Hop til indhold

Hamburg

Featured Replies

Skrevet

Halløj!

Hvordan er Hamburgs natteliv på en hverdag? Og er der gang i den på diverse bar/diskoteker? Og er red light district dødt på en hverdag?

Skrevet

Jeg har besøgt Hamborg for lidt tids siden en onsdag og torsdag aften, der skete en del i Reeberbahn om torsdagen.

Om Onsdag var vi på diverse barer ved hovedbanegården og i centrum, der var også gang i den.

Det skal siges, at vores tur ikke gik ud på at finde betalingsdamer. der var mange betalingspiger i Reeberbahn, både på gaden, og på klubber. De var også på den alm barer der.

Der var flere i selskabet endte på hotelværelses, med en kvinde både onsdag og torsdag, en kvinde de ikke betalte for det.

Redigeret af Jyskmand22

Skrevet

Det er 100 gange bedre at komme der alle andre dage end fredag og weekend. Der er stadig ok med liv rundt omkring. Om fredagen er det lort. Der er der fyldt op over alt og især i laufhaus.

Jeg kommer til Hamburg en del gange om året og har prøvet alle dage efterhånden :)

Skrevet

Så der er stadig masser piger på laufhaus i hverdage?

Nogen der skal til hamburg snart ?

Skrevet
tulips skrev, for 12 minutter siden:

Ja. Tager nok en bette togtur.. 380kr retur. 

• 4 weeks later...
Skrevet
tulips skrev, den 16.9.2025 at 16:33:

Jeg skal derned i disse dage... Har du været der ?? 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.