Hop til indhold
21 cm

Clara Nr. Nebel - useriøs

Recommended Posts

Har i et stykke tid forsøgt at få en aftale med hende, når jeg var på de kanter, da hun ser lækker ud på billederne.

1) gang sendte hun en sms 10 minutter før vi skulle mødes og aflyste uden grund.

2) gang ville hun give mig 300 i rabat fordi hun sidste gang aflyste mig. Aftalen blev lavet to timer før vi skulle mødes. Da jeg kommer frem til adressen er hun ikke hjemme, og svarer ikke på fonen. Efter et stykke tid får jeg en sms at hun var nød til at køre, da hendes veninde skulle hentes, men jeg kunne komme i morgen. Det lykkes at ringe hende op, og hun virker til at være psykisk syg, så jeg holder mig væk pga dette og fordi hun er en narrefisse.

 

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

21 mm du må være EG´s uheldigste mand, du får tilsyneladende KUN dårlige oplevelser uanset hvilken pige du vælger at besøge. Helt klart at det ALTID er pigernes skyld....

  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej har haft en del gode oplevelser og har 5 stk jeg knepper regelmæssigt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du er nok ikke den første som har problemer med at få fat i hende.  Se linket her, manden prøvede nok at ringe til hende 50 gange: '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>

Øv!!!! for jeg ville gerne prøve hende, men det er en langt køretur og hvis hun ikke holder aftalerne det kan blive til en 300 km tur/retur for ingenting.

Redigeret af pikorous
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej kan se jeg langt fra er den eneste, men hun virker ikke psykisk stabil, fandt jeg ud af efter jeg havde talt i fon med hende, efter anden aftale.

Generelt kommer jeg kun hos piger der er i balance med sig selv og har overvejet hvad de laver. Her tror jeg blot hun mangler penge, og så tager hun telefonen når der ikke er flere kroner i hendes pung. Det i sig selv, gør jeg ikke vil komme der igen, for er hun ikke afklaret med dette her så det jo muligt hun får det ringere.

På billederne ser hun jo dejlig ud, men det viser jo ikke hvordan hun er.

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Kender ikke lige til pigen her, men de piger der popper op

lejlighedsvis kan have blandede motiver som kan være lidt

svære at gennemskue, super info her...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest clara

Ok..

 

jeg er helt overbevist om at " 21 cm" har misforstået noget der og at det ikke er mig han skriver om der?

Men da jeg hade en kunde i går hvor jeg blev nød til og aflyse kan jeg næsten regne ud hvem han "21 cm" er.

Men mit spørgsmål er så til dig "21cm" hvornår er det så lige i dit hoved at vi skulle ha lavet alle de andre aftaler, nå det er første gang jeg nogen sinde høre fra dig og at du i telefonen siger at du normalt altid bruger en anden pige, men hun er holdt.."eller også undgår hun dig bare, når du er så fuld af lort"

Der er aldrig og der vil aldrig blive nogen af mine kunder der får rabat, så hvor du fået den ide med de 300kr fra, det vist kun noget der sket oppe i dit hoved..

Og da stedet er privat, kan man ikke bare møde op uden og ha en aftale først, og det muligt der mange der ringer hvor jeg ikke svare, men kan ikke svare på 500 opkald om dagen, og da de så ikke får min adresse kan de vel heller ikke køre forgæves, som du ifølge dig selv skulle ha gjort 2 gange før, hvordan du skulle ha gjort det uden og ha min adresse, det må ligge til dig selv..

Men kan så læse længere oppe at det vist hver gang du er uheldige med pigerne, eller også er det dig der er en nar pik og til jer andre piger, i skal ikke lave aftale med den fyr, da der tydeligt vis forgår ting oppe i hans hoved der ikke er helt normalt..

 

 

 
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest clara

Men hvad med os piger, skal vi også  sidde og æde tudekiks hver gang der er en kunde der aflyser, eller slet ikke dukker op.

  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var godt du kom på banen clara. Det er lige det, at der har været 2 bruger som har erfaret at du er svært at få fat i, men som du beskriver får du mange opkald (500 pr. dag). Dette kan skyldes at du ser virkelig fuckable i billederne. Jeg har stor interesse i at komme på besøg, men som jeg sagde før (ovestående kommentar) ville jeg kun køre de 300 km. hvis du var seriøs. Jeg går meget op i pigernes krop og ansigter, samt behandling af kunderne, derfor er jeg bruger her. Jeg håber at 21cm har taget fejl mht. til dig, ellers ved jeg ikke. DU virker ellers seriøs, givet at du annoncer forskellige steder. Så hvis ikke andet, kan du forvente at jeg kommer på besøg. ;)

Redigeret af pikorous
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest clara

som jeg skrevet et andet sted så tager jeg kun få styk ind pr dag, nogen dage slet ingen, men det betyder vel ikke at jeg ikke er seriøs.?

der mange der har ringet i tidens løb, som der ikke har kunnet få fat i mig, men det bliver man vel ikke useriøs af.

det kan godt være der mange udlanske piger der er på hele tiden, og dem kan man altid få fat i, men de er her også kun på grund af en ting, nemlig penge, hvor vi danske piger tænker mere med hjertet, og det der åbenbart mange mænd der ikke helt fatter..

Og der er sådan en narrøv til "21cm" åbenbart i blandt, men har så hørt siden hen at der vist andre piger der har haft samme problem med ham og vil helst undgå ham når de laver aftaler.

de skulle slette ham her fra siden skulle de, når han kan tillade sig og svine andre til med løgne.

han har også skrevet her på siden at han hade 5 andre han lå og kneppede, jo jo han sagde til mig at han kun hade 1 men hun var holdt..

fuld af lort er han..

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Organizer

21 cm, Clara og andre, kan I selv finde ud af at stoppe denne mudderkastning, krydret med ukvemsord og insinuationer om psykiske problemer?

 

Eller skal jeg finde ud af det for jer?

 

Det sidste ville være en falliterklæring for samtlige de aktive i dette cirkus!

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest clara

ja selvfølgelig :-)

 

men og forsvar sig selv, skal man da ha lov til :-)

 

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Smiler... dejligt med direkte kommentarer fra en sød pige som tager kritikken seriøs og forsvarer sig seriøst og sagligt..

Det er dejligt at Clara tager til genmæle og får plads til det,. Jeg vil ikke kommentere indlæggene, men blot sige, at jeg da vil forsøge at få en aftale med hende i stand... Meget snart... :ugeek:  :-P  Go fræk Påske til alle..

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

jeg kunne godt tænke mig at få en aftale med dig på onsdag

hvis det var muligt og gerne 1 time. også gerne kl 10 eller 10.30

hvis jeg smser dig tirsdag kan vi måske træffe en aftale.

 

KH Knajten

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja selvfølgelig :smile:

 

men og forsvar sig selv, skal man da ha lov til :smile:

 

Ja og at kalde en bruger for en "nar røv" og fuld af lort samt andre skældsord, når man er uenig er meget flot. RESPEKT

 

Venligst landsbytossen - uden smartphone

Redigeret af BigDick
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Seriøs eller useriøs, her betyder det ingenting. Et pænt sprogbrug er vel det eneste man kan anvende.

 

Kalder man andre folk for skændelsesord, så ser utrolige mange folk det hver dag og tænker; skal jeg mon besøge hende eller skal jeg vælge den næste ?

 

Vi har set en del piger herinde, som opføre sig umoden og ikke tænker på sproget, disse piger lever heller ikke lang tid i servicebranchen.

 

De bliver husket for den gode service de giver før de har mødt fyren...Og ikke efter endt leg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når man tjekker 21 cm historik, fatter man ikke, at vedkommende ikke er bortvist for længe siden. Typer, uden liv, som ham, ødelægger da et ellers seriøst forum. Der er noget galt med alle piger, og sjovt nok er der 5 faste, som aldrig kan, og derfor skal alle mulige andre testes af.

At man over tlf kan komme frem til en psykisk sygdom, det er godt nok imponerende. Måske du, 21 cm, skulle overveje at skifte erhvervet som Eroguidens troll ud med et vellønnet job som psykiater på en lukket afdeling? Du har nogle hemmelige skills, som ingen andre besidder ;)

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når man tjekker 21 cm historik, fatter man ikke, at vedkommende ikke er bortvist for længe siden. Typer, uden liv, som ham, ødelægger da et ellers seriøst forum. Der er noget galt med alle piger, og sjovt nok er der 5 faste, som aldrig kan, og derfor skal alle mulige andre testes af.

At man over tlf kan komme frem til en psykisk sygdom, det er godt nok imponerende. Måske du, 21 cm, skulle overveje at skifte erhvervet som Eroguidens troll ud med et vellønnet job som psykiater på en lukket afdeling? Du har nogle hemmelige skills, som ingen andre besidder ;)

 

Det er sgu da utroligt at der er handles der ikke fatter en henstilling, som skrevet i dette link.

 

 

der er åbenbart handles der sætter en ære i at der skal prøves grænser af, for fanden da også.

 

Venligst landsbytossen - uden smartphone

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Thehunter, vi har haft fat i ørerne af 21cm, han har også haft karantæne herfra, men han har også lov til at være her, hvis han opfører sig ordentlig. Hans anmeldelse her gør ikke at vi smider ham ud på det grundlag, uanset hvad du måtte mene herom.

Du går ikke selv frem som et forgangsbillede i en ordentlig tone men er med til at køre anmeldelsen af sporet ligesom du overtræder vores retningslinjer

Nu da brugerne har valgt at være ligeglad med min kollegas henstilling låses anmeldelsen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
×
×
  • Create New...