Voiggodrengen 59 Skrevet 16. September Får nogle timer fritid i Odense og vil besøge Patcha. Men nu er hendes annonce slettet. Nogen der ved hvor hun er, ny annonce? Gerne PB Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Route66 173 Skrevet 16. September Efterlysningen står i Jyllandsdelen. Men hvis det er Patcha NØ for Odense, der spørges til, så kan jeg oplyse hun rejst hjem for en uge siden (og måske endda for altid) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Voiggodrengen 59 Skrevet 16. September Route66 skrev, for 7 timer siden: Efterlysningen står i Jyllandsdelen. Men hvis det er Patcha NØ for Odense, der spørges til, så kan jeg oplyse hun rejst hjem for en uge siden (og måske endda for altid) Tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oldmanhavingfun 92 Skrevet 18. September Hvis det er patcha der var i og omkring munkebo er hun taget hjem, men kommer tilbage, fik jeg fortalt ved sidste besøg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Voiggodrengen 59 Skrevet 18. September oldmanhavingfun skrev, for 2 timer siden: Hvis det er patcha der var i og omkring munkebo er hun taget hjem, men kommer tilbage, fik jeg fortalt ved sidste besøg Det lyder godt. Hun har været i Jylland også hvor jeg mødte hende. Meget flot pige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg