Hop til indhold
Guest Aarhuselsker

Århus, Skødstrup, Lampoo

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

Jeg bemærkede ikke temperaturen. Der var såååååå meget andet - mums, mums.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Ups - sorry - jeg glemte at svare. Bom1 er rimelig slank, men jeg har ikke set Bom2 endnu :-P

Enig der er som skrevet lidt tegn på moderværdighed, men på en pæn og sød måde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så det er min tur. Undskyld for dårlig danks men jeg er ikke helt dansker.

 

Efter min smag sted ok. Lille lukket værelse med seng og thai musik. Nice...

 

Pigen ok, men lige ikke helt som jeg ønsket om...

 

Lille sag, ikke super køn, små pæn bryster... Men maven er ikke noget sweet...

 

Hun er i mine øjne ca. 35 år. Slank med kæmpe tattoo bag på... Nice...

 

Massage ikke noget specialt. Tror et det var lidt opvarmning massage, ellers havede jeg ikke lyst til bom-bom...

 

Måske hun er ikke helt min type fordi jeg er en 34 år mand der trænger til smuk søde piger omk. 25 ;)

 

Men BJ ok og hun er stram nok ;) Hun faktisk locked mig ind i fuldpakke med denne massage ;)

 

Kom af med en tus...

 

Sted ok 

 

Pigen 5/10

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har forgæves forsøgt at få kontakt til Cat, der lyder som et meget spændende bekendtskab. Har nogen for nylig haft kontakt til hende? Og kunne i givet fald give nøglen til hvordan kontakten skabes til hende.

På forhånd tak - hende vil jeg rigtig gerne møde o.s.v.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde egentlig planer om at finde en lækker tøs at kneppe i røven, men det kunne ikke lade sig gøre på stedet. Jeg fik derfor massage og blowjob til afslutning.

Vi aftalte 800 og hun lovede egentlig to blowjobs, hvilket hun så ikke gjorde alligevel. Selve akten tog 30 min istedet for 1 time som lovet. Det lyder lidt skuffende meeeen. -massage var rigtig dejlig og jeg har da sjældent fået så intenst og lækkert et blowjob og det var virkelig pengene værd!!!

Nogle gode råd til hvem der tilbyder græsk?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Det er muligt at få fuld pakke. Var forbi forleden og priserne er som skrevet standard Århus priser.

Massage 300

+ 300 for hj

+ 400 for bj (Som jeg lige husker det. Måske 500 ?)

For 800 ialt får du btb med hj afslutning

For 1000 får du fuld pakke.

Det var de priser som jeg blev præsenteret for ...

Jeg valgte btb med Anne som er en yngre og utrolig sød pige med den dejligste krop. Afsluttede med bad sammen efterfølgende, hvor vi hjalp hinanden med afvaskning af olie og andre efterladenskaber ;-)

Indehaveren (CAT eller KAT) hilste jeg også lige kortvarigt på. Hun er lidt ældre og fyldigere, men så lækker ud. Tror jeg vil ha' en tur med hende på et tidspunkt, men det må vente, for Anne er min favorit lige pt.

De skal ha' den ros at lokalerne er lækkert indrettet og der er rent. Badeværelse er med en stor muret brusekabine med plads til to. Her er der ikke noget med mug på væggene og skumle kælderlokaler. Jeg var i et lukket massagerum med en massagebriks og dejlig dæmpet belysning og noget afslappende musik. Ikke for meget og ikke for lidt af det hele. Om der er andre behandlings rum ved jeg ikke. Adgangs forholdene er måske lidt åbenlyse, hvis man ikke kan li' at stå og vente til døren bliver lukket op, men som jeg kan læse i første indlæg bliver der nok lavet om på et tidspunkt.

Jeg kan kun give top karakter for stedet. Smut forbi og giv det en chance.

Luskeren

PS: Det er ikke en reklame for stedet, men MIN vurdering og jeg synes at andre thai massage yndere skal opleve, at det kan gøres at drive thai massage forretning uden at skulle være "snusket"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Det er muligt at få fuld pakke. Var forbi forleden og priserne er som skrevet standard Århus priser.

Massage 300

+ 300 for hj

+ 400 for bj (Som jeg lige husker det. Måske 500 ?)

For 800 ialt får du btb med hj afslutning

For 1000 får du fuld pakke.

Det var de priser som jeg blev præsenteret for ...

Jeg valgte btb med Anne som er en yngre og utrolig sød pige med den dejligste krop. Afsluttede med bad sammen efterfølgende, hvor vi hjalp hinanden med afvaskning af olie og andre efterladenskaber ;-)

Indehaveren (CAT eller KAT) hilste jeg også lige kortvarigt på. Hun er lidt ældre og fyldigere, men så lækker ud. Tror jeg vil ha' en tur med hende på et tidspunkt, men det må vente, for Anne er min favorit lige pt.

De skal ha' den ros at lokalerne er lækkert indrettet og der er rent. Badeværelse er med en stor muret brusekabine med plads til to. Her er der ikke noget med mug på væggene og skumle kælderlokaler. Jeg var i et lukket massagerum med en massagebriks og dejlig dæmpet belysning og noget afslappende musik. Ikke for meget og ikke for lidt af det hele. Om der er andre behandlings rum ved jeg ikke. Adgangs forholdene er måske lidt åbenlyse, hvis man ikke kan li' at stå og vente til døren bliver lukket op, men som jeg kan læse i første indlæg bliver der nok lavet om på et tidspunkt.

Jeg kan kun give top karakter for stedet. Smut forbi og giv det en chance.

Luskeren

PS: Det er ikke en reklame for stedet, men MIN vurdering og jeg synes at andre thai massage yndere skal opleve, at det kan gøres at drive thai massage forretning uden at skulle være "snusket"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hej Lusker

Har du fået prøvet Cat eller Kat i Lampoo/Chaba?

Er hun så god som mange skriver?

Hilsen Nulrebassen

 

Nuldrebasse, du spørger en del ind til Cat. Hvorfor bestiller du ikke bare en tid, og beder om at det er Cat der modtager dig?

Hun er sød og dejligt og lægger meget arbejde i at man får en god oplevelse, og kommer derfor kommer igen.

Du skal nok væbne dig med tålmodighed, idet Cat ikke arbejder ret meget i klinikken.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen der ved hvad der er af piger der inde nu?

Jeg var der lørdag og fik en fin massage over hele kroppen pigen kom "tilfældigt " til at kalde dilleren til live, for derefter at spørge om jeg gerne ville have hand job med..... det var jo ikk så let at afslå, jeg spurgte forsigtigt til om hun ikke selv ville være lidt med, men det afslog hun venligt. Det var mit første gang med thai massage, så jeg loddede bare stemningen lidt forsigtigt.

 

Det var fint nok for den gang, men er der nogen der ved om der er piger i klinikken for tiden, man kan liste til at give fuld pakke.

Hende jeg blev betjent af var en nydelig ikke helt ung (måske i 30´erne) dame.... rigtig sød.

 

Muligvis vil jeg lægge endnu et besøg der om et par dage, da jeg kommer tæt forbi stedet et par gange om ugen. Denne gang vil nu bare blive alm massage af ryg og skuldre..... men måske besøget kan fortælle lidt mere om hvad der kan findes der...... og måske "stamkunder" har lettere vej til ekstra ydelser??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så må jeg hellere give mit besyv med.

 

Var forbi i går.

Efter alle de positive anmeldelser stedet har fået, tænkte jeg at det klart måtte været et besøg værd.

Synes efterhånden at der er ved at være langt imellem de gode Thai steder i Århus og omegn.

 

Jeg troppede op på adressen, og ringede på døren. Havde ikke bestilt tid, men tænkte at jeg ville tage chancen denne formiddag.

Blev lukket ind af en slank korthåret thai kvinde omkring de 30-35.

Ikke nogen skønhed, men det er jo også det der er inden i der tæller.

 

I sofaen sad en anden thai kvinde, langt hår, et glas rødvin på bordet, og temmelig travlt med både at se thai fjernsyn og tale i mobil.

 

Blev henvist til briksen bag forhænget, og tænkte lidt "well... det bliver nok ikke til happy ending i dag".

Så jeg klædte mig af, men beholdt så til en afveksling boxershotsene på (der ville jo nok alligevel ikke ske noget), og lagde mig på briksen.

 

Den korthårede thai kom ind bag forhænget, og bad mig tage dem af... okay, måske der alligevel var håb forude.

 

Hun gik igang med at massere lænden og bagperronen. Lidt utraditionelt... de plejer altid at starte fra toppen. Men intet problem i det.

Det viste sig hurtigt, at hende her rent faktisk kunne massere :)

Hun tog godt fat, og trykkede godt til... var vist lidt mere anspændt end jeg lige regnede med.

Hun fik løsnet godt op for musklerne i både skuldre og ryg, og da vi nåede til lårbasserne kom de "tilfældige" strejf af buksetrolden.

De blev så lidt mere direkte da hun kunne se at jeg reagerede på dem, og inden længe var den da også fuldt kampklar.

 

I mellemtiden var der kommet en kunde mere i butikken, måske en af jer :)

Han blev vist ind i rummet bagerst i klinikken af den langhårede i sofaen... hmm... hvorfor havde jeg ikke fået det rum. Well, well... så var der da fred og ro for thai tv og højlydte mobilsamtaler.

 

Den korthårede bad mig vende mig om. 

Jeg forsøgte at få øjenkontakt med hende, og måske lokke et lille smil ud af hende, men hun var ret stille, og kiggede mest ned.

Så jeg lod mig glide hen i total afslappelse til den meditationsmusik der nu kunne høres på anlægget, efter at TV'et var slukket.

 

Så kom der igen fokus på kalorius, som hurtigt rejste sig for at se hvad der foregik.

 

Blev tilbudt HJ til 800,- (incl. massagen selvfølgelig). Spurgte pænt til hende også... var da villig til at smide mere i puljen for hele pakken. Men dette sagde hun nej til... kun HJ.

Jeg takkede pænt nej, og hun forsatte massagen, uden yderligere fokus på buksetrolden kalorius, som lagde sig ned igen.

Nogen af massørene plejer ellers ihærdigt stadig at prøve lidt til for at se om man nu ikke skifter mening. Men ikke hende her.

 

Hun masserede færdig, og der skal jeg da lige love for at hun tog ved.

Så hvis ordsproget "det skal gøre ondt før end det gør godt" holder, så fik jeg da fuld valuta for pengene.

 

Massagen blev afsluttet, jeg kom i tøjet, og spurgte hvor meget hun skulle have... 300,- for hele seancen.

 

45 minutter senere stod jeg igen på hovedgaden i Løgten. Ikke alle spændinger i kroppen var blevet løsnet, men dem i skuldre, ryg og ben var da ;)

 

Konklusion.

 

Stedet: 8 ud af 10 (der er rent og pænt).

Massagen: 9 ud af 10 (der blev taget godt ved, og hun viste hvad hun havde med at gøre).

Massøren: 5 ud af 10 (virkede sød, men kom ikke rigtigt ind på livet af hende).

Ekstra: ? (ingen vurdering da jeg nu afslog HJ, og der blev ikke tilbudt mere).

 

Så mine forventninger blev måske ikke helt indfriet, set i lyset af de fine anmeldelser fra jer andre herinde.

Kommer jeg igen... hvis jeg trænger til en god gang massage, måske! Lidt for massagen og mest for sjov, næppe! Med mindre jeg da er 100% på at der er en massør på stedet der tilbyder hele pakken.

 

Slut herfra. 

/Easy on

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så må jeg hellere give mit besyv med.

 

Var forbi i går.

Efter alle de positive anmeldelser stedet har fået, tænkte jeg at det klart måtte været et besøg værd.

Synes efterhånden at der er ved at være langt imellem de gode Thai steder i Århus og omegn.

 

Jeg troppede op på adressen, og ringede på døren. Havde ikke bestilt tid, men tænkte at jeg ville tage chancen denne formiddag.

Blev lukket ind af en slank korthåret thai kvinde omkring de 30-35.

Ikke nogen skønhed, men det er jo også det der er inden i der tæller.

 

I sofaen sad en anden thai kvinde, langt hår, et glas rødvin på bordet, og temmelig travlt med både at se thai fjernsyn og tale i mobil.

 

Blev henvist til briksen bag forhænget, og tænkte lidt "well... det bliver nok ikke til happy ending i dag".

Så jeg klædte mig af, men beholdt så til en afveksling boxershotsene på (der ville jo nok alligevel ikke ske noget), og lagde mig på briksen.

 

Den korthårede thai kom ind bag forhænget, og bad mig tage dem af... okay, måske der alligevel var håb forude.

 

Hun gik igang med at massere lænden og bagperronen. Lidt utraditionelt... de plejer altid at starte fra toppen. Men intet problem i det.

Det viste sig hurtigt, at hende her rent faktisk kunne massere :)

Hun tog godt fat, og trykkede godt til... var vist lidt mere anspændt end jeg lige regnede med.

Hun fik løsnet godt op for musklerne i både skuldre og ryg, og da vi nåede til lårbasserne kom de "tilfældige" strejf af buksetrolden.

De blev så lidt mere direkte da hun kunne se at jeg reagerede på dem, og inden længe var den da også fuldt kampklar.

 

I mellemtiden var der kommet en kunde mere i butikken, måske en af jer :)

Han blev vist ind i rummet bagerst i klinikken af den langhårede i sofaen... hmm... hvorfor havde jeg ikke fået det rum. Well, well... så var der da fred og ro for thai tv og højlydte mobilsamtaler.

 

Den korthårede bad mig vende mig om. 

Jeg forsøgte at få øjenkontakt med hende, og måske lokke et lille smil ud af hende, men hun var ret stille, og kiggede mest ned.

Så jeg lod mig glide hen i total afslappelse til den meditationsmusik der nu kunne høres på anlægget, efter at TV'et var slukket.

 

Så kom der igen fokus på kalorius, som hurtigt rejste sig for at se hvad der foregik.

 

Blev tilbudt HJ til 800,- (incl. massagen selvfølgelig). Spurgte pænt til hende også... var da villig til at smide mere i puljen for hele pakken. Men dette sagde hun nej til... kun HJ.

Jeg takkede pænt nej, og hun forsatte massagen, uden yderligere fokus på buksetrolden kalorius, som lagde sig ned igen.

Nogen af massørene plejer ellers ihærdigt stadig at prøve lidt til for at se om man nu ikke skifter mening. Men ikke hende her.

 

Hun masserede færdig, og der skal jeg da lige love for at hun tog ved.

Så hvis ordsproget "det skal gøre ondt før end det gør godt" holder, så fik jeg da fuld valuta for pengene.

 

Massagen blev afsluttet, jeg kom i tøjet, og spurgte hvor meget hun skulle have... 300,- for hele seancen.

 

45 minutter senere stod jeg igen på hovedgaden i Løgten. Ikke alle spændinger i kroppen var blevet løsnet, men dem i skuldre, ryg og ben var da ;)

 

Konklusion.

 

Stedet: 8 ud af 10 (der er rent og pænt).

Massagen: 9 ud af 10 (der blev taget godt ved, og hun viste hvad hun havde med at gøre).

Massøren: 5 ud af 10 (virkede sød, men kom ikke rigtigt ind på livet af hende).

Ekstra: ? (ingen vurdering da jeg nu afslog HJ, og der blev ikke tilbudt mere).

 

Så mine forventninger blev måske ikke helt indfriet, set i lyset af de fine anmeldelser fra jer andre herinde.

Kommer jeg igen... hvis jeg trænger til en god gang massage, måske! Lidt for massagen og mest for sjov, næppe! Med mindre jeg da er 100% på at der er en massør på stedet der tilbyder hele pakken.

 

Slut herfra. 

/Easy on

 

Jeg har været der et par gange, og har prøvet begge de to piger du omtaler. Det var ærgerligt for dig at det ikke blev dig der kom i det lukkede rum med den langhårede af pigerne...... hun ville det hele for 1000 kr, og var forresten rigtig sød og ikke mindst frisk. desværre var onsdag vistnok hendes sidste dag der ude inden hun skulle hjem på ferie.

Jeg mødte hende først en gang hvor jeg var besluttet for kun at ville have massage på skuldre og ryg, fordi jeg trængte til netop det..... jeg havde helt bevidst ikke taget penge nok med til ekstra ydelser, så var jeg jo sikker på ikke at lade mig friste.  Hun gav nu massage over hele kroppen alligevel, nok mest fordi jeg betalte lidt ekstra i forventning om lidt flere minutter, og det var jo fint nok.  Men ganske som forventet mere end strejfede hendes hænder flere gange de ædlere dele, som jo da osse reagerede på det, og naturligvis tilbød hun da også mere...... endda til en fin pris. Hun blev noget skuffet da jeg afslog med begrundelsen at jeg ikke havde penge med til det denne dag, og jeg fik egentlig lidt ondt af hende (og mig selv GG) og inden jeg gik havde vi en aftale om at jeg kom tilbage inden hun rejste hjem...... denne gang til en "fuld pakke".  Det gjorde jeg så, og fik fuld valuta for pengene....... massage med det hele og i bad sammen bagefter.

 

Den korthårede pige som du beskriver masserede mig den første gang jeg var der (som tidligere beskrevet i denne tråd) det var samtidig min første gang med thai massage, så jeg prøvede mig bare lige så stille frem, min oplevelse med hende var lidt den samme som din, dog lod jeg hende afslutte med HJ, og det tror jeg du har ret i at det er det længste man får hende. Og det er vel egentlig også ok, for hverken på deres hjemmeside eller ved klinikken reklameres der med andet end massage på den mere sobre måde.

 

Jeg kunne forestille mig at der er kommet en ny pige i stedet for hende der rejste hjem i denne uge, men jeg ved det ikke...... måske er det stadig muligt med fuld pakke bare med en ny pige ;)

 

Selv har jeg lidt i tankerne ,at dreje ind omkring i næste uge når jeg kommer forbi, men da bliver det helt sikkert kun til alm. massage uden tillæg, så kan man jo altid lodde lidt om hvilke muligheder der nu er i nærmeste fremtid :). Mon ikke også de der "tilfældige" strejf udebliver hvis de ved at det ikke er meningen med "ekstra" ?

 

Mr.Djurs

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg

Anna er lige blevet anmeldt her 

Hej alle brødre.

 

I denne uge har jeg været så heldig, at jeg kunne nå at besøge såvel Anne, som flere gange tidligere er anmeldt her. Ja. Det er hende, der har været på stedet i foråret 2014. Hilste lige på den nye pige, da jeg var på vej ud af døren...

 

I dag har jeg så også haft mulighed for at besøge den nye pige, der startede på stedet i mandags. Hun hedder Mari eller Mary, er 36 år gammel og lige en lille smule kraftig omkring mave og lår, men ikke noget, der skæmmer.

Hun giver en god medium hård massage, sutter ikke uden condom, men ved godt, hvad "hoi" skal bruges til, når det kommer der til. Hun er også med på en gang analstimulering, hvis hun bliver bedt om det.

Pris for full service i 45 min er 1300.

Gentagelsesrisiko for begge pigerne: JA - selvfølgelig kommer jeg igen!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Lampoo for første gang i lørdags og regnede egentligt med at skulle besøge Anna. Det var dog ikke hende der tog i mod mig, men derimod en køn, sød og smilende korthåret pige om hedder Mali. Det var nu heller ikke så dårligt endda. Jeg blev vist ind og hun bad mig smide al tøjet. Hun giver en rigtig god og dyb massage, som løsner alle spændinger i musklerne. Hendes hænder var dejlig varme og undervejs pirrede hun de ædle dele ganske frækt. Hun tilbød til sidst et HJ jeg sent glemmer. Jeg ved ikke om hun tilbyder andet, men hun er absolut et besøg værd og jeg kommer helt sikkert igen.

 

Som sagt var det Anna jeg ville besøge da jeg ikke har mødt hende og mange har anbefalet hende. Der sad dog en meget smuk langhåret pige i sofaen da jeg gik. Er der nogen der ved om det er Anna, for så må jeg besøge hende næste gang?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Nytårskur.

Lidt forkælelse kan man altid bruge, og nakken var stiv og træls.

Jeg havde ikke besøgt Lampoo et stykke tid. Der havde været andre kendte ansigter jeg gerne ville besøge.

Men idag fik jeg spontant lyst til Lampoo igen. Der er så lækkert på den klinik. Plads, lys, rent og dejligt varmt, med varme i alle gulve. Det sammen med en smilende pige, var lige hvad jeg trængte til på denne mørke, våde og kolde dag.

Jeg anede ikke hvem der var der. Havde en ide om at Anna var rejst.

Det viste sig, at det var hun ikke endnu, først den 23. januar.

Men en sød bekendt åbnede døren. Den meget feminine og let generte Mari, med det frække korte hår.

Vi fandt hurtigt rummet med den brede briks. Først en dejlig massage, som dog ikke helt fik bugt med nakke infiltrationerne, men den havde en bemærkelsesværdig opløftende virkning på en anden del af det gamle legeme. Små glade og kærlige grin kom fra den yndige, og vi gik over til at forkæle hindanden. Det er blidt, varmt og meget ophidsende. Til sidst blev hun krævende, og jeg strittede ikke så meget imod at legen stoppede. Bagefter en dejlig lang nusse/kæletur, og lidt pludren. Maris engelsk er ikke omfattende, men det går jo fint nok, når begge er positivt indstillede.

Mari rejser hjem den 29. januar.

Mari er ikke særlig høj. Hun har et meget spinkelt og feminint ansigt, og englesmil. En lækker numse, og i det hele taget en smuk petit krop, med lige de der ekstra 2kg over model vægten, der gør at hænderne bliver så glade.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helligtrekongersdag
 

Jeg havde lidt infiltreringer mellem benene og besøgte Anna hos Lampoo i eftermiddags. Dejligt gensyn med denne smukke nips og en herlig oplevelse af de rare. Der blev sandelig løsnet op for spændingerne. 
Anna oplyste i øvrigt, at hun i morgen skulle afsted til Bangkok i morgen og først kunne mødes i Danmark igen til maj.
På vej gennem køkkenet fra badet denne eftermiddag hilste jeg på Mari som helt sikkert skal mødes næste gang jeg besøger Lampoo, hvis det nås inden den 29. januar.

 

Redigeret af blogbuster

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...