Nymfokvinde 46 Skrevet 12. September (edited) Efter lidt betænkningstid, så kører vi nu med vores køb-nymfo-kone event i denne weekend. Vi er et par, som er helt afklaret med dette setup. Kvinden gør det af ren liderlighed for at opleve en seance, hvor hun er købt til sex. Manden kan lide, at se eller høre hendes liderlighed. Vi kan gennemføre følgende tidspunkter 13/9 om aftenen 14/9 om dagen Det foregår i vores private lejlighed i København. Du kommer til os og betaler hende ved ankomsten. Vi starter med et glas vin eller lignende i stuen, hvorefter du bestemmer hvordan det skal fortsætte. Det kan være sex i stuen, sex i soveværelset med åbne eller lukket dør. Du har i pricippet 2 timer da hun vil gerne have et sex-datelignende forløb, hvor det naturligt bevæger sig fra flirt, forførelse over til sex. Og så vil hun selvfølgelig gerne have, at det bliver dampende hot sex - stadig med kinket, at hun er købt til det. Pris for event er 2000 kr for 2 timer (1000 kr. pr. time). Du skal være en pæn og velsoigneret mand, der kan optræde ordentligt og respektfuld og vide, hvordan du håndterer en kvinde. Vi er åbne for, at hun kan møde 2 mænd samtidig, hvis der er 2 mænd, der vil gøre det sammen. Hun er en mørk kvinde, vaskeægte nymfoman (ikke noget fake), 29 år, 168 cm og 58 kg. Det er et krav, at vi kan udveksle billeder før mødet. NymfoKvinde og mand Redigeret 12. September af Nymfokvinde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max Power 750 Skrevet 12. September Et velment råd.. Du kommer nok til at skulle besvare spørgsmål vedrørende pris og billeder, hvis jeres forehavende skal have succes. Så disse ville være en fordel at koble til jeres efterlysning. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nymfokvinde 46 Skrevet 12. September Max Power skrev, for 10 minutter siden: Et velment råd.. Du kommer nok til at skulle besvare spørgsmål vedrørende pris og billeder, hvis jeres forehavende skal have succes. Så disse ville være en fordel at koble til jeres efterlysning. Tak, har tilføjet lidt om det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeeHairy 365 Skrevet 12. September Nymfokvinde skrev, for 10 timer siden: Tak, har tilføjet lidt om det. Hvordan ønsker I vi kontakter jer? Er det on her? da der ikke er tlf nr på!… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nymfokvinde 46 Skrevet 13. September PeeHairy skrev, for 4 timer siden: Hvordan ønsker I vi kontakter jer? Er det on her? da der ikke er tlf nr på!… Meget gerne på PM. Så aftaler vi den yderligere kommunikationskanal derfra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Johnmadsen1978 0 Skrevet 13. September Kontakt mig på [email protected]. Da jeg først kan skrive om om 24timer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ege 3 Skrevet 16. September Nymfokvinde skrev, den 12.9.2025 at 13:34: Efter lidt betænkningstid, så kører vi nu med vores køb-nymfo-kone event i denne weekend. Vi er et par, som er helt afklaret med dette setup. Kvinden gør det af ren liderlighed for at opleve en seance, hvor hun er købt til sex. Manden kan lide, at se eller høre hendes liderlighed. Vi kan gennemføre følgende tidspunkter 13/9 om aftenen 14/9 om dagen Det foregår i vores private lejlighed i København. Du kommer til os og betaler hende ved ankomsten. Vi starter med et glas vin eller lignende i stuen, hvorefter du bestemmer hvordan det skal fortsætte. Det kan være sex i stuen, sex i soveværelset med åbne eller lukket dør. Du har i pricippet 2 timer da hun vil gerne have et sex-datelignende forløb, hvor det naturligt bevæger sig fra flirt, forførelse over til sex. Og så vil hun selvfølgelig gerne have, at det bliver dampende hot sex - stadig med kinket, at hun er købt til det. Pris for event er 2000 kr for 2 timer (1000 kr. pr. time). Du skal være en pæn og velsoigneret mand, der kan optræde ordentligt og respektfuld og vide, hvordan du håndterer en kvinde. Vi er åbne for, at hun kan møde 2 mænd samtidig, hvis der er 2 mænd, der vil gøre det sammen. Hun er en mørk kvinde, vaskeægte nymfoman (ikke noget fake), 29 år, 168 cm og 58 kg. Det er et krav, at vi kan udveksle billeder før mødet. NymfoKvinde og mand Jeg var forbi med gudinde for et par dage siden kommer ind i en pæn lejlighed hvor hun åbner døren og blev Taget vel imod en pæn lejlighed hvor hun åbner døren og blev Taget vel imod Hun er både smuk fræk i tøjet og dufter rigtig godt Hun er både smuk fræk i tøjet og dufter rigtig godt Hun sætter sig ved siden af mig i sofaen og jeg får et glas vin begynder stille og rolig og kysse og røre hinanden hun er virkelig hot Derefter går vi ind i soveværelset og hun er virkelig god sutter godt og utrolig fræk hun kan virkelig anbefales og det er ikke sidste gang jeg kommer der derefter går vi ind i soveværelset og hun er virkelig god sutter godt og utrolig fræk hun kan virkelig anbefales og det er ikke sidste gang jeg kommer der Ege 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nymfokvinde 46 Skrevet 17. September Hej Ege 1000 tak for besøget og for at gøre vores fantasi til virkelighed. Det var en fin debut for os, især for hende. Du er et super godt bekendtskab, håber vi ses igen. Det er ikke sidste gang vi gennemfører dette setup, tror vi har fået endnu mere smag for det. E&P 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg