Hop til indhold
scrummy79

Forberedelse til ts-girls

Recommended Posts

Hej gutter...

Ved ikke om dette er det rette sted at spørge....

Here goes:D

Har snart besøgt nogle shemales/ladyboys i min tid og hele tiden vender jeg tilbage til dem i ny og næ...

mit problem er at kan næsten aldrig blive kneppet af dem, mest fordi jeg syntes det gør for ondt-_-

De eneste jeg har fået gennemført en puling af er mia Caroline https://annoncelight.dk/showad/379387

Og malii....

Men der er jo så mange man gerne vil prøve:wub:

Så søger lidt råd fra jer venner om forberedelse til en ordentlig rystetur.....

God søndag 

Del dette indlæg

Link til indlæg

haha ja det ka jeg godt følge dig i, det er ik altid lige nemt hvis man spænder op eller det gør nas. tricket er egentligt bare ro på og masser af glidecreme, og så tag det stille og roligt i stedet for at prøve at køre fuld skrue fra start. lad dem styre tempoet, de har jo prøvet det en del flere gange end vi har. og så hjælper det sku også hvis du selv er lidt varmet op inden, så kroppen slapper mere af. så skal du nok få din “rystetur” uden det føles som en lægetid hos tandlægen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Apropos forberedelse. Hvordan forbereder I kanalen, hvor raketten skal føres ind? 
En skylning først, og indgå fald hvordan? 
Tak. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Newbie_25 skrev, for 16 timer siden:

Apropos forberedelse. Hvordan forbereder I kanalen, hvor raketten skal føres ind? 
En skylning først, og indgå fald hvordan? 
Tak. 

Foreslår du får købt dig et anal douche og få skyllet godt igennem, indtil der ikke kommer andet end klart vand ud. Der findes også en form for attachment til bruseslangen, som man fører op og skyller - men en douche som denne kan fint gøre det også https://www.sinful.dk/p/baseks-anal-douche-225-ml/1018582

Del dette indlæg

Link til indlæg

@scrummy79 Du kunne overveje at bruge et buttplug som opvarmning - tag det i noget tid før aftalen og tag det ud, når du lige bader, inden knalderiet går i gang. Men derudover er jeg enig i, @supermadsen skriver - god tid, MASSER af glidecreme (gerne af flere omgange - måske først med finger, så skal hendes pik smøres godt og grundigt ind - laaangsomt ind - frem og tilbage - mere glidecreme på hele kalorius - og så lidt mere målrettet til værks)

Del dette indlæg

Link til indlæg
scrummy79 skrev, den 14.9.2025 at 13:23:

Hej gutter...

Ved ikke om dette er det rette sted at spørge....

Here goes:D

Har snart besøgt nogle shemales/ladyboys i min tid og hele tiden vender jeg tilbage til dem i ny og næ...

mit problem er at kan næsten aldrig blive kneppet af dem, mest fordi jeg syntes det gør for ondt-_-

De eneste jeg har fået gennemført en puling af er mia Caroline https://annoncelight.dk/showad/379387

Og malii....

Men der er jo så mange man gerne vil prøve:wub:

Så søger lidt råd fra jer venner om forberedelse til en ordentlig rystetur.....

God søndag 

De fleste har sådan en mystisk lille flaske man kan snuse i til fri afbenyttelse, det er en game changer og straks derefter er man top liderlig og modtagelig og selv en god størrelse gøres uden problemer færdig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
scrummy79 skrev, den 14.9.2025 at 13:23:

Hende har jeg ofte kigget på, men aldrig fået prøvet, da en tidligere anmeldelse af hende, beskrev hende som et stort skrummel.

Hvordan så hun ud, og hvordan var oplevelsen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
AHansen skrev, den 5.10.2025 at 00:12:

lille flaske man kan snuse i

Hvad tror du der er i flasken ??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Cnnielsen skrev, den 19.10.2025 at 12:17:

Hende har jeg ofte kigget på, men aldrig fået prøvet, da en tidligere anmeldelse af hende, beskrev hende som et stort skrummel.

Hvordan så hun ud, og hvordan var oplevelsen?

Altså ja hun er en høj "pige" og ja ligesom mange af ts kan man godt se det ikke er en kvinde....Men hun har gode bryster og hun er stenhård og var rigtig god til en nybegynder som mig

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...