VikingDK1710 2 Skrevet torsdag klokken 09:01 (edited) Lige en anmeldelse af mit besøg i Bording. Havde lavet en aftale med Winnie www.annoncelight.dk/showad/390155 og bekræftede aftalen om morgenen som aftalt. På vej mod Bording modtog jeg ikke svar fra Winnie og da jeg nærmede mig byen, uden svar skrev jeg til Coco www.annoncelight.dk/showad/399752 som var min "reserve" i tilfældet af at det ikke lykkedes med Winnie. Coco svarede straks tilbage at hun var ledig, og næsten i samme øjeblik bekræftede Winnie, som jeg så valgte at holde fast i. 10 min efter ankom jeg til adressen og det var naturligvis ikke Winnie men Coco som var på stedet. Coco er sød og pæn, og måske mere min smag med små bryster end Winnie ville have været. Coco startede ud med massage som var middel men dejlig og pirrende, og som fik mig i god stemning til det efterfølgende. Godt med pussy slide både bagpå og foran og kun kysser, men ikke dybe tungekys hvilket er fint med mig. Man må gerne røre over alt hvilket tænder mig og der blev også slikket lidt fisse. BJ var godt udført med øjenkontakt men BJ er ikke min favorit. Så red hun mig i nogle min. Som var virkelig godt, og så godt at jeg måtte skifte stilling (hun var virkelig lækker). Om på rykken med hende lidt slikken fisse, og så fik hul den ellers til jeg kom med et brag. Pigen: 7/10 Massage 6/10 Sex: 8/10 Kommer jeg igen? Måske, men kan godt lide at prøve noget forskelligt så finder nok en anden næste gang (måske nyt forsøg med Winnie). Redigeret torsdag klokken 09:02 af VikingDK1710 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LK12345 47 Skrevet torsdag klokken 10:40 Jeg besøgte Winnie da hun var i Hjørring i sommers. Der er hende på billederne, og næsten lidt slankere i virkeligheden. Rigtig sød og flot pige, og servicen fejlede ikke noget som helst. Hun havde dog lidt svært ved at falde til ro, eller ved ikke lige hvordan det ellers skal siges. Men hver gang vi havde lagt os i en stilling, så hvis man lige flyttede armen eller lagde sig til rette, så tog hun det som et tegn til at der skulle skiftes til en ny stilling. Hvilket var lidt spøjst, men jaja. Fik ikke massage af hende, så skal ikke kunne sige om hun er god til det. Men resten fejler ikke noget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
VikingDK1710 2 Skrevet fredag klokken 07:19 VikingDK1710 skrev, for 22 timer siden: Lige en anmeldelse af mit besøg i Bording. Havde lavet en aftale med Winnie www.annoncelight.dk/showad/390155 og bekræftede aftalen om morgenen som aftalt. På vej mod Bording modtog jeg ikke svar fra Winnie og da jeg nærmede mig byen, uden svar skrev jeg til Coco www.annoncelight.dk/showad/399752 som var min "reserve" i tilfældet af at det ikke lykkedes med Winnie. Coco svarede straks tilbage at hun var ledig, og næsten i samme øjeblik bekræftede Winnie, som jeg så valgte at holde fast i. 10 min efter ankom jeg til adressen og det var naturligvis ikke Winnie men Coco som var på stedet. Coco er sød og pæn, og måske mere min smag med små bryster end Winnie ville have været. Coco startede ud med massage som var middel men dejlig og pirrende, og som fik mig i god stemning til det efterfølgende. Godt med pussy slide både bagpå og foran og kun kysser, men ikke dybe tungekys hvilket er fint med mig. Man må gerne røre over alt hvilket tænder mig og der blev også slikket lidt fisse. BJ var godt udført med øjenkontakt men BJ er ikke min favorit. Så red hun mig i nogle min. Som var virkelig godt, og så godt at jeg måtte skifte stilling (hun var virkelig lækker). Om på rykken med hende lidt slikken fisse, og så fik hul den ellers til jeg kom med et brag. Pigen: 7/10 Massage 6/10 Sex: 8/10 Kommer jeg igen? Måske, men kan godt lide at prøve noget forskelligt så finder nok en anden næste gang (måske nyt forsøg med Winnie). Lige en kort tilføjelse til min anmeldelse herover. Vi kan alle have en dårlig dag, og det er bedre at melde fra end at modtage en gæst uoplagt, som så ender med en dårlig oplevelse. Jeg kunne jo være vendt om i døren da jeg så det ikke var den pige jeg havde aftale med, men Coco var allerede på min radar, og hun var sød og oplagt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HansenDanmark 354 Skrevet for 11 timer siden klikbart link https://annoncelight.dk/showad/390155 https://annoncelight.dk/profile/Prettysexy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg