Hop til indhold

Virkelig god grøn massage hos Pao ved Bellahøj

Featured Replies

Skrevet

Jeg havde nogle ømme muskler og kig på en gang grøn thai massage og kunne huske at hende her vist var blevet godt anmeldt, og hun skuffede ikke.

Skillfully massage by Pao ved Bellahøj

Det var hurtigt og nemt at få en aftale, ok p muligheder og en fin massage klinik. Hun spurgte om jeg skulle have blød, mellem eller hård massage og jeg gik efter noget med tryk på, så hun anbefalede thai massage uden olie for at hun bedre kunne trykke til de rigtige steder, og jeg skal love for at der blev trykket til. Hun er stærk og ved hvad hun laver - har godt styr på anatomi og teknik. Hun er ret stor af en thai - vel omkring 170 cm og ikke spinkel så da hun gik rundt på min ryg og ben var der godt pres på :)

Det er udelukkende grøn massage - hun tilbyder ikke andet og der var ingen hentydninger til andet da jeg var der. Hun er sød og service minded - stor anbefaling herfra :)

Massagen var fremragende og bestemt hård og jeg kommer med garanti igen.

Skrevet

Det har ikke mget med "Pao ved bellahøj" at gøre.

Den_glade_amatør skrev, den 11.9.2025 at 10:59:

Arh, den statistik har du vist selv fundet på.

----......

• 2 weeks later...
Skrevet

En tidligere anmeldelse beskrev at kunden var ikke dækket med håndklæde under massagen …. Er det stadig aktuelt ?

Skrevet
  • Author
Valbyguy skrev, den 25.9.2025 at 11:10:

En tidligere anmeldelse beskrev at kunden var ikke dækket med håndklæde under massagen …. Er det stadig aktuelt ?

Jeg fik thai massage, dvs uden olie, så jeg havde underbenklæder på og hun brugte håndklædet til at hjælpe med at holde trykket de rigtige steder.

Jeg ved ikke hvordan hun gør med oliemassage - det kan jo være uden.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.