Hop til indhold

Recommended Posts

Annonce: Link

Jeg har været meget i tvivl om, hvordan jeg skulle beskrive oplevelsen i sidste uge hos Yam Yam massage, samt om der skal følge en anbefaling med eller ej, så derfor denne lidt tvetydige anmeldelse.

Så hvorfor vælge Yam Yam tænker du ?

Når lysten til noget massage og sex melder sig, så er jeg generelt til de mere MILF agtige/erfarne thai kvinder, og da jeg havde ikke prøvet Yam Yam før, så var dette nu en mulighed. 

Jeg bestilte pr SMS, forlods 1 time FP massage incl. pussy slide - og der blev svaret fint, hurtigt og høfligt tilbage, så langt så godt.

Klinikken er placeret ud til en stor vej i Storkøbenhavns området, så er man til diskretion, så er dette næppe det gode sted at besøge. 

Velankommet (gode parkeringsmuligheder i området) bliver jeg lukket inden for a Yam Yam selv, tænker jeg det er (det var pigen i den blå kjole på billederne i annoncen), så der er ikke fiflet med billederne, selv om disse er tæt på ikke eksisterende.  

Velkomsten er pæn og høflig, ingen sure miner eller lignende, og almindelige høfligheder udveksles på forståelig dansk (Yam Yam har vist været flere år i danmark i følge hende selv)

Massagen starter fint ud og jeg bliver tilbudt om det skal være medium eller hård massage. Generelt var massagen ok, uden at være prangende. 

1 eller 2 gange undervejes, oplevede jeg dog, at der blev sat "pause" på massagen af ca. 1 min varighed - men da jeg lå på maven, så kunne jeg ikke helt se hvad der foregik bag mig, dog er jeg ca 95% sikker på jeg hørte nogle fingre knaste løs på en mobil telefon

En store del af de massage besøg, jeg har haft på Thai steder, er startet ud med massage, hvorefter der hen mod slutningen kommer nogle "tilfældige" kærlige berøringer på de "central" steder. Dette var dog ikke helt tilfældet her, hvor der primært blev gået direkte fra massage delen til FP delen.

Selve FP akten var i min subjektive optik meget mekanisk, men der blev leveret, uden ansporing til sure miner, på alle de ydelser, der var lovet i SMS aftalen, så det er jo helt efter service bogen.  

Der blev ej heller snydt med tiden - 1 time efter jeg trådte ind ad døren gik jeg ud igen, så igen helt efter service bogen

Så kort opsummeret: Jeg sidder tilbage med en oplevelse af en fin, høflig og professional betjening, hvor der blev leveret på alle de aftalte ydelser, men med en meget mekanisk leverance / indlevelse.
Som altid er det jo et åbent spørgsmål om den mekanisk leverance / indlevelse skyldes manglende kemi mellem os, en dålig dag hos massøren eller noget helt trejde. 

Så jeg kommer ikke til at give hverken en anbefaling eller stay-away melding, men jeg vil kigge efter andre steder næste gang. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kunne have skrevet præcis den samme anmeldelse. 
Besøgte hende for små 2 år siden. 
Det var først på aftenen, så jeg antog at hun nok bare var flad, men det er ikke noget jeg ej heller ville gentage. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hende besøgte jeg da hun var i Vanløse.

Jeg tror det var som den anden thai klinik i min historik.

Allerede dengang var det 1 time FP til kr. 1000. Altså discount pris i forhold til de fleste i dette segment, hvilket ikke var uden betydning for mig i mit valg.

For mig var hun venlig og initiativ rig. Hun mærkede tydeligt, at jeg var helt uerfaren i thai massage, og arbejdede ud fra dette.

Jeg husker næsten som var det igår, hvordan hun sagde: Vil du ikke kneppe nu, samtidig med, at hun lagde sig parat i missionær stillingen.

Jeg synes hun var god og ligetil.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...