Naboen 648 Skrevet 10. September Lad os antage at du havde en veninde , /Partner etc , som ikke umiddelbar var den generte type , kunne du så finde på at Lave Of .. Personligt så Havde jeg ikke det fjerneste imod det hvis jeg fandt et marked for det jeg ville bringe derind Hvad med dig ? Kunne du finde på det ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vixenida 1388 Skrevet 10. September Jeg er heletiden ved at tage springet.. Min kæreste er ikke til at deltage, men at få andre med vil jeg gerne.. der er bare "desværre" samtykke elementer som kontrakter og navne som skal oplyses, og den del er jeg ikke fan af. Og vil jo kun gøre det lovligt Men måske jeg alligevel tager springet før eller siden.. Nu har det været "in the making" meget længe.. Forstår klart jeres nysgerrighed og lyst til det også..! 11 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spectrum 121 Skrevet 10. September Naboen skrev, 1 time siden: kunne du så finde på at Lave Of .. Er det bare mig der ikke ved, hvad der menes? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Noob2025 306 Skrevet 10. September Spectrum skrev, for 7 minutter siden: Er det bare mig der ikke ved, hvad der menes? OF = Only Fans 2 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skunken 808 Skrevet 10. September Har overvejet det en del, men ikke med en veninde/kæreste. Jeg er uden at prale en nogenlunde flot fyr. Og er blevet spurgt et par gange af GPer som jeg besøger jævnligt. Men de har haft en ide om at jeg ikke skulle have andel i evnt. indkomst men bare skulle være gratis statist agtig. og det tiltalte mig altså ikke det store. klart at hun skal have mindst 70%. Men hvis jeg skulle vise mit ansigt på OF skulle der mindst falde lidt krummer af. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SiaUngQ 1212 Skrevet 10. September Vixenida skrev, 1 time siden: Jeg er heletiden ved at tage springet.. Min kæreste er ikke til at deltage, men at få andre med vil jeg gerne.. der er bare "desværre" samtykke elementer som kontrakter og navne som skal oplyses, og den del er jeg ikke fan af. Og vil jo kun gøre det lovligt Men måske jeg alligevel tager springet før eller siden.. Nu har det været "in the making" meget længe.. Forstår klart jeres nysgerrighed og lyst til det også..! Du kan sende en realese form direkte til deltageren så deltageren stadig er anonym overfor dig igennem OF ihvertfald. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bigstok 582 Skrevet 10. September Jeg ville helt sikkert være smigret og overveje det. Det skulle dog være på betingelse af ikke at vise ansigtet, da jeg har et arbejde hvor jeg har en semi-offentlig profil udadtil. Men filmet POV style ville der ikke været det store der holdt mig tilbage. Det ville næsten også være en fordel - der skulle nok en del plastikkirurgi og en del flere timer i fitness til før jeg rigtig var præsentabel på film fra bæltestedet og opefter Jeg er dog rimelig veludrustet hvis jeg selv skal sige det og mit partytrick i sengen er de cumshots af næsten Peter North'ske dimensioner jeg tit kan præstere. Så måske er der alligevel gået en karriere tabt der 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Naboen 648 Skrevet 12. September Vixenida skrev, den 10.9.2025 at 16:45: Men måske jeg alligevel tager springet før eller siden.. Nu har det været "in the making" meget længe.. ----- Jeg kan godt huske at du har snakket om det en del gange , troede faktisk du var kommet igang , men den fornøjelse er ikke landet på platformen endnu Ja det er jo lidt mere bøvlet hvis det skal være udefra kommende der skal deltage. For eget vedkommende , så mangler jeg også lige at finde en så " frisk" partner Håber det lykkes for dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Naboen 648 Skrevet 12. September skunken skrev, den 10.9.2025 at 18:02: Har overvejet det en del, men ikke med en veninde/kæreste. Jeg er uden at prale en nogenlunde flot fyr. Og er blevet spurgt et par gange af GPer som jeg besøger jævnligt. Men de har haft en ide om at jeg ikke skulle have andel i evnt. indkomst men bare skulle være gratis statist agtig. og det tiltalte mig altså ikke det store. klart at hun skal have mindst 70%. Men hvis jeg skulle vise mit ansigt på OF skulle der mindst falde lidt krummer af. Der er jeg helt på din side , er det en fast partner , så deler man vel i porten tænker jeg. Jeg tænker dog det er noget besværligt , for teknisk set kan klippet du deltager i , jo generere penge i lang tid . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skunken 808 Skrevet 12. September Naboen skrev, 1 time siden: Der er jeg helt på din side , er det en fast partner , så deler man vel i porten tænker jeg. Jeg tænker dog det er noget besværligt , for teknisk set kan klippet du deltager i , jo generere penge i lang tid . Ja men tænk over så er mit ansigt ligeledes på OF i lang tid, ja der er selvfølgelig nogle bogholderi problemer, der skal løses. Men nu tænker jeg jo at man jo selvfølgelig laver en del sammen og ikke kun 1 klip. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JustAnotherMan 16 Skrevet 13. September Personligt gider jeg ikke Onlyfans, jeg har brugt det før i tiden men gider ikke mere. Mange af modellerne svarer ikke personligt eller er ikke seriøse. Og det er kommet frem at flere af dem bevidst skjuler deres kærester og påstår de er singler for at få sponseret rejser hvor de tager kæresten med under påskud af at det er en kameramand, samt får en eller anden inder til at sidde og besvare beskeder for få penge i stedet for selv at gøre det. Alt for tit har jeg bedt om at få x, men har fået y efterfulgt af 500 dårlige undskyldninger om hvorfor, og hvordan. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
supermadsen 57 Skrevet 14. September altså hvis hun selv var frisk på ideen så ku jeg da nok godt finde på det men mest for sjov ik fordi jeg regner med at det sku give det store medmindre enten hun eller jeg havde en ordentlig røvfuld følgere på sociale medier så kunne det måske rykke lidt ellers blir det bare en niche ting jeg tror meget det handler om hvem man er sammen med nogen piger ville synes det var frækt andre ville aldrig hoppe på den 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Shelly 3 Skrevet 14. September Er meget interesseret og seriøs, det lyder som et spændende project og vil virkelig gerne blive orienteret , angående Dine Betingelser, Forventninger og Ønsker! Inspirerende at være en del og er da også meget interesseret i at blive medlem, håber at DU har vil sende en pm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Shelly 3 Skrevet 14. September Synes det er et frækt koncept , når en fan, får sin Drøm opfyldt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2413 Skrevet 23. September Tag det i PM og hold dig til emnet, der bliver debatteret. liam8000c skrev, den 13.9.2025 at 12:47: Hvis du laver en OF vil jeg helt sikkert støtte op! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsTysker 657 Skrevet 23. September Naboen skrev, den 10.9.2025 at 16:19: Lad os antage at du havde en veninde , /Partner etc , som ikke umiddelbar var den generte type , kunne du så finde på at Lave Of .. Personligt så Havde jeg ikke det fjerneste imod det hvis jeg fandt et marked for det jeg ville bringe derind Hvad med dig ? Kunne du finde på det ? Jeg tager mig generelt elendigt ud på billeder, så det må blive et nej, hvis jeg skulle være foran kameraet. Bag kameraet, så vil jeg nok sige ja, hvis hun henvendte sig og bad om hjælp. I sidste ende, så er det hendes valg om hun vil være på OF, cam eller noget helt tredje og ikke noget som jeg skal bestemme. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
a-psycho1 40 Skrevet 21. Oktober Jeg fandt for et stykke tid siden, nogen af mine private optagelser på Boundhub, som var stjålet fra fetlife. en skam vi ikke selv tjente lidt penge på OF på det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg