Jackad 1 Skrevet 16. September Jeg besøgte Dian i sidste uge i Aabenraa. Det er 100 % hende på billederne og hun er slank og har de dejligste store bryster. Jeg aftalte en time og startede med let massage. Men hun gik hurtigt over til blow job, hvilket fik mig næsten til komme. Jeg tog hende derefter bagfra, hvilket hun gav udtryk for gav hende en dejlig orgasme. Senere fik jeg også den dejligste orgasme. Hun er nem og snakke med og jeg kommer helt sikkert igen. Hun får karakteren 9 ud af 10 og kan varmt anbefales. https://annoncelight.dk/showad/437189 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Denstoreokse 150 Skrevet 16. September Men passer de 49 kg nu helt? Sune sikke det virker sådan ift. billederne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Denstoreokse 150 Skrevet 8. Oktober De 49 kg det passer ikke. Derudover kan jeg se at brugeren af denne anmeldelse kun har lavet en enkel anmeldelse, samme dag som oprettelsen. To the girl: Please use correct information. You will get more customers by being honest Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max Power 780 Skrevet 3. November Jeg besøgte hende for noget tid tilbage mens hun var i Vestjylland, kan genkende hende på tatoveringerne på armene. Første gang var lidt …mjaaa. derfor blev det til et genbesøg. Jeg tænker ikke at de 49 kg er helt ved siden af, hendes bryster er blevet noget mindre på billederne ift. den gang og det var det som “fangede” min opmærksomhed dengang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg