Hop til indhold

Recommended Posts

Har besøgt Agatha flere gange og hun er fantastisk. Ser ud som på billederne, dejlig feminin og lækre bryster. 

Pikken er stor, meget stor og hun foretrækker at være aktiv, men man skal lige bede hende være forsigtig i starten. 

Vil sige hun er blandt de bedste transer vi har haft i DK.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ham-der skrev, den 20.9.2025 at 13:44:

Har besøgt Agatha flere gange og hun er fantastisk. Ser ud som på billederne, dejlig feminin og lækre bryster. 

Pikken er stor, meget stor og hun foretrækker at være aktiv, men man skal lige bede hende være forsigtig i starten. 

Vil sige hun er blandt de bedste transer vi har haft i DK.

Bruger hun kondom som aktiv 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa er der andre som evt har besøgt Agatha og kan fortælle om deres oplevelser med hende? Som jeg kan forstå vil hun helst være den aktive og måske ikke så meget til kys og kæle inden. Men Agatha ser virkelig smuk fræk og lækker ud og en stor pik.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er der nogen der ved om hun vil kneppes uden kondom ? 

Gerne pb hvis man ikke vil svare her

På forhånd tak

Del dette indlæg

Link til indlæg
1275gt skrev, den 31.10.2025 at 14:48:

Er der nogen der ved om hun vil kneppes uden kondom ? 

Gerne pb hvis man ikke vil svare her

På forhånd tak

Hun vil gerne kneppe og kneppes uden kondom

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er vildt, at nogen tør køre bareback og lade sig kneppe ubeskyttet af en prostitueret transkvinde, der selv lader sig kneppe ubeskyttet af utallige mænd, der ligeledes undgår gummi. Dette er IKKE en kritik eller en fordømmelse, vil jeg lige sige. Jeg tænder totalt på det. Altså ubeskyttet sex. Jeg tør bare ikke :) 

@Agatha Russell har længe stået på min ønskeseddel. Nu ved jeg ikke, om jeg tør besøge hende. For jeg ved ikke, om jeg kan styre min liderlighed og være så fornuftig, at jeg insisterer på gummi, hvis hun ikke gør :D

Redigeret af Doktor Diller

Del dette indlæg

Link til indlæg
Doktor Diller skrev, for 4 timer siden:

Det er vildt, at nogen tør køre bareback og lade sig kneppe ubeskyttet af en prostitueret transkvinde, der selv lader sig kneppe ubeskyttet af utallige mænd, der ligeledes undgår gummi. Dette er IKKE en kritik eller en fordømmelse, vil jeg lige sige. Jeg tænder totalt på det. Altså ubeskyttet sex. Jeg tør bare ikke :) 

@Agatha Russell har længe stået på min ønskeseddel. Nu ved jeg ikke, om jeg tør besøge hende. For jeg ved ikke, om jeg kan styre min liderlighed og være så fornuftig, at jeg insisterer på gummi, hvis hun ikke gør :D

Sutter du pik uden kondom? så kan du vel også tage pik I røven uden kondom.   Hvad er forskellen???

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...