p.larsen 43 Skrevet 10. September Hej. Mangler en deltager til trekant torsdag d. 11/9 kl. 14:30 eller fredag d. 12/9. Varighed 1 time. Privat diskret lejlighed. Pigen er start 30’erne, petit, lækker, fræk, sex m kondom, bj uden, ingen anal, ingen kys. Deltagelse er ikke gratis, og ikke i den billige ende. Skriv hvis du ønsker at deltage så skriv til mig. Evt fotos kan fremsendes (ellers findes der her på sitet i mine tidligere opslag). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Isenvad 74 Skrevet 13. September p.larsen skrev, den 10.9.2025 at 14:18: Hej. Mangler en deltager til trekant torsdag d. 11/9 kl. 14:30 eller fredag d. 12/9. Varighed 1 time. Privat diskret lejlighed. Pigen er start 30’erne, petit, lækker, fræk, sex m kondom, bj uden, ingen anal, ingen kys. Deltagelse er ikke gratis, og ikke i den billige ende. Skriv hvis du ønsker at deltage så skriv til mig. Evt fotos kan fremsendes (ellers findes der her på sitet i mine tidligere opslag). Hej. Er der mulighed en anden gang. Pb Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
p.larsen 43 Skrevet 14. September Sjældent vi annoncerer offentlig mere, men ja der kommer formentlig muligheder igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg