lingo 157 Skrevet 13. September Hvordan faen lægger man et opslag op om en annonce? Jeg har set at en ny gang -bang tøs, skal bruges d. 30/9. Hvordan får man lagt annoncen op her? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
leo kbh 662 Skrevet 13. September lingo skrev, for 8 minutter siden: Hvordan får man lagt annoncen op her? Uden at vide det, så gætter jeg på, at man skal have en glædespige profil, for at kunne lægge annoncer op Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lingo 157 Skrevet 13. September leo kbh skrev, for 17 minutter siden: Uden at vide det, så gætter jeg på, at man skal have en glædespige profil, for at kunne lægge annoncer op Ok. Men jeg har da flere gange set at andre, har kunnet linke til en annonce Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
leo kbh 662 Skrevet 13. September lingo skrev, for 1 minut siden: har kunnet linke til en annonce jamen, Det kan du da også når du skriver en besked, så er der jo link ikon oppe for oven, hvor du skal sætte det ind. Jeg troede bare, du ville lave din egen annonce, men du kan sagtens linke til andens annonce Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lingo 157 Skrevet 13. September Ok. Jeg spurgte, fordi jeg ikke ved hvordan jeg gør. Men jeg må prøve Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mustheaveu 46 Skrevet 13. September lingo skrev, for 3 timer siden: Ok. Jeg spurgte, fordi jeg ikke ved hvordan jeg gør. Men jeg må prøve Klik på "link" ikonet og skriv webadressen (URL) ind i den boks der kommer frem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg