Kokker 1 Skrevet lørdag klokken 08:13 Hejsa allesammen. Da det efterhånden er nogle år siden jeg har været ude og få massage søger jeg lidt inspiration. hvor finder jeg stedet hvor jeg ikke bare er næste kunde? Dejlig pirring, bløde bryster og ikke nødvendigvis fuld pakke. Alle råd værdsættes og skal nok smide et par linier om oplevelsen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lbr 73 Skrevet lørdag klokken 12:27 det kommer MEGET an på hvor i landet du søger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kokker 1 Skrevet lørdag klokken 12:42 lbr skrev, for 14 minutter siden: det kommer MEGET an på hvor i landet du søger Jeg er åben for forslag på Sjælland og i Københavnsområdet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pyjamasparty 122 Skrevet lørdag klokken 16:31 (edited) Jeg ville besøge Jenny I Vardegade https://www.jenny-thaimassage.dk/ Hun kan godt virke lidt reserveret, men det er ikke tilfældet, når man komme lidt ind på hende. Hendes meritter indenfor thaimassagen er gode... Redigeret lørdag klokken 16:34 af Pyjamasparty Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg