Hop til indhold
KnudSan

Århus 2 thai steder besøg lige efter hinanden, dejligt

Recommended Posts

Sjov oplevelse. 

Tog chancen uden tidsbestilling hos Phuangmalai, blev lukket ind af en fræk thai Lady, store bryster. Vi aftalte 30 minutter b2b med Hj, pussy slide, jeg fik slikket hende godt og fik fint blow, ikke røre så meget ved hendes kønslæber, det blev respekteret selvfølgelig. Jeg kunne ikke komme, det sker jo, der var en ny gæst der ringede på og blev lukket ind, jeg fik et bad og farvel ad bagdøren.

Ude på gaden tænkte jeg at jeg går ind til naboen, Dejlina Thai Massage, blev lukket ind af mutti tror jeg, jeg sagde direkte, at jeg gerne ville have et hj og ikke andet, om det var ok, det måtte jeg spørge pigen om, der kom en smuk, dejlig thai kvinde og det var ok med hj. Hun var trusseløs og slap hendes bryster ud, wow hun var fræk lige mig, sød at tale med også, jeg fik et dejligt hj, fik kysset lidt på brysterne og kom uden problemer og hun gav lidt nakke massage til slut.

Dejligt med 2 steder, når det ikke lykkedes første gang, så er 2. gang perfekt.

Anbefaler begge steder, men jeg er tændt på den sidste.

Tak til jer begge for en ny oplevelse og jeg kom i mål til sidst.

Ingen link, da jeg ikke kan finde ud af det.

Redigeret af KnudSan
Stavefejl og mere tekst

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...