denkræsne 59 Skrevet lørdag klokken 00:12 Havde haft re-union med exen og troede der var lagt op til sex, men det endte i skænderi. Var derfor klar til alternativ om natten. Ingen med gode reviews var online/svarede, men fandt Maya fra Nympho som tilbød 30 min for 100 euro. https://nympho.dk/n13747/4268/i-039-m-new-in-town Hun svarede med det samme da jeg bad om adressen og ringede 1 minut efter og spurgte "When are you coming", jeg sagde 15 min. Var skeptisk og klar til at vende om, men tog en for holdet. Ankom på adressen inde i en gård og skrev jeg var der. Hun råber ud af vinduet fra 3 sal: "I open". Midt om natten i med masser af naboer!!. Jeg går dog op og ser det er pigen på fotos, ikke helt så lækker uden filter, men sådan er det jo ofte. Jeg giver 100 euro, hun siger det ikke er 1000 kr. Jeg giver hende ret, men viser der står 100 euro for en halv time på Nympho og hun accepterer. Hun smider shorts men beholder toppen på. Hun går igang med gummiet inden den er helt stiv, men det virker og jeg får en blanding af blowjob og handjob i 3 minutter. Ikke godt men det går an. Hun ligger sig i missionæren og ser træt/trist ud og siger forsigtig flere gange og generelt ikke glad for berøring. Jeg knalder hende ca 3-4 minutter og så siger hun finish. Jeg beder om anden stillingen, men hun siger nej til mere sex og kun handjob. Jeg er ude efter 10-12 minutter. Der var nogle Gipsy-vipes over hende, prisen skulle maks være 30 euro hvis jeg skulle komme igen:) Hun accepterer iøvrigt ikke reviews på nympho. Vidste ikke pigerne kunne det. Mega dårligt tegn, så vil jeg altid tjekke fremover. 5 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GlJens71 140 Skrevet lørdag klokken 07:09 denkræsne skrev, for 6 timer siden: Jeg giver 100 euro, hun siger det ikke er 1000 kr. Tak for anmeldelsen for det lugter da af at hun egentlig ikke har lyst til at være der - men bare for pengene skyld Jeg bliver dog lidt nysgerrig. 100 euro er meget billigt for en halv time - og det er da også ændret til 150 nu. Så spørgsmålet er om hun kunne have spillet mere lysten hvis hun havde fået de penge, som hun selv synes hun var værd. Det er jo som sælger altid demotiverende når man kommer til at lave fejl i sin prissætning… - kunden har altid ret og at hun trods alt prøver, taler da for hende, eller..?? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peterfils 157 Skrevet lørdag klokken 08:27 (edited) Rettelse Redigeret lørdag klokken 08:27 af peterfils Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9605 Skrevet lørdag klokken 10:04 GlJens71 skrev, for 2 timer siden: om hun kunne have spillet mere lysten hvis hun havde fået de penge, som hun selv synes hun var værd. Tjah, og måske hvis det ikke havde været midt om natten? Sådan kan man altid finde på mange bortforklaringer, men åbent midt om natten, råber ud af vinduet fra tredje sal (midt om natten) fortæller vel rigeligt en historie om hvilken slags forretning der drives (kunderne er vel især mænd som her, der håndterer deres skuffelse over et forventet knald, der ikke blev til noget). Prisen får næppe afgørende betydning for kundens oplevelse. Jeg har også selv ret ofte sent om aftenen følt den pludselige trang, hudsulten eller behov for at fortrænge andre tanker, og tidligere har jeg også nogle gange kastet mig ud i de butikkers tilbud. Det har uden undtagelse været skodoplevelser. Hvis man både holder åbent og har tid sent på aftenen/natten, så er der nok en god (dårlig) grund. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
denkræsne 59 Skrevet lørdag klokken 11:26 Bebop skrev, 1 time siden: Tjah, og måske hvis det ikke havde været midt om natten? Sådan kan man altid finde på mange bortforklaringer, men åbent midt om natten, råber ud af vinduet fra tredje sal (midt om natten) fortæller vel rigeligt en historie om hvilken slags forretning der drives (kunderne er vel især mænd som her, der håndterer deres skuffelse over et forventet knald, der ikke blev til noget). Prisen får næppe afgørende betydning for kundens oplevelse. Jeg har også selv ret ofte sent om aftenen følt den pludselige trang, hudsulten eller behov for at fortrænge andre tanker, og tidligere har jeg også nogle gange kastet mig ud i de butikkers tilbud. Det har uden undtagelse været skodoplevelser. Hvis man både holder åbent og har tid sent på aftenen/natten, så er der nok en god (dårlig) grund. Helt enig Bebop. Måske det havde været en smule bedre, hvis jeg haft 1000 kr, men føler mig overbevist om der ikke er nogen som får en god oplevelse hos Maya. Hun spillede i øvrigt rumænsk skodmusik på telefonen imens. Alt var på hendes præmisser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg