Hop til indhold

Billedpræferencer

Featured Replies

Skrevet

Hvad er jeres billedpræferencer?

Jeg er oprigtigt træt af falske billeder og alt for mange filtre. Jeg forstår godt, at billeder fungerer som salgsmateriale – men det er virkelig frustrerende at bruge dage på at finde den rette “fantasi”, og så møde op til noget helt andet. Det er spild af tid, penge og energi.

Jeg vil gerne se naturlige og ærlige billeder:

• Et billede forfra, bagfra og fra siden
• Gerne også et intimt billede, da folks præferencer varierer – nogle tænder på én ting, andre på noget andet

Se fx Nataly på Nympho – der er ikke så meget pis. Hun viser præcis det, jeg gerne vil se.

Hvad siger I? :-)

Skrevet

Jeg må blankt erkende at jeg føler mig tiltrukket af de flotte billeder. Jeg ved udmærket godt, at de måde kan være falske eller været igennem et par filtre. Så er er nok ingen tvivl om at dårlige og jævne billeder vil få mig til at sortere nogen af annoncerne fra af den grund.

Men min forventning er så heller ikke at møde det, som billedet viser.

Min forventning er langt mere en ganske almindelig pige. Så når jeg møder op og ser en sød og dejlig pige, så er jeg supergodt tilfreds. Måske den samme pige som på billerne, men uden filter. Måske slet ikke pigen på billederne.

Så jeg har egentlig ikke så meget imod de billeder, der er blevet lidt forskønnet med et filter. Men ... de falske billeder ville jeg nu gerne være fri for, for selvom jeg forventer noget mere jævnt end billedet, så regner jeg dog stadig i en udstrækning med pigen på billederne.

Skrevet

er helt enig med dig gider heller ik alt det fake og filtre det snyder bare i sidste ende jeg vil hellere se nogle ærlige billeder hvor man kan danne sig et realistisk billede af hvem man skal møde et forfra bagfra og fra siden er fint og så måske et enkelt mere intimt billede så man ved hvad man går ind til.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.