afløbsrenseren 564 Skrevet 15. September https://annoncelight.dk/showad/383821 Nogen som har besøgt hende her , jeg haren aftale med hende i morgen, så hvis nogen kan sige lidt om hende vil det være fint. Jeg skal nok skrive om mit besøg hos hende . 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sexaddict 79 Skrevet 15. September Hun er sød og smilende. Hun er erotisk massør, så det bliver ikke hård thai massage, du vil få. Hun forstår kun lidt engelsk Hun har fyld i brysterne. Hun ser ung ud i mørket, men hun er nok nærmere omkring 40 år. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
afløbsrenseren 564 Skrevet 15. September (edited) ok, jeg er også mest til det bløde og erotisk pirrende hvad massage angår . ja hvis det er hende på billeder kan jeg se hun har lækre bryster. 40 år er ingen alder , jeg bliver 68 næste gang , men stadig masser af lyst . Nåå du skriver fyld i bryster , ok håber ikke de er pumpet hårde ??. Redigeret 15. September af afløbsrenseren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1465 Skrevet 17. September afløbsrenseren skrev, den 15.9.2025 at 17:06: 40 år er ingen alder , jeg bliver 68 næste gang , men stadig masser af lyst . Det er jeg virkelig glad for at høre.....Så er der stadig håb for alle os andre der også er nået lidt op i årerne 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
afløbsrenseren 564 Skrevet 17. September Jep, håber da at få mindst 10 gode,frække år endnu 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sexaddict 79 Skrevet 17. September Alisa er single - så du kan jo gifte dig med hende og bolle hende flere gange om dagen de næste 10 år. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
afløbsrenseren 564 Skrevet 17. September sexaddict skrev, for 20 minutter siden: Alisa er single - så du kan jo gifte dig med hende og bolle hende flere gange om dagen de næste 10 år. Jo det vist rigtigt, men tror ikke min kone vil blive super glad for det :) . og tror på sigt det vil være billiger at besøge hende ( og endre ) en gang imellem end at gifte mig med hende, som jeg har hørt/set fra andre kan det være en dyr fornøjelse at skulle sende penge til familje i thailand til skole, sygehus mm. Men ellers ville jeg da gerne havde hende til at flytte ind 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Biolet 52 Skrevet 17. September afløbsrenseren skrev, for 5 timer siden: Jo det vist rigtigt, men tror ikke min kone vil blive super glad for det . og tror på sigt det vil være billiger at besøge hende ( og endre ) en gang imellem end at gifte mig med hende, som jeg har hørt/set fra andre kan det være en dyr fornøjelse at skulle sende penge til familje i thailand til skole, sygehus mm. Men ellers ville jeg da gerne havde hende til at flytte ind Ja det dejligt at ha en fast bolle dame/Thai man får et andet forhold og service bliver absolut ikke ringere. En skam man skal til Odense men har da heldigvis Monica på Langeland. Men Lidt nyt ville jo ikke skade skulle nok prøve en tur til Alisa kunne godt friste afløbsrenseren skrev, for 5 timer siden: Jo det vist rigtigt, men tror ikke min kone vil blive super glad for det . og tror på sigt det vil være billiger at besøge hende ( og endre ) en gang imellem end at gifte mig med hende, som jeg har hørt/set fra andre kan det være en dyr fornøjelse at skulle sende penge til familje i thailand til skole, sygehus mm. Men ellers ville jeg da gerne havde hende til at flytte ind 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg