Rundrik 12 Skrevet 16. September (edited) Onkel R tog en for holdet https://annoncelight.dk/showad/428788 Besøgte denne frækkert, til en gang Blindfold og hun får topkarakter her fra. Hun er blevet anklaget for at være en mand eller ombygget, det er ammestue snak venner, så kom af sted og giv denne dejlige kvinde en chance. Ved ankomst lå hun klar på sengen og da jeg startede med og slikke hende blev hun rigtig hurtig våd og hun er rigtig stram, så den gamle holdt ikke længe da jeg tog hende bagfra. Alt er som det beskrives i annoncen og jeg gik derfra med et smil på læben. Kommer helt sikkert igen. Redigeret 16. September af Rundrik 4 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sokrates 51 Skrevet 14. Oktober Jeg kan bekræfte det, Rundrik skriver. Hun er lækker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lassem 15 Skrevet 14. Oktober Det lyder da til at det skal afprøves. Hvordan er placeringen ? - er det diskret eller hvordan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rundrik 12 Skrevet 19. Oktober Lassem skrev, den 14.10.2025 at 15:17: Det lyder da til at det skal afprøves. Hvordan er placeringen ? - er det diskret eller hvordan Det er meget diskret i en boligblok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg