til de simple enkelt ydelser. Og dog skal man være heldig for indimellem at finde kemien til denne fuldkomne intensitet - men heldet følger tit dem der opsøger det 1 time, hvor du lod mig tage dig, selv om alarmens formanende røst havde kommanderet pillowtalk og opbrud 1 time, hvor du uden min opfordring stadig tilbød mig dine fristelser, selv om alarmen som sagt havde lydt! 1 time, som trods den intense afslutning, kun blev overskredet med et par minutter eller 3. Hvis bare alle piger havde din afslappethed til tidens tikken, kunne mange skuffelser undgås... 1 time, hvor du ved dens afslutning sagde at du ville komme til at sove fantastisk - jeg tog ud til en kammerat, for at geare ned over smalltalk og en øl..... en snak og nedgearing, som endte med at vare flere timer.... 1 time og en nat, som bød på et søvnunderskud på ca 4 timer. Trods lidt klynk opgav kroppen efterkravet på dette søvn underskud, tilsyneladende i accepten af at kroppen havde fået en anden og ubeskrivelig form for energi Pigen gav under vores samvær udtryk for at hun intet havde imod anmeldelser, men at hun indimellem syntes at der var medtaget detaljer, som hun syntes var så specielle at de skulle have været forbeholdt den tosomhed som hun havde haft med sin gæst. Nu er det jo meget tænkeligt at pigen jeg var sammen med, så langtfra deler min berusende opfattelse af vores samvær. Men for tilfældets skyld, vil jeg holde hendes identitet for mig selv og det er derfor dette skriv befinder sig i generelt og ikke under anmeldelser. Til jer der måtte kende, eller kunne gætte pigens identitet, respekter venligst mit ønske om at hun forbliver anonym - skulle hun selv ønske at træde ud af anonymitetens skygge, giver hun jo nok selv udtryk for det.... God Påske til jer alle 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 16. April, 2014 flot skrevet indlæg prinz du jo nærmest en poet hehehhehe 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smukkvinde Skrevet 16. April, 2014 Super flot søde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 16. April, 2014 Dejlig beskrivelse, og ja vi kan jo alle have en formodning om hvem den skønne er, men reelt gør det måske blot anmeldelsen mere spændende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg